Citat:
Ursprungligen postat av
runkmaestro
Hur går det för dig med dockan? Fick min i förra veckan och jag är lite avtänd, mycket på grund av vikten på 41kg och hela rengöringsprocessen. Att jag måste ha den hängandes, men inte har plats för det, är också lite stressande då den ska stå gömd varannan vecka.
Det är en fin docka helt klart men lutar mer åt att bli en dyr läxa

Ganska realistisk, skrämde mig själv när jag var på väg in i sovrummet och glömde bort att den låg i sängen

Jag har inte testat den all in än. Jag har ärligt talat lite problem i dom nedre regionerna som jag skall ta tag i först.
Jag har faktiskt sprutat ner hennes bröst. Det är väl det sexuella jag gjort med henne.
Helt enkelt därför att jag inte kunde hålla mig. Jag tycker hon är riktigt sexig. Just nu så ligger hon i sängen. Förra natten så sov jag bredvid henne.
Jag har klätt upp henne i lite sexiga underkläder plus att jag köpt en extra rödfärgad peruk till henne.
Jag tycker hon är asläcker. Jag ser henne lite som min "girlfriend" när hon ligger bredvid mig i sängen.
Eftersom jag inte penetrerat henne än så har jag inte behövt gjort någon grövre rengöring av henne.
Bortsett från den stora rengöringen som man gör när man får dockan.
Men tyngden är ett problem som sagt. Min docka väger 43 kilo och det är fan tyngre än vad folk tror. Men nu väntar jag på att få min hängare som jag beställt. Då slipper man lyfta henne i och ur kartongen. Det är faktiskt ett litet helvete.
Fördelen med vikten är att hon känns rejäl. Om jag sitter på en stol och har henne sittandes gränsle över mig så känns hon som en riktig kvinna. Pllus att man får hennes enorma, härliga bröst precis nedanför ansiktet. Det är fan riktigt nice😃.
Du skriver att du måste gömma dockan. Har du nån särbo som dyker upp och hälsar på ibland?