Han är riktigt vidrig. Oäkta person som skulle sälja sin kropp och barn för tillräckligt pris. Fattar inte varför han har 240000 följare. Och en del satar betalar för att se hans tråkiga klipp. Sellout #1.
Tycker nästan synd om geeken, det är som att han vet att luftslottet snart kommer braka ihop. Ser framför mig hur förhållandet med både barn och frun tar slut, vänner drar och geeken tar till spriten för att sedemera hittas på gatan aggresiv och svår att göra med.
Är det bara jag som ser en passiv-aggressivitet hos Geek?
Exakt! '
Han är passivt-aggressiv.
Ofta och i mycket.
Men aldrig så som när han blir ifrågasatt.
Eller i samma anda....
Att han på förhand försvarar något han "vet" (oroar) sig för över att bli konfronterad med.
Behöver jag säga att Hedberg älskar och berömmer allt?
Tyckte dock videon var det bästa han gjort på länge och ett bra val av samarbete med ICA, där "klassisk" julmat möter en nytolkad version av samma rätt. Ture är också sympatisk.
En stor del av fårskocken verkar ha lackat en smula på Hedberg nu, efter att han lurade dem att beställa den helt värdelösa tjänsten "Smakbox" De skulle sedan "unboxa" denna tillsammans. Det visade sig dock att Hedberg fått "deluxeboxen" med en massa extramaterial, medan fåren fått hem standardboxen med enbart en massa skit (as to be expected) Detta "glömde" han förstås lämpligt nog att namna i videon...
Vilken ofantlig jävla totalidiot han är alltså. Noll respekt för publiken och kör gladeligen i dem precis vad som helst så länge han har någon att fakturera för det. Han är helt frånkopplad från insikten att tittarna är förutsättningen för att hans blotta YT-existens.
Tyckte dock videon var det bästa han gjort på länge och ett bra val av samarbete med ICA, där "klassisk" julmat möter en nytolkad version av samma rätt. Ture är också sympatisk.
Kul med lite nya idéer gällande julbordet. Tycker att Ture kan ta över kanalen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!