Citat:
Ursprungligen postat av
sfrge
Jag har börjat med en annan teknik när jag skall rengöra vaginan. Jag sätter henne på knä på golvet och lägger hennes kropp på sängen så att hon sitter doggystyle. Sen lägger jag en plastsäck plus en handduk på golvet mellan hennes ben.
Sen kör jag med vattensprutan.
Fördelen med detta är att du slipper blöta ner sängen plus att det kryper inte in vatten i anuset som det annars kan göra när du rengör henne när hon ligger på rygg.
Men det är faktiskt riktigt tungt att hålla på med dockan nu i den här värmen. Efter akten så måste jag vila mig ett tag innan jag rengör henne. Det är så jävla jobbigt.
Men det är det värt. Min Ebba är så jävla skön att penetrera😀.
Låter som en bra teknik! Vad har du plastpåsen till? Tänker att den ligger på golvet sedan handduken över eller tänker jag fel? Jag har en hög madrass, upp till skrevet typ så hon hade behövt stå med raka ben för min del. Håller med om att värmen gör det riktigt jobbigt. Det enda positiva är att hon håller sig varm istället för den bitande kylan som silikonet annars dras med.
Har provat med handduk på sängen och det funkar bra och håller sig torrt så länge jag viker den ordentligt. Men ja det har nog letat sig in vatten i anus även på Evelina och när jag sätter henne upp i sängen så rinner det ut. Jobbar fortfarande att hitta bra teknik där och oftast tycker jag det är för bökigt att hålla på så jag låter henne sitta och vara fin oftast. Däremot kan jag bli ordentligt kåt på henne av blotta tanken att jag skiter i hur jobbig städningen är. Helt otrolig känsla och att få orgasm i henne är mycket bättre än någon fleshlight eller tenga jag ägt.
Har tagit lite "porr"-bilder på mig och dockan och sedan använt lokal AI på datorn för att generera korta videoklipp på fem sekunder. Sjukt att se henne röra sig när hon bli påsatt, le åt kameran medan brösten guppar och se henne ta en sats på brösten. Älskar att tekniken kan hjälpa mig ner i fördärvet.
Hade gärna velat ha en till docka runt 20kg men då finns det mest anime-dockor mellan 90-128cm verkar det som. Å andra sidan är jag en weeb så det är nog inget hinder. Sen lovade jag nästan mig själv att inte köpa fler men fan tanken på att kunna slänga runt henne och enkelt flytta till badrummet hade varit guld. Min nuvarande är förbannat snygg men något mer behändigt och lätthanterat för snabbisar hade varit gött. Då kan jag även gå full retard och låtsas att den lättare dockan är första dockans lillasyster eller dotter för lite extra krydda