2025-07-02, 11:44
Medlem
sfrges avatar
Hur gör man för att sälja dockrelaterade grejor i Sverige?
The doll forum har ju ett säljforum men funkar det att som svensk lägga upp grejor där? Får man sakerna sålda?
Citera
2025-07-02, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
The doll forum har ju ett säljforum men funkar det att som svensk lägga upp grejor där? Får man sakerna sålda?

Det är väl helt gratis att lägga upp en annons där, så det skadar inte att prova iaf. Jag har inte sålt något där personligen, men sett en hel del annonser från européer och skandinaver.

Är du villig att skicka till USA så ökar nog chanserna att få något sålt också.
Citera
2025-07-02, 13:59
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormigtHav
Det är väl helt gratis att lägga upp en annons där, så det skadar inte att prova iaf. Jag har inte sålt något där personligen, men sett en hel del annonser från européer och skandinaver.

Är du villig att skicka till USA så ökar nog chanserna att få något sålt också.

Jag vet ärligt talat inte hur det går till när man säljer något till utlandet. Hur det funkar med betalning och grejor.
Citera
2025-07-08, 13:09
Medlem
mammasguds avatar
Citat:
Vet du vad han heter mer än Robert?

De vet jag inte, men ska nog inte va så svårt att kolla upp för den nyfikne

Citat:

Varken Blocket eller Tradera tillåter försäljning av dockor. TDF funkar bra, jag har själv sålt en docka där tidigare (sålde till en tysk). Bara att fota dockan ordentligt, vara ärlig med skick, sen sätta ett rimligt pris efter de. Bra om man har originalkartong kvar sen är de bara att packa och boka leverans/upphämtning (typ med Zendr eller Sendify).
Citera
2025-07-24, 09:01
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkmaestro
En liten update gällande mitt dockinnehav.

Jag är nöjd med mitt köp. Vi hade det struligt i början när jag inte visste vad hon gillade eller gick sönder av men har börjat lära mig. Hon är 175cm lång och väger 41kg som sagt, utan huvud, och även om det är tungt är det gångbart. Det svåra är att positionera hennes lemmar rätt innan jag rullar över henne för lite hundsex (som för övrigt är otroligt jävla skönt) men jag har inte lyckats göra henne till någon koflicka ännu. När hon inte står gömd i garderoben likt det tabubelagda hjälpmedel hon är ligger hon i sängen med något klädesplagg på sig. Kjol eller hotpants och topp än så länge, det gör mycket för realismen och känslan när hon har på sig några plagg.

Inte så mycket penetrerande sex, mestadels på grund av att hon har en fast vagina och jag har inte lärt mig något fiffigt sätt att rengöra hennes fiffi utan att blöta ner halva sängen och golvet. Jag har en tenga flip zero som jag brukar positionera mellan hennes ben så jag kan hålla om henne och köra på. Låter helt sjukt att jag använder ytterligare en dyr leksak när jag har henne men hade jag beställt henne med löstagbar vagina hade det sett annorlunda ut. Det gör mycket för inlevelsen att ligga på och hålla om henne oavsett vad. Hon är riktigt vacker i sina kläder och peruk. Mysig och len att smeka efter senaste storrengöringen där jag efteråt pudrade henne med maizena majsstärkelse.

Än så länge har inte fötterna tagit så mycket stryk. Hon står i garderoben halva tiden i ett par foppatofflor men har också en metallögla i halsen och en krok runt klädhängaren för lite extra stöd. Får se om jag bygger något mer robust där hon kan hänga på riktigt för hållbarhetens skull.

Min ångest och stress kring köpet (22,5 tysen kostade hon) har lagt sig och jag är nöjd med köpet. Pengarna var egentligen inte ett problem mer än att det hade varit surt om jag inte var nöjd alls, men är summan för dockan du är intresserad av något som påverkar din vardag och livssituation bör du verkligen fundera på vad du är ute efter. Jag ville ha en lång docka som jag tyckte var attraktiv utan att tänka så mycket på förvaring, vikt eller rengöring. Hade jag köpt idag hade jag köpt med bultar i fötterna pga stående förvaring samt löstagbar vagina.

Mina närmsta vänner känner till henne så jag har ändå kunnat ventilera lite tankar till dem när jag undrat vad fan det är jag gjort. Också skönt att veta att jag har några som kan ta hand om henne - på ett eller annat sätt - om jag skulle få för mig att dö imorgon.

Jag har börjat med en annan teknik när jag skall rengöra vaginan. Jag sätter henne på knä på golvet och lägger hennes kropp på sängen så att hon sitter doggystyle. Sen lägger jag en plastsäck plus en handduk på golvet mellan hennes ben.
Sen kör jag med vattensprutan.
Fördelen med detta är att du slipper blöta ner sängen plus att det kryper inte in vatten i anuset som det annars kan göra när du rengör henne när hon ligger på rygg.

Men det är faktiskt riktigt tungt att hålla på med dockan nu i den här värmen. Efter akten så måste jag vila mig ett tag innan jag rengör henne. Det är så jävla jobbigt.

Men det är det värt. Min Ebba är så jävla skön att penetrera😀.
Citera
2025-07-27, 22:10
Medlem
Citat:
Jag har börjat med en annan teknik när jag skall rengöra vaginan. Jag sätter henne på knä på golvet och lägger hennes kropp på sängen så att hon sitter doggystyle. Sen lägger jag en plastsäck plus en handduk på golvet mellan hennes ben.
Sen kör jag med vattensprutan.
Fördelen med detta är att du slipper blöta ner sängen plus att det kryper inte in vatten i anuset som det annars kan göra när du rengör henne när hon ligger på rygg.

Men det är faktiskt riktigt tungt att hålla på med dockan nu i den här värmen. Efter akten så måste jag vila mig ett tag innan jag rengör henne. Det är så jävla jobbigt.

Men det är det värt. Min Ebba är så jävla skön att penetrera😀.

Låter som en bra teknik! Vad har du plastpåsen till? Tänker att den ligger på golvet sedan handduken över eller tänker jag fel? Jag har en hög madrass, upp till skrevet typ så hon hade behövt stå med raka ben för min del. Håller med om att värmen gör det riktigt jobbigt. Det enda positiva är att hon håller sig varm istället för den bitande kylan som silikonet annars dras med.

Har provat med handduk på sängen och det funkar bra och håller sig torrt så länge jag viker den ordentligt. Men ja det har nog letat sig in vatten i anus även på Evelina och när jag sätter henne upp i sängen så rinner det ut. Jobbar fortfarande att hitta bra teknik där och oftast tycker jag det är för bökigt att hålla på så jag låter henne sitta och vara fin oftast. Däremot kan jag bli ordentligt kåt på henne av blotta tanken att jag skiter i hur jobbig städningen är. Helt otrolig känsla och att få orgasm i henne är mycket bättre än någon fleshlight eller tenga jag ägt.

Har tagit lite "porr"-bilder på mig och dockan och sedan använt lokal AI på datorn för att generera korta videoklipp på fem sekunder. Sjukt att se henne röra sig när hon bli påsatt, le åt kameran medan brösten guppar och se henne ta en sats på brösten. Älskar att tekniken kan hjälpa mig ner i fördärvet.

Hade gärna velat ha en till docka runt 20kg men då finns det mest anime-dockor mellan 90-128cm verkar det som. Å andra sidan är jag en weeb så det är nog inget hinder. Sen lovade jag nästan mig själv att inte köpa fler men fan tanken på att kunna slänga runt henne och enkelt flytta till badrummet hade varit guld. Min nuvarande är förbannat snygg men något mer behändigt och lätthanterat för snabbisar hade varit gött. Då kan jag även gå full retard och låtsas att den lättare dockan är första dockans lillasyster eller dotter för lite extra krydda
Citera
2025-07-28, 16:01
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkmaestro
Låter som en bra teknik! Vad har du plastpåsen till? Tänker att den ligger på golvet sedan handduken över eller tänker jag fel? Jag har en hög madrass, upp till skrevet typ så hon hade behövt stå med raka ben för min del. Håller med om att värmen gör det riktigt jobbigt. Det enda positiva är att hon håller sig varm istället för den bitande kylan som silikonet annars dras med.

Har provat med handduk på sängen och det funkar bra och håller sig torrt så länge jag viker den ordentligt. Men ja det har nog letat sig in vatten i anus även på Evelina och när jag sätter henne upp i sängen så rinner det ut. Jobbar fortfarande att hitta bra teknik där och oftast tycker jag det är för bökigt att hålla på så jag låter henne sitta och vara fin oftast. Däremot kan jag bli ordentligt kåt på henne av blotta tanken att jag skiter i hur jobbig städningen är. Helt otrolig känsla och att få orgasm i henne är mycket bättre än någon fleshlight eller tenga jag ägt.

Har tagit lite "porr"-bilder på mig och dockan och sedan använt lokal AI på datorn för att generera korta videoklipp på fem sekunder. Sjukt att se henne röra sig när hon bli påsatt, le åt kameran medan brösten guppar och se henne ta en sats på brösten. Älskar att tekniken kan hjälpa mig ner i fördärvet.

Hade gärna velat ha en till docka runt 20kg men då finns det mest anime-dockor mellan 90-128cm verkar det som. Å andra sidan är jag en weeb så det är nog inget hinder. Sen lovade jag nästan mig själv att inte köpa fler men fan tanken på att kunna slänga runt henne och enkelt flytta till badrummet hade varit guld. Min nuvarande är förbannat snygg men något mer behändigt och lätthanterat för snabbisar hade varit gött. Då kan jag även gå full retard och låtsas att den lättare dockan är första dockans lillasyster eller dotter för lite extra krydda

Man behöver väl kanske inte ha plastpåsen men jag har den under handduken för att inte golvet skall bli blött.
Jag har också funderat på att skaffa en lättare docka men dom jag är intresserad av är alla uppe i samma tunga viktklass.
Dom lättare dockorna ser antingen ut som fantasivarelser eller småtjejer och det är väl inte direkt min grej😁.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in