Citat:
Ursprungligen postat av
KchefenL
Jag tycker han är helt fenomenal. Inte många som klarar av att göra så många sammarbeten och behålla sin trovärdighet. Han gör inget annat än sin YT kanal, dvs inget daytimejob eller så.. Han får nog absolut så han klarar sig och lite till. Det är han dessutom värd.
Vad i ligger det fenomenala?
Starkt ord.
Använder man ordet kanske om att Björn Borg tar 5 Wimbledon på raken. Om att lyckas överleva Estoniakatastrofen som av några få.
Vad o i hela min himmel har gräken gjort som är fenomenalt? Tagit emot prylar, ofta men inte alltid, köksrelaterade. Fått rena cash för att svamla om mat inte själv vet något om.
En gång för många år sen var han intressant.
Länge sen nu. År sedan. Har glömt vad han exakt gjorde men var nyfiken och hungrig. Då.
Den grejen är pga Geeken själv död över och förbi. Ersatt av prylar, maskiner och annat världsfrånvänt om man är en ”Matgeek” och gör film för matintresserade. Det var liksom dealen.
Lämna annars Matgeek och bli uppriktig; ApparatPrylGeeken!!
Nu sitter han på YT och posar m sitt släppgäng i 1:a class på flyget t Austin Texas USA, för bil och racingresa. Vad säger jag om det?
Inte ett skit såklart om detta är nån slags privat kompis/semesterresa.
Men. Är detta lyx och matfrånvända till Staterna något som jag bör tycka är Fenomenalt i ett Matgeekskanalens namn?? En gång till.... nej.
Är Matgeek mat och köksorienterad?
Ja, nej. Åk till Austin Johan. Titta på bilar.
Skoj. Men for helvede; Hans kanal måste bojkottas som en mat och kökskanal.
Det var så den byggdes upp och nu är den full av oärlighet på ett sätt som aldrig ska accepteras.
Bluff och båg. Bedrägerier och kränkningar mot glad mat och köksglädje.
Precis och exakt motsatsens till fenomenal.