Citat:
Ursprungligen postat av
Luftis
Något som stör mig väldeliga (jag vet att det är valfritt att titta) är att han är en sån fruktansvärt usel skådespelare. Hans fejkskrattande och krystade produktplaceringar är ofattbart pinsamt.
Min slutsats om Johan är att han är en extrem narcissist, som innerst inne hatar sina tittare och bara ser dem som en väg till pengar. Det är t ex en VÄLDIG skillnad på hans livesändningar och det klippta material han lägger upp. Live är han sammanbiten, irriterad och allmänt avskyvärd, medan han är riktigt fejk och påklistrad i det redigerade materialet.
Har inte alls fått intrycket att han skulle vara fake i någon större utsträckning. Visst när han testar vissa prylar känns det lite krystat men vafan, även han ska ställa mat på bordet.
Har inte heller märkt av att det skulle vara någon skillnad mellan klippta versioner och live.
Däremot börjar jag lessna på filmerna där han öppnar paket. Jag vet att det går skitfint att skippa de filmerna med det är verkligen bedrövligt tråkigt att se han öppna någon av de otaliga kaffeabonnemange för 567e gången. Följ upp kaffssorterna eller skit i det helt och hållet.