Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-23, 21:00
Medlem
Luftiss avatar
Något som stör mig väldeliga (jag vet att det är valfritt att titta) är att han är en sån fruktansvärt usel skådespelare. Hans fejkskrattande och krystade produktplaceringar är ofattbart pinsamt.

Min slutsats om Johan är att han är en extrem narcissist, som innerst inne hatar sina tittare och bara ser dem som en väg till pengar. Det är t ex en VÄLDIG skillnad på hans livesändningar och det klippta material han lägger upp. Live är han sammanbiten, irriterad och allmänt avskyvärd, medan han är riktigt fejk och påklistrad i det redigerade materialet.
Citera
2017-03-24, 10:38
Medlem
blomodlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Något som stör mig väldeliga (jag vet att det är valfritt att titta) är att han är en sån fruktansvärt usel skådespelare. Hans fejkskrattande och krystade produktplaceringar är ofattbart pinsamt.

Min slutsats om Johan är att han är en extrem narcissist, som innerst inne hatar sina tittare och bara ser dem som en väg till pengar. Det är t ex en VÄLDIG skillnad på hans livesändningar och det klippta material han lägger upp. Live är han sammanbiten, irriterad och allmänt avskyvärd, medan han är riktigt fejk och påklistrad i det redigerade materialet.

Japp exakt! Så jävla cringe när han smakar på något han tycker är jättegott och ska himla med ögonen.
Citera
2017-03-24, 23:25
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis

Har inte alls fått intrycket att han skulle vara fake i någon större utsträckning. Visst när han testar vissa prylar känns det lite krystat men vafan, även han ska ställa mat på bordet.

Har inte heller märkt av att det skulle vara någon skillnad mellan klippta versioner och live.

Däremot börjar jag lessna på filmerna där han öppnar paket. Jag vet att det går skitfint att skippa de filmerna med det är verkligen bedrövligt tråkigt att se han öppna någon av de otaliga kaffeabonnemange för 567e gången. Följ upp kaffssorterna eller skit i det helt och hållet.
Citera
2017-03-25, 20:38
Medlem
kanelipullas avatar
Han är en helt jävla blåst idiot! Hans sätt att tänka är idiotisk! Han säger även att det är okej att äta olika tillsatser och e-ämnen och han bojkottar ekologiska produkter. Så.. en idiot med en hjärna full utav sågspån va han är!
Citera
2017-03-25, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Han är en helt jävla blåst idiot! Hans sätt att tänka är idiotisk! Han säger även att det är okej att äta olika tillsatser och e-ämnen och han bojkottar ekologiska produkter. Så.. en idiot med en hjärna full utav sågspån va han är!

Vad är det för fel på e-nummer? Tom syre har ett e-nummer..

Sen gillar jag inte Matgeek för fem öre men det är en annan sak.
Citera
2017-03-26, 11:36
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonko
Vad är det för fel på e-nummer?

Hur tänkte du där? Har du oxå sågspån i hjärnan? Olika e-ämnen kan orsaka cancer bland annat. Han borde inte en kallas för matgeek! En matgeek borde veta exakt vad som är bra för kroppen och vad man borde äta och inte äta. Hans efterblivna tänkande gör han till en total idiot med noll IQ!
Citera
2017-03-26, 11:55
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Hur tänkte du där? Har du oxå sågspån i hjärnan? Olika e-ämnen kan orsaka cancer bland annat. Han borde inte en kallas för matgeek! En matgeek borde veta exakt vad som är bra för kroppen och vad man borde äta och inte äta. Hans efterblivna tänkande gör han till en total idiot med noll IQ!
Allt har ett e-nummer, du får skilja på tillsatser och naturliga ämnen.
Citera
2017-03-26, 12:08
Medlem
mahutma_homos avatar
Det är något med den här killen jag har svårt för. Det är som att han precis rätt åsikt kring allt som är lite trendigt. Han är så klämkäck och positiv hela tiden. Allt är så bra och kul och spännande. Han kritiserar ju saker ibland också. Jag kan inte riktigt förklara vad jag menar. Känns som att han anstränger sig för att vara den där sköna killen. Lite som den där efterhängsna killen i mellanstadiet som ville vara med just dig, och inte förstod att han inte var önskad. Inte riktigt hade sociala färdigheter och kompenserade genom att försöka vara rolig HELA tiden och härmade andra som verkade mer populära. Allt blir bara teater och ett spel för andra.
Citera
2017-03-26, 14:51
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Det är i den här posten du borde ha postat källor på ditt påstående.
Citera
2017-03-26, 20:35
Medlem
kanelipullas avatar
Här har ni han.. Matgeek! Har absolut inget över för den här idioten! Full med skit som vanligt!

https://www.youtube.com/watch?v=a9LB41WeGmM
Citera
2017-03-26, 20:46
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Här har ni han.. Matgeek! Har absolut inget över för den här idioten! Full med skit som vanligt!

https://www.youtube.com/watch?v=a9LB41WeGmM
En ihopklipp video? höj dig!
Citera
2017-03-26, 20:52
Medlem
Citat:

Nej jag har absolut inte sågspån till hjärna, anser du att tex syre (E 948) orsakar cancer? Du blottar enbart din egen okunnighet genom ett inlägg som detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in