2023-04-29, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Nej. Det är du som uppfattar det så. Inget annat.

Men du bekräftade ju själv att det var så?!
Seriöst hur fan ska du ha det? Du är precis som Lokal, fattar inte nånting vad ni själva berättar ju ens 😂
Citera
2023-04-29, 13:36
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
"Det är du som uppfattar det så. Inget annat" går även att applicera på dina floskler om att Andreas och Johan skulle ha en sexuell relation... Du argumenterar som en 10-åring. Det är direkt pinsamt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Men du bekräftade ju själv att det var så?!
Seriöst hur fan ska du ha det? Du är precis som Lokal, fattar inte nånting vad ni själva berättar ju ens 😂

Nej.
Citera
2023-04-29, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Återigen - var de tillsammans eller bara kompisar? Vad jag kan se har Andreas och Alfred varit kompisar sedan högstadiet, jobbat tillsammans (ex Inte Helt Hundra) osv. Inte konstigt om man hänger med varandra då.

Hänvisa gärna till en källa som bevisar ditt påstående (om du nu kan ). En bild där de bara umgås räcker inte.

Har MG aldrig synts till med några flickvänner? Isåfall ligger bevisbördan nästan på den som påstår att MG är en heteroman.

Och MG:s välkända bitchighet har åtminstone jag svårt att få ihop med något manligt överhuvud taget.
Senast redigerad av busy-signal 2023-04-29 kl. 14:08.
Citera
2023-04-29, 14:24
Medlem
Ska man tro Flashback så är 100% av manliga kändisar bögar. Bättre att bara ignorera dessa påståenden.
Citera
2023-04-29, 17:44
Medlem
Luftiss avatar
Om Jonte skulle vara skinkryttare, så vore det väl det minsta problemet med honom.
Citera
2023-04-29, 22:54
Medlem
urress avatar
Han verkar vara en falsk människa som ska förmildra och släta över sånt som skadar andra.
Citera
2023-04-30, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Inte särskilt långsökt. Andreas var tillsammans med Alfred Svensson från Leif & Billy innan.

Jag har alltid tagit för givet att Alfred och Dea är bröder... men det är alltså fel?
Citera
2023-05-01, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Om Jonte skulle vara skinkryttare, så vore det väl det minsta problemet med honom.

Jag instämmer.
Citera
2023-05-01, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Han är ilsknare än någonsin i kommentarsfälten för tillfället. Håret, humöret, bristen på energi osv... Jag tror att han krisar, av en eller annan anledning. Antagligen går verksamheten allt sämre, äktenskapet knakar säkert och medelåldern gör sig ständigt påmind. Det är inte lätt att vara Jonte.

Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är inte utan att jag funderar på om han fick sitt hår 3D-utskrivet

Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Han lackade ur på kommentarerna om hans hår.

Matbögen lackar ur som vanligt, så fort någon tittare har någon som helst åsikt som han själv inte delar. Han är så aggressiv mot allt och alla som går emot hans själv- och världsbild.

Han beter sig oerhört omoget och tragiskt för att vara en snart 50 år gammal man.
Citera
2023-05-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Undrar hur många av hans följare som är haters? Som inte kan låta bli att kolla och störa sig på allt han gör.
Hade jag inte gillat han hade jag aldrig kollat på hans videos.

Matbögen är som en trafikolycka. Man vill egentligen inte se katastrofen, men man kan ändå inte låta bli att titta.
Citera
2023-05-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Har säkert nämnts innan, men han är ganska lik Jeffrey Dahmer mugshot i den frisyren.

Tänkte exakt samma, han ser ut som massmördaren Dahmer i sin nya frilla.

Hårtransplantation eller ej, Matbögen ser förskräcklig ut.
Citera
2023-05-02, 08:24
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Tänkte exakt samma, han ser ut som massmördaren Dahmer i sin nya frilla.

Hårtransplantation eller ej, Matbögen ser förskräcklig ut.
Håret börjar mitt uppe på skallen på han. Han har ju kammat håret framåt för att försöka dölja vikarna och det höga hårfästet.
Det talar emot hårtransplantation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in