Citat:
Ursprungligen postat av
StormigtHav
Trevligt! Det tog rätt lång tid att få hem henne gissar jag?
Du kan pudra henne om du vill, huruvida det faktiskt behövs kan variera beroende på hur du tycker att hennes hud känns. En del silikondockor är redan rätt lena och behöver inte så mycket puder medan andra kan behöva det lite mer.
Jag pudrar mina i silikon, men det är lite mer för den ena än den andra. De är från olika tillverkare och det märks vissa skillnader i silikonblandningarna mellan dem.
Ja. Det tog en jäkla tid. Från det att beställningen gjordes så tog det ungefär 3,5 månader att få hem henne. Jag har rengjort henne och beställt lite kläder åt henne. Har inte testat henne än helt enkelt därför att jag varit hemma sjuk i feber. Jag kommer nog att inviga henne till veckan.
Den direkta fördelen jämfört med min TPE-docka är vikten. Det skiljer 11 kilo mellan dom och det märks. Den här dockan kommer att vara mycket mer hanterbar. En annan grej som jag upptäkt är hur verklighetstrogna händerna är på denna docka.
Fingrarna är rejälare och styvare. Dom känns fan som riktiga händer. Fantastskt.