Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-23, 00:47
  #25
Medlem
Nu tror jag inte alls det är så farligt att röra sig på gator och torg i Afrika. Inte värre än Husby, Fittja, Rosengård eller Biskopsgården.

Ja Afrikanska flickor utan män ser vita män som en försäkring till ett rikt liv. Ja männen är vandrande plånböcker. Då är dom också beredda att göra mycket för att fånga in vita män. Den vita man som inte vill se svart när dom är intima får väl för FAN blunda då... ....

Det är väl bra att bli uppskattad bara för att man är vit. I många områden i Sverige blir man ju nedklassad för att man är vit och snäll.

Hade jag varit yngre kunde jag tänka mig att ha en Afrikansk kvinna. Men nu får jag istället fundera på SD:s utsikter att vinna valet... ...

Ja jag skämtar inte. Är man i Afrika skall man träffa en kvinna, det vore mycket dumt annars.
Citera
2016-10-23, 00:49
  #26
Medlem
Hamstrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Tänk vad olika det kan vara, tanken på att knulla en riktigt fördomsfull och inskränkt människa äcklar mig.

Skulle nog inte ha något emot en som är uppvuxen i sverige, pratar svenska och är fri från sjukdomar, men skulle aldrig riskera något sånt där nere i ebolas huvudstad.
Citera
2016-10-23, 00:51
  #27
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadentasven
Självklart kan rätt person skaffa sig en KK, var som helst i världen.
Jag tror det också. Sedan fungerar det ju olika i olika delar av världen. Och i olika delarna av Afrika. Det är en gigantisk kontinent. Stora skillnader finns mellan Sydafrika och Nordafrika.

I vissa länder krävs äktenskap för samlag. Detta löser man då pragmatiskt genom att man gifter sig, knullar och sedan skiljer sig. Allt inom ett par timmar.
Citera
2016-10-23, 01:04
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
Skulle nog inte ha något emot en som är uppvuxen i sverige, pratar svenska och är fri från sjukdomar, men skulle aldrig riskera något sånt där nere i ebolas huvudstad.

Snälla du, jag har redan förstått att du är fördomsfull och illa påläst, du behöver inte bevisa det ytterligare.
Mozambique Ebola Outbreaks
Total Cases 0
Total Deaths 0
Risk Of Infection 0.0063%
Epidemic Level Low
The Ebola Virus Epidemic Level of Mozambique is Low. The current risk of infection is approximately 0.0063%.
Citera
2016-10-23, 01:13
  #29
Medlem
NastyPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Tänk vad olika det kan vara, tanken på att knulla en riktigt fördomsfull och inskränkt människa äcklar mig.

så du gillar inte heller å knulla med negrer och araber då alltså.
Citera
2016-10-23, 01:19
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Jag har fått ett ett erbjudande om ett uppdrag i Afrika (Mocambique) för en FN-kopplad organisation där jag är engagerad. Det handlar om ett halvår där jag skulle hjälpa till med utveckling. Velar lite fram och tillbaka om jag skall tacka ja eller nej. Det är bra betalt. Men jag känner ingen människa där. Och jag har ett stort sexbehov.

Är det lätt eller svårt att få afrikanska kvinnor i säng? Jag vill inte betala. Jag är emot prostitution. men är det som i Sverige där man kan dansa med en kvinna och sedan föreslå ett samlag? Eller måste man gifta sig och ge gåvor till kvinnans familj innan erotik kan bli aktuellt?

Du är en sjuk person . du ska åka långt hemifrån för att , i din mening , hjälpa folk och din största oro är om du kommer att få knulla . tro mig , du har viktigare saker att oroa dig över
Citera
2016-10-23, 01:21
  #31
Medlem
Hamstrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Snälla du, jag har redan förstått att du är fördomsfull och illa påläst, du behöver inte bevisa det ytterligare.
Mozambique Ebola Outbreaks
Total Cases 0
Total Deaths 0
Risk Of Infection 0.0063%
Epidemic Level Low
The Ebola Virus Epidemic Level of Mozambique is Low. The current risk of infection is approximately 0.0063%.

Tror du jag sitter här och försöker bevisa att jag vill knulla negrer eller?
Zero fux given bruh, fuck outta here.
Citera
2016-10-23, 01:30
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NastyPig
så du gillar inte heller å knulla med negrer och araber då alltså.

Nej, inte om de är fördomsfulla och inskränkta. Skulle aldrig komma på tanken att ursäkta idioter bara för att de kommer från ett visst land eller har en viss hudfärg.
Fast dessa är ju som tur är, av de jag stött på, undantag även bland "negrer" och "araber", även om jag för min del föredrar negresser och arabiskor.
Citera
2016-10-23, 01:31
  #33
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Du är en sjuk person . du ska åka långt hemifrån för att , i din mening , hjälpa folk och din största oro är om du kommer att få knulla . tro mig , du har viktigare saker att oroa dig över
Jag har fått ett erbjudande om att hjälpa folk i Moçambique i ett utvecklingsprojekt. Inom ett område där jag är kunnig.

Det handlar om ett förordnande på ett halvår. Kan eventuellt förlängas om allt går bra, säger min uppdragsgivare.

Jag har en sexdrift. Skall jag leva som en munk under denna tid, menar du? Jag vill inte köpa horor. Det strider mot mina principer. Och jag tycker det är rätt äckligt med köp-fitta.

Så därför funderar jag på om det funkar bra att fixa en KK i Maputo, Moçambiques huvudstad (där jag kommer att vara stationerad).

Jag har lite svårt för negresser. Tror det kan kännas som att knulla en apa, men jag tror jag kan vänja mig.
Citera
2016-10-23, 01:32
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
Tror du jag sitter här och försöker bevisa att jag vill knulla negrer eller?
Zero fux given bruh, fuck outta here.

Nej då, jag tror du sitter och försöker bevisa hur ignorant, fördomsfull och oupplyst då är.
Citera
2016-10-23, 01:35
  #35
Medlem
Hamstrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Nej då, jag tror du sitter och försöker bevisa hur ignorant, fördomsfull och oupplyst då är.

Plastic bag as a condom in Congo - vpro Metropolis
https://www.youtube.com/watch?v=7fu_80gw6E8

Res ner dit nu och gör en "when in rome"

lmfao!
Citera
2016-10-23, 01:41
  #36
Medlem
Kokettes avatar
ser inte det märkliga i att fråga hur marknaden ser ut på stället där man eventuellt ska bo. jag hade inte velat bo i ett land där man riskerar bli mördad för att man raggar på fel person.

menar ni att människor som jobbar för FN ska avsäga sin sexualitet? att de, eftersom de ska vara goda, aldrig får göra annat än gå runt och hjälpa folk dygnet runt?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2774509

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback