Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaJungMED
Har för avsikt att plöja igenom tråden i mån av tid. Annars tänkte jag finnas i tråden för att försöka svara på era frågor.
Jag är landsbygdspolitisk talesperson för partiet, fd ordförande för MED Skåne, numera enbart ledamot i MED Skåne. Jag har suttit i partistyrelsen och är aktiv som en av dem som roddar med MEDs Facebooksida. Jag är invald i Höörs kommuns fullmäktige, alltså en som sitter på ett av MEDs fyra mandat i tre kommuner.
Jag har länge läst på Flashback men har aldrig varit aktiv, så ni får ha överseende med min tröghet.
Jättekul, hjärtligt Välkommen!
Jag personligen tror social media idag är ett mer effektivt sätt att marknadsföra sig på än via insändare och debattartiklar. Och såväl Facebook som Flashback är två bra exempel på platser jag tror man bör synas mycket på. Jag tror det huvudsakliga problemet idag är att de flesta människor nog inte ens hört talas om MED. Men vi är några stycken här som kämpar på, jag vet inte om vi övertygat så många, men vi gör vårt bästa.
Kan du berätta vad du gjort hittills i kommunfullmäktige? Vet du vad de andra gjort? Hur har ni bemötts av de andra partierna?
(Du kan via sökfunktionen finna fler trådar där MED nämns. Och läs gärna igenom reglerna så du inte begår något onödigt misstag.)