Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-22, 18:58
  #1
Medlem
Milizers avatar
Jag har fått ett ett erbjudande om ett uppdrag i Afrika (Mocambique) för en FN-kopplad organisation där jag är engagerad. Det handlar om ett halvår där jag skulle hjälpa till med utveckling. Velar lite fram och tillbaka om jag skall tacka ja eller nej. Det är bra betalt. Men jag känner ingen människa där. Och jag har ett stort sexbehov.

Är det lätt eller svårt att få afrikanska kvinnor i säng? Jag vill inte betala. Jag är emot prostitution. men är det som i Sverige där man kan dansa med en kvinna och sedan föreslå ett samlag? Eller måste man gifta sig och ge gåvor till kvinnans familj innan erotik kan bli aktuellt?
Citera
2016-10-22, 19:04
  #2
Medlem
Kom ihåg att använda fem kondomer samtidigt, helst en latexhandske, annars är risken överhängande för att du får en förkylning som senare visar sig vara HIV
Citera
2016-10-22, 19:17
  #3
Medlem
Kokettes avatar
använd inte mer än två kondomer då friktionen medför en risk att de spricker

jag vet inte hur det är för svenska män att knulla i afrika men de vita haggorna i fadderverksamheten jag engagerade mig i knullade hejvillt på toaletter, i hyddor och på savannen med afrikanska män

tyckte det sociala spelet var ungefär som i sverige förutom att jag där kunde gå i hotpants och linne utan att snubbarna spanade in mig. jag var iofs fet och skallig när det begav sig så de trodde nog att jag var en ful liten pojke
Citera
2016-10-22, 19:36
  #4
Medlem
RadikalFails avatar
Skulle aldrig ha haft sex med någon där nere. Med tanke på att hiv och annat otrevligt är vanligt där nere.

Jag skulle gå i celibat.
Citera
2016-10-22, 19:44
  #5
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokette
använd inte mer än två kondomer då friktionen medför en risk att de spricker

jag vet inte hur det är för svenska män att knulla i afrika men de vita haggorna i fadderverksamheten jag engagerade mig i knullade hejvillt på toaletter, i hyddor och på savannen med afrikanska män

tyckte det sociala spelet var ungefär som i sverige förutom att jag där kunde gå i hotpants och linne utan att snubbarna spanade in mig. jag var iofs fet och skallig när det begav sig så de trodde nog att jag var en ful liten pojke

mer än en kondom*
Citera
2016-10-22, 19:51
  #6
Medlem
Milizers avatar
Det går en myt Sydafrika att man kan bli botad från HIV genom att knulla en oskuld. En idiotisk myt som har lett till den fortsatta spridningen av HIV.

Men rimligtvis måste det väl finnas fina flickor på denna kontinent som man kan äta middag med och seden ha trevligt sex med? Utan att detta skall behöva leda till några problem.
Citera
2016-10-22, 20:26
  #7
Medlem
Autismpowers avatar
Jag fick en gång höra från en nykter alkoholist om hans historier när han låg i flottan, då lade de till någonstans i Afrika. Så blev de bjudna på sprit av några lokala negrer i deras hydda "sedan bjöd de på sina KÄRRINGAR". Vet faktiskt inte om det var lögn men Afrikanerna är ju inte riktigt som oss så jag tar det inte för otroligt
Citera
2016-10-22, 20:59
  #8
Medlem
grey.eagles avatar
Håll dig undan glädjeflickorna.

Annars är det väldigt lätt raggat på köpcentrum, andra offentliga platser, men se till att det sker på dagtid, på kvällen måste du vara på din vakt.
Citera
2016-10-22, 21:06
  #9
Medlem
linnros24s avatar
Om du inte åker kommer du alltid fundera kring det. Trist att åka dit om 20 år och inse att det är världens guldgruva, så har du bangat tidigare för att du är osäker.
Citera
2016-10-22, 21:07
  #10
Medlem
l150s avatar
Afrikanerna är väl bara människor dom med.
Dom gillar att äta, skita, knulla, sova och begå folkmord.
Åk dit med ett öppet sinne så kommer du säkert träffa massa damer.
Citera
2016-10-22, 22:08
  #11
Medlem
Jag tror inte ett traditionellt snabbt bröllop i Afrika, där man klär sig till afrikansk fest, och ger gåvor till negressens familj, är juridiskt bindande i Sverige. Skriv inte på några papper som skall registreras på Svensk ambassad eller sändas till Sverige.

Fullfölj det Afrikanska bröllopet och gör henne på smällen, men smit undan efter ungefär en vecka. Du kan säkert försvinna från hennes familj och ändå utföra arbetet om du är lite smart.

Som Svensk man borde man vara Kung och livet är ändå ganska kort. Och vid en senare stationering i ett annat Afrikansk land kan du säkert, om du är smart, göra om hela proceduren.

Jag tror inte någon klagar. Man ger ju familjen gåvor precis vid bröllopet och alla parter blir nöjda och glada.
Citera
2016-10-22, 22:14
  #12
Medlem
Dofternas avatar
Jag har knullat galanta damer i Afrique. Bra folk och på det hela taget, bra för dicken, den behandlades väl utan en massa krav.
Du får ta min info med en nypa salt då jag har a bad case of jungle fever.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2774509

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback