2025-12-09, 18:43
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiselMupp
Jag skulle hellre vilja vara en riktig Don Juan som förför alla kvinnor

Hur mycket tycker du dockans utseende gör för upplevelsen?

Jag har ju bara haft en docka än så länge. Min andra är på gång. Min docka har ju som dom flesta andra en fördelaktig kropp. Nästan alla dockor har ju riktiga snygga former. Jag tror att man kan bli lite porrskadad av att använda dom.
Senast redigerad av sfrge 2025-12-09 kl. 18:52.
Citera
2026-01-06, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stensturedenyngre
Jag tycker raff-set, alltså underkläder med strumphållare å nå mer, är jäkligt sexigt (och enkelt). Kan va värt att beställa nåt av lite finare kvalitet/fabrikat så det blir perfekt. Köper alltid flera storlekar till dockorna nästan vad de än är, så kan jag prova och skicka tillbaka det som inte passar.
Jag har en Aibei Cloetta som jag köpt lite underkläder till: trosor storlek S (M borde funka men L är för stor) BH storlek 75E och skor barnskor Vty storlek 32. Gissar att lakanet gick sönder av stålet i fötterna. Sen står hon ju bättre med skor
Citera
2026-01-06, 16:07
Medlem
Jag har en knytbikini i cerise-rosa men jag vet inte var man hittar dom på nätet. Vore ju skoj med lite andra färger
Citera
2026-01-13, 20:00
Medlem
sfrges avatar
Nu har min nya docka kommit. Den här är i silikon. Skall man pudra en silikondocka precis som man gör med en av TPE?
Citera
2026-01-16, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Nu har min nya docka kommit. Den här är i silikon. Skall man pudra en silikondocka precis som man gör med en av TPE?

Trevligt! Det tog rätt lång tid att få hem henne gissar jag?

Du kan pudra henne om du vill, huruvida det faktiskt behövs kan variera beroende på hur du tycker att hennes hud känns. En del silikondockor är redan rätt lena och behöver inte så mycket puder medan andra kan behöva det lite mer.

Jag pudrar mina i silikon, men det är lite mer för den ena än den andra. De är från olika tillverkare och det märks vissa skillnader i silikonblandningarna mellan dem.
Citera
2026-01-17, 01:40
Medlem
KiselMupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormigtHav

Du kan pudra henne om du vill, huruvida det faktiskt behövs kan variera beroende på hur du tycker att hennes hud känns. En del silikondockor är redan rätt lena och behöver inte så mycket puder medan andra kan behöva det lite mer.

Jag pudrar mina i silikon, men det är lite mer för den ena än den andra. De är från olika tillverkare och det märks vissa skillnader i silikonblandningarna mellan dem.

Vilka märken kräver minst puder?
Citera
2026-01-17, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiselMupp
Vilka märken kräver minst puder?

Svårt att svara på. Jag tror det har att göra med hur mjukt tillverkaren gör silikonet. Min erfarenhet är att ju mjukare dockan är ju mer puder behövs. Sen kan det finnas andra faktorer som påverkar som jag inte känner till också. Så det är mest en anekdot från min sida.
Senast redigerad av StormigtHav 2026-01-17 kl. 17:03.
Citera
2026-01-18, 02:37
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormigtHav

Ja. Det tog en jäkla tid. Från det att beställningen gjordes så tog det ungefär 3,5 månader att få hem henne. Jag har rengjort henne och beställt lite kläder åt henne. Har inte testat henne än helt enkelt därför att jag varit hemma sjuk i feber. Jag kommer nog att inviga henne till veckan.

Den direkta fördelen jämfört med min TPE-docka är vikten. Det skiljer 11 kilo mellan dom och det märks. Den här dockan kommer att vara mycket mer hanterbar. En annan grej som jag upptäkt är hur verklighetstrogna händerna är på denna docka.
Fingrarna är rejälare och styvare. Dom känns fan som riktiga händer. Fantastskt.
Citera
2026-01-18, 13:08
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:
Ja. Det tog en jäkla tid. Från det att beställningen gjordes så tog det ungefär 3,5 månader att få hem henne. Jag har rengjort henne och beställt lite kläder åt henne. Har inte testat henne än helt enkelt därför att jag varit hemma sjuk i feber. Jag kommer nog att inviga henne till veckan.

Den direkta fördelen jämfört med min TPE-docka är vikten. Det skiljer 11 kilo mellan dom och det märks. Den här dockan kommer att vara mycket mer hanterbar. En annan grej som jag upptäkt är hur verklighetstrogna händerna är på denna docka.
Fingrarna är rejälare och styvare. Dom känns fan som riktiga händer. Fantastskt.
Grattis till att ha fått hem den! Hoppas du får en trevlig smekmånad, när du blir frisk.
Får man fråga vad det är för docka?
Citera
2026-01-18, 13:47
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.uljanov
Grattis till att ha fått hem den! Hoppas du får en trevlig smekmånad, när du blir frisk.
Får man fråga vad det är för docka?

https://docklandet.se/products/rose-sexdocka-funwest-doll-157cm-g-kupa-043sj-silikon?_pos=6&_sid=be8b51a83&_ss=r

Hon är det. Min docka var lite dyrare eftersom jag beställde en med rörlig käke.
Citera
2026-01-18, 15:41
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
https://docklandet.se/products/rose-sexdocka-funwest-doll-157cm-g-kupa-043sj-silikon?_pos=6&_sid=be8b51a83&_ss=r

Hon är det. Min docka var lite dyrare eftersom jag beställde en med rörlig käke.

Hoppas att din docka är så bra som det ser ut. Fungerar den rörliga käken bra ?
Citera
2026-01-18, 17:05
Medlem
v.uljanovs avatar
Citat:

Det hade jag också gjort. Fin docka, ett bra val tycker jag. Hon har för breda höfter för min smak, men sånt är ju olika. Jag gillar det märket eftersom min Amy, som dock är TPE, kom i absolut toppskick. Däremot har de inte lyckats lika bra med silikonversionen av henne som med din Rose.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in