Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-22, 22:23
  #13
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
J

Jag tror inte någon klagar. Man ger ju familjen gåvor precis vid bröllopet och alla parter blir nöjda och glada.
Ja, jag kan tänka mig att ge några gåvor till hennes familj. Jag förmodar att detta är kutym i Afrika.

Men din tanke om att jag skulle upprepa denna procedur i flera afrikanska länder gör mig lite tveksam. Mång-gifte är onekligen tillåtet i flera afrikanska länder. Men äktenskap innebär också förpliktelser enligt afrikansk tradition. Jag är orolig för att jag kommer att förväntas försörja flera släkter, hyddor och byar.

Går det inte helt enkelt att skaffa sig en afrikansk KK (knullkompis)?
Citera
2016-10-22, 22:45
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Ja, jag kan tänka mig att ge några gåvor till hennes familj. Jag förmodar att detta är kutym i Afrika.

Men din tanke om att jag skulle upprepa denna procedur i flera afrikanska länder gör mig lite tveksam. Mång-gifte är onekligen tillåtet i flera afrikanska länder. Men äktenskap innebär också förpliktelser enligt afrikansk tradition. Jag är orolig för att jag kommer att förväntas försörja flera släkter, hyddor och byar.

Går det inte helt enkelt att skaffa sig en afrikansk KK (knullkompis)?
Ska du jobba helt själv? Annars kanske er tolk vore något att satsa på? Hon bör vara hyfsat västerländsk av sig och inte ha några stamkrav på att du ska försörja hennes hemby.
Citera
2016-10-22, 22:57
  #15
Medlem
Hamstrutss avatar
Tanken på att knulla en brun människa äcklar mig, kanske är för fördomsfull, HIV och annat godis..

glhf
Citera
2016-10-22, 23:09
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Ja, jag kan tänka mig att ge några gåvor till hennes familj. Jag förmodar att detta är kutym i Afrika.

Men din tanke om att jag skulle upprepa denna procedur i flera afrikanska länder gör mig lite tveksam. Mång-gifte är onekligen tillåtet i flera afrikanska länder. Men äktenskap innebär också förpliktelser enligt afrikansk tradition. Jag är orolig för att jag kommer att förväntas försörja flera släkter, hyddor och byar.

Går det inte helt enkelt att skaffa sig en afrikansk KK (knullkompis)?


Det är klart att det är bättre med en brud än en knullkompis. En brud ger mer av sig själv. Jag vet ju inte men jag tror inte att det finns sådana register i dom Afrikanska länderna så att dom kan hävda mång-gifte.
En veckas lycka med en brud och sedan bara försvinna. Och i nästa Afrikanska stat, samma procedur. Ja ja, ta inte mina råd som helt allvarliga, men jag tror faktiskt att du kan ha oftantligt KUL bara du vågar. Men visst du får ge gåvor till familjerna... ...ingenting är gratis.
Citera
2016-10-22, 23:33
  #17
Medlem
idiamindadas avatar
En vit man anses som en vandrande plånbok och en biljett till ett bra liv. Svarta kvinnor formligen sliter i vita män. Jag har jobbat i Afrika under flera år och många av mina gamla kollegor slog in på den svarta vägen. Själv är det inte riktigt min grej.
Citera
2016-10-22, 23:38
  #18
Medlem
Värt att ha i åtanke är att negrer är extremt rasistiska, är inte helt säker på Mohammed uppskattar att ett vitskinn idkar sexuellt umgänge med deras flickor, det kan lätt sluta med en kniv i ryggen.

Personligen skulle jag undvika in i det sista att besöka ett så primitivt land, negrer är oerhört farliga än om "den glada negern" kan verka harmlös vid en första anblick.
Citera
2016-10-22, 23:57
  #19
Medlem
Sperssons avatar
.
Fula svenska män och feta svenska kvinnor brukar ofta sätta sitt hopp till afrikaner och araber när det gäller att hitta en partner.

Inget fel med det.
Citera
2016-10-23, 00:01
  #20
Medlem
Just att som du frågar efter "gå ut och dansa" funkar sällan om du vill träffa en kvinna som inte har en baktanke eller vill få ut något mer av att ligga med dig.

Då är det nog bättre du försöker bygga upp en relation i ett helt annat sammanhang.

Eller så kan det ju vara ett bra sätt att lära dig tygla ditt sexbehov vilket kanske behövs om du tom måste planera din yrkeskarriär efter det.

Tycker det låter som om det uppfyller tillräckliga kriterier för att med god marginal klassas som ett missbruk.

Eller så lämnar du din syn på prostitution hemma i Sverige och anpassar dig till det lands kultur du reser till.

Men som flera i tråden påpekat linda gärna in hela dig i gladpack om du tänker möta tjejer som hänger ute på barer osv.
Citera
2016-10-23, 00:01
  #21
Medlem
Köp en pocket pussy & du är redo för världens alla hörn.
Citera
2016-10-23, 00:03
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Fula svenska män och feta svenska kvinnor brukar ofta sätta sitt hopp till afrikaner och araber när det gäller att hitta en partner.

Inget fel med det.

Till araber? Dom vill väl inte ha svenska män?
Citera
2016-10-23, 00:06
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Ja, jag kan tänka mig att ge några gåvor till hennes familj. Jag förmodar att detta är kutym i Afrika.

Men din tanke om att jag skulle upprepa denna procedur i flera afrikanska länder gör mig lite tveksam. Mång-gifte är onekligen tillåtet i flera afrikanska länder. Men äktenskap innebär också förpliktelser enligt afrikansk tradition. Jag är orolig för att jag kommer att förväntas försörja flera släkter, hyddor och byar.

Går det inte helt enkelt att skaffa sig en afrikansk KK (knullkompis)?
Självklart kan rätt person skaffa sig en KK, var som helst i världen.

Du måste vara ett troll... Att sitta bakom datorskärmen, med byxtasken i näven & rycka skallertrallen - till erotiska fantasier om afrikas kvinnor hjälper inte FN.
Citera
2016-10-23, 00:30
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
Tanken på att knulla en brun människa äcklar mig, kanske är för fördomsfull, HIV och annat godis..

glhf

Tänk vad olika det kan vara, tanken på att knulla en riktigt fördomsfull och inskränkt människa äcklar mig.

Citat:
Ursprungligen postat av AdHominem
Värt att ha i åtanke är att negrer är extremt rasistiska, är inte helt säker på Mohammed uppskattar att ett vitskinn idkar sexuellt umgänge med deras flickor, det kan lätt sluta med en kniv i ryggen.

Personligen skulle jag undvika in i det sista att besöka ett så primitivt land, negrer är oerhört farliga än om "den glada negern" kan verka harmlös vid en första anblick.

Man skulle kunna tro att en person med så stor kännedom om primitiva länder i Afrika har varit där ganska frekvent? Fast då skulle nog denna person veta att det skulle vara ganska liten chans att stöta på någon vid namn Mohammed i landet TS ska till. Såvida han inte är en fördomsfull liten pajas förstås.

Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Till araber? Dom vill väl inte ha svenska män?

Oroa dig inte, personen vill bara ha lite utlopp för sin inskränkta och fördomsfulla ådra.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2774509

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback