2026-01-18, 17:24
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Nu har min nya docka kommit. Den här är i silikon. Skall man pudra en silikondocka precis som man gör med en av TPE?

Har du knullat den ännu? Hur var den?
Citera
2026-01-18, 18:20
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.uljanov
Det hade jag också gjort. Fin docka, ett bra val tycker jag. Hon har för breda höfter för min smak, men sånt är ju olika. Jag gillar det märket eftersom min Amy, som dock är TPE, kom i absolut toppskick. Däremot har de inte lyckats lika bra med silikonversionen av henne som med din Rose.

Ja. Det är formerna som är det viktiga för mig. Jag älskar stora fina rövar. Plus att det var nåt speciellt med henne. Hon är sexig som fan.
Citera
2026-01-18, 18:30
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Har du knullat den ännu? Hur var den?

Nej. Inte än. Det blir nog till veckan.
Citera
2026-01-18, 18:45
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RalfFarley
Hoppas att din docka är så bra som det ser ut. Fungerar den rörliga käken bra ?

Jag har inte testat dockan än på det viset. Men iden med den rörliga käken känns vettig. Det blir ju lite lättare att penetrera käften om du kan öppna den på dockan.
Citera
2026-01-18, 18:51
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Det hade jag också gjort. Fin docka, ett bra val tycker jag. Hon har för breda höfter för min smak, men sånt är ju olika. Jag gillar det märket eftersom min Amy, som dock är TPE, kom i absolut toppskick. Däremot har de inte lyckats lika bra med silikonversionen av henne som med din Rose.

Är det där din docka?

https://docklandet.se/products/amy-sexdockor-funwest-doll-152cm-d-kupa-041-tpe?_pos=1&_sid=e2933643d&_ss=r
Senast redigerad av sfrge 2026-01-18 kl. 18:55.
Citera
2026-01-18, 19:07
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Jag har inte testat dockan än på det viset. Men iden med den rörliga käken känns vettig. Det blir ju lite lättare att penetrera käften om du kan öppna den på dockan.

ja men det gör det nog. Har haft 1 av 3 dockor som jag kunnat munknulla. Har tänkt att nästa ska ha en bra rörlig käke.

Tck för ditt svar.
Citera
2026-01-18, 19:28
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Är det där din docka?

https://docklandet.se/products/amy-sexdockor-funwest-doll-152cm-d-kupa-041-tpe?_pos=1&_sid=e2933643d&_ss=r
Ja, precis. <3

Jag köpte den express, dvs in-stock. Den låg lagrad i Tyskland tror jag. Så det tog bara en vecka att få hem den. Det är ju dyrare och jag har även hört om dåliga in stock-köp. Men Amy levererades i perfekt skick.
Däremot har jag inte använt henne mer än en gång, den första provomgången, och jag vet inte vad jag ska göra med henne riktigt. Dockor är jädra bökiga. De är kul att ha, men att knulla dem innebär en gymnastikövning och rent av lite ingenjörskonst att hantera dem rätt. Det som mest hindrat mig att knulla Amy är att hon är av TPE och därför så omsorgskrävande vid varje tillfälle.
Jag har också köpt ett nytt huvud, då jag vill ha en västerländsk docka, och när det kommer kanske jag får större lust att sätta på den.
Citera
2026-01-18, 19:42
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ja, precis. <3

Jag köpte den express, dvs in-stock. Den låg lagrad i Tyskland tror jag. Så det tog bara en vecka att få hem den. Det är ju dyrare och jag har även hört om dåliga in stock-köp. Men Amy levererades i perfekt skick.
Däremot har jag inte använt henne mer än en gång, den första provomgången, och jag vet inte vad jag ska göra med henne riktigt. Dockor är jädra bökiga. De är kul att ha, men att knulla dem innebär en gymnastikövning och rent av lite ingenjörskonst att hantera dem rätt. Det som mest hindrat mig att knulla Amy är att hon är av TPE och därför så omsorgskrävande vid varje tillfälle.
Jag har också köpt ett nytt huvud, då jag vill ha en västerländsk docka, och när det kommer kanske jag får större lust att sätta på den.

Ja. Det är en del stök med dockorna. Så är det. Rengöringen är väl det värsta. Jag har oftast kört missionären på min TPE-docka. Just därför att det är den enklaste ställningen att lägga upp dockan i. Men till slut så ledsnade jag på det där. Det var liksom samma hela tiden. Inget kul. Då la jag henne doggystile med ett par kuddar under hennes mage. Helvete vad najs det var att pumpa henne då. Plus att jag fick ta henne i röven för första gången. Det var så jävla skönt. Det var som att man testat en hel ny docka. Ibland så måste man nog anstränga sig för att testa nått nytt.
Citera
2026-01-18, 19:55
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ja, precis. <3

Håller med om att dom är bökiga. Förstörde ryggen på min första TPE-docka jag köpte 2021 ( Pipedreams Kitty). Flytta runt och placera i olika ställningar, en del fel lyft....sedan var det ont i ryggen ett bra tag.
Citera
2026-01-18, 20:37
Medlem
Är jävligt sugen på att köpa en docka, men känns sjukt att lägga 20k? Ett par tusen går kanske bra.
Citera
2026-01-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle2111
Är jävligt sugen på att köpa en docka, men känns sjukt att lägga 20k? Ett par tusen går kanske bra.

Har du tajt budget kan du göra din egen sex docka för 2.300 kr! Billigt!

https://bedbible.com/diy-sex-doll-homemade-sex-doll/

Återkom med recension! Och foton!
Citera
2026-01-18, 21:03
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle2111

20tusen är mycket pengar !
Jag har haft uppblåsbar dockor sedan tonåren. Men 2021 så slog jag till och kollade upp vad dockorna kostade via pricerunner. En tidig morgon hade en docka jag suktat efter sjuknkit ner till 9995kr, men jag var lite sen på att köpa så det fick bli när den var uppe i 10995kr.

Bästa pengar jag spenderat på länge kände jag då. Lång väntan , 7-8 dar men oj så kul.

Har du inte haft sexdocka innan så kanske 15-25000kr är väl mycket för något man inte gillar kanske. det finns bra dockor för under 10000kr som kanske bara gör ett litet hål i plåboken om du inte vill ha den senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in