2026-02-22, 23:21
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Hur funkar detta? Som jag fattat det så behöver du två flaskor.
En med rent vatten och en tom där smutsvattnet samlas upp.
Det låter för bra för att vara sant. Innebär det att du kan rengöra dockan utan att det blir något spill?
Ursäkta sent svar.
Det ska nog vara hinkar snarare än flaskor. Det är väl främsta orsaken till att jag inte testat den än. Jag behöver köpa två hinkar.
Men som jag förstått, sett i videos och läst i recensioner, är den mycket bra. Man kan rengöra dockan utan spill. De garanterar detta i princip, även om de rekommenderar att man har en handduk under första gången. Munstycket omsluts helt av dockans öppning.
Citera
2026-02-23, 07:41
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.uljanov
Ursäkta sent svar.
Det ska nog vara hinkar snarare än flaskor. Det är väl främsta orsaken till att jag inte testat den än. Jag behöver köpa två hinkar.
Men som jag förstått, sett i videos och läst i recensioner, är den mycket bra. Man kan rengöra dockan utan spill. De garanterar detta i princip, även om de rekommenderar att man har en handduk under första gången. Munstycket omsluts helt av dockans öppning.

Det gör ju mycket om man slipper spillet. Det är mycket stök med att placera dockan i rätt position inför rengöring.
Dessutom så verkar maskinen även ha en torkfunktion. Att torka ur dockan är nog det som jag tycker är jobbigast. Det är värt mycker att slipoa det.

Har nyss köpt två ställ för mina dockhuvuden. Mitt nästa köp kan nog bli en sån här maskin faktiskt.
Citera
2026-03-01, 15:56
Medlem
Hur är upplevelsen? Alltså hur känns det att penetrera dockan?
Citera
2026-03-04, 15:31
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Det gör ju mycket om man slipper spillet. Det är mycket stök med att placera dockan i rätt position inför rengöring.
Dessutom så verkar maskinen även ha en torkfunktion. Att torka ur dockan är nog det som jag tycker är jobbigast. Det är värt mycker att slipoa det.

Har nyss köpt två ställ för mina dockhuvuden. Mitt nästa köp kan nog bli en sån här maskin faktiskt.
Nej, den har ingen inbyggd torkfunktion. De har lite olika torkattiraljer som säljs separat. Annars rekommenderas en akvariepump som blåser luft, såna funkar finfint och kostar bara ett par hundralappar.
Citera
2026-03-04, 15:53
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Hur är upplevelsen? Alltså hur känns det att penetrera dockan?
Hur känns det att penetrera en fitta? Du lär få lika många svar på den frågan som det finns fittor, kan man säga. Hursomhelst är det ju olika från docka till docka.

Frågan borde kanske istället vara: "Känns de som fittor?".
Svaret är både ja och nej. De är mer eller mindre sköna förstås. Tillverkarna gör sitt bästa för att optimera upplevelsen och överträffa varandra i hur sköna de är.

En del hävdar bestämt att bra TPE-dockor har vaginor som kommer så nära "the real thing" som det går. Medan silikondockor anses vara på efterkälken där. De blir dock allt bättre och det är sällan man hör någon klaga nuförtiden. En del är idag lika bra som TPE.

Då sex med en docka är så mycket mer än bara penetration, har det inte så avgörande betydelse om vaginan är skön eller extremt skön. Ungefär som med en kvinna, skulle jag säga.
Är du bara ute efter penetreringen, finns det fleshlights eller japanska onaholes och ännu mer avancerade grejer som är helt fokuserade på den upplevelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in