Flashback bygger pepparkakshus!
2019-12-04, 02:21
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Är han bög?

He sure acts like one.
Citera
2019-12-04, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Känns lite som att han håller på att göra en blondinbella, dvs. att vattna ut sitt varumärke såpass mycket att ingen längre kommer att vilja investera. Ett varumärke och dess tillit går hand i hand och de båda hänger ständigt på en skör tråd. Den dagen då annonsörerna inte längre får värde för reklampengarna så dröjer det inte länge innan folk springer mot utgången. Antar att det svårt för Johan att säga nej, oavsett vem som viftar med sedelbunten.

Det är så det där.

Det tar år att bygga upp något slags förtroende. Det tar en eller två videos för att rasera allt.

När man läser tittarnas kommentarer numera märker man att oerhört många fler nu för tiden ifrågasätter honom.

Arlanda-julshoppingen tog verkligen priset. Inte ens jag trodde att Geeken kunde sjunka såpass lågt.
Citera
2019-12-04, 10:23
Medlem
Trambos avatar
Swedavia lade ut en annons för en PR-person inom Food&Beverage för ca 1 månadsedan.
Matgeek har hunnit göra två videos i sammarbete med Swedavia sedan dess - kris på kontoret och därav anlitar man han som tackar ja till alla gigg?
Känns onekligen lite så.

(https://jobb.blocket.se/ledigt-jobb-i-sigtuna/Swedavia-Koncern/Swedavia-s%C3%B6ker-Marknadskommunikat%C3%B6r-med-inriktning-F-B-och-PR-%28vikariat%29/1731194)
Citera
2019-12-04, 17:26
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
He sure acts like one.

Jag är inte så jävla säker på att han är tvättäkta bög. Porrkonsument såklart som gillar våldsporr där kvinnan verkligen får vad hon ska ha av flera. Och hon gillar det. Ännu bättre om hon lider naturligtvis.
I övrigt.
Mer medelålders tunnhårig vit lättkränkt man med böjelse för alldeles för ungt kjoltyg. Allt över 12 går att tänja!

Som går över lik, för att på alla sätt, som öht finns, för att alltid få rätt och tjäna bäst stålar på det han har föresatt sig även om det strider mot all etik och moral. Hälsa, miljö eller annan människas olycka.
Allt dolt bakom den onaturliga uppsyn och beteende av härlig som tack o lov allt fler börjar se igenom.

Och en sak är större än hans barns födelse och att han har en fru som står ut med oändligt mycket skit;
Hans utomlandstjänstgöring som Basse med bössa!!!
Skoja inte om hur han har hållit upp den stora världsfreden!!
Fråga aldrig om det.
Han slutar aldrig prata då.....

Citera
2019-12-04, 17:49
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag är inte så jävla säker på att han är tvättäkta bög. Porrkonsument såklart som gillar våldsporr där kvinnan verkligen får vad hon ska ha av flera. Och hon gillar det. Ännu bättre om hon lider naturligtvis.
I övrigt.
Mer medelålders tunnhårig vit lättkränkt man med böjelse för alldeles för ungt kjoltyg. Allt över 12 går att tänja!

Det är fler än du som har den bilden av honom. Men se upp så du inte ger uttryck för den under ditt riktiga namn, för då skickar Matgreed sin hatsvans efter dig, kontaktar din arbetsgivare och försöker få dig avskedad

https://avgrundsstudier.wordpress.com/2019/09/27/om-att-bli-uppsokt-och-uthangd-av-influencers/

Ett utdrag från ovanstående blogginlägg skrivet av en lektor i litteraturvetenskap:

Citat:
Igår fick jag dock uppleva hur en så kallad ”influencer” (ett ohyggligt ord som knappast tjänar på att brukas i en svensk kontext), verksam framförallt på YouTube, försökte driva sina 14000+ följare i min riktning och dessutom valde att ta kontakt med min före detta arbetsgivare.
Senast redigerad av Tintin.i.Kongo 2019-12-04 kl. 17:52.
Citera
2019-12-04, 18:56
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Det är fler än du som har den bilden av honom. Men se upp så du inte ger uttryck för den under ditt riktiga namn, för då skickar Matgreed sin hatsvans efter dig, kontaktar din arbetsgivare och försöker få dig avskedad

https://avgrundsstudier.wordpress.com/2019/09/27/om-att-bli-uppsokt-och-uthangd-av-influencers/

Ett utdrag från ovanstående blogginlägg skrivet av en lektor i litteraturvetenskap:

Haha, så han sitter alltså och trålar internet efter negativa kommentarer om sig själv, som han sedan besvarar själv med hjälp av åtskilliga fejkkonton? Alltså, jag dör... vilken jävla nolla. Han överträffar verkligen den pajasbild man redan har av honom, på alla plan.

Sen fattar jag inte varför alla hänger upp sig på att han är bög. Att vara skinkryttare är fan kungligt, i jämförelse med att vara en medelålders man med narcissistisk personlighetsstörning och planetens sämsta självkänsla.
Citera
2019-12-04, 19:13
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:

Iofs ett ganska klantigt inlägg som givetvis bör belysas i den kränkta tidsålder vi lever i. Det skulle utan tvekan falla under förtal/integritetskränkande om Johan tog det vidare.

Att gnälla på honom för sin respons är lika löjligt som att han skulle mobilisera sina fans för en hatattack.
Citera
2019-12-04, 19:32
Medlem
11433.08s avatar
Citat:

Vilken jävla dåre. Jag tror på riktigt att han är en psykopat, inte så att han går runt och är en våldsam galning, utan psykopat i sin rätte bemärkelse.
Citera
2019-12-04, 19:50
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Iofs ett ganska klantigt inlägg som givetvis bör belysas i den kränkta tidsålder vi lever i. Det skulle utan tvekan falla under förtal/integritetskränkande om Johan tog det vidare.

Att gnälla på honom för sin respons är lika löjligt som att han skulle mobilisera sina fans för en hatattack.

Ok. Han köper senapssill på Arlanda Flygplats.
Men. Om människan skickar ut torpeder mot åsikter på internet.... ja då knäcker han hårdare än t o m jag trodde i dårskap. Har detta hänt?
På riktigt?

Modet/ tiden/ oddsen att väcka åtal av åklagare, ev enskild talan mm i denna typ av ärenden är lika hastigt hanterade som en pormask accelererar. Och istället för fokus på en skuren sås så blir han upptagen med långsam färd mot natt. That’s not even Matkräk.
Tyvärr.

Citera
2019-12-04, 20:04
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ok. Han köper senapssill på Arlanda Flygplats.
Men. Om människan skickar ut torpeder mot åsikter på internet.... ja då knäcker han hårdare än t o m jag trodde i dårskap. Har detta hänt?
På riktigt?

Modet/ tiden/ oddsen att väcka åtal av åklagare, ev enskild talan mm i denna typ av ärenden är lika hastigt hanterade som en pormask accelererar. Och istället för fokus på en skuren sås så blir han upptagen med långsam färd mot natt. That’s not even Matkräk.
Tyvärr.

Nu har ju du uppenbarligen något frenetiskt hat mot honom, men även bortsett från det så bör du nog kunna hålla med om att det var klantigt skrivet med tanke på att vi just nu lever i peak kränkthet. Allas små digitala grodor ska hängas ut på sociala medier och rendera snyftsympatier och hatkänslor.

Skriver man neger på Facebook, så kan man räkna med ett medialt uthängande och dagsböter. Att denne litteraturforskare då utrycker sig som han gör med att kalla Matomanen för sexualbrottsling bevisar bara att man inte lever i samklang med samtiden.
Citera
2019-12-04, 20:16
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Nu har ju du uppenbarligen något frenetiskt hat mot honom, men även bortsett från det så bör du nog kunna hålla med om att det var klantigt skrivet med tanke på att vi just nu lever i peak kränkthet. Allas små digitala grodor ska hängas ut på sociala medier och rendera snyftsympatier och hatkänslor.

Skriver man neger på Facebook, så kan man räkna med ett medialt uthängande och dagsböter. Att denne litteraturforskare då utrycker sig som han gör med att kalla Matomanen för sexualbrottsling bevisar bara att man inte lever i samklang med samtiden.

Jag läser dig. Respekterar rätten till din åsikt.
Är glad att du uttrycker den. Absolut.
Tipsar gärna dig om senapssill från Abba på Arlanda Flyplats. Juligt. Säkert härligt.

Det är ju så det är. Olika åsikter är ok.
Nough.

Citera
2019-12-05, 00:22
Medlem
makuhiras avatar
En till video på hur man gör pizzabullar men dom här var ju från dreamhack. Hur många kan ha skrivit och frågat om receptet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in