Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-20, 01:02
  #25
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linneazz
Du kallar dom för sperma-papperskorgar och undrar samtidigt varför dom är anonyma? Pga människor som du, thats why
Vet att du inte vill höra det här, men dom flesta killar blir äcklade över att höra vilka spermahinkar tjejer är nuförtiden. Jo, jag vet, många män säger att dom älskar och uppskattar tjejer som är "sexuellt frisläppta" men dom flesta skulle aldrig vilja ha ett seriöst förhållande med en tjej med den bakgrunden.
Citera
2016-12-21, 02:30
  #26
Avstängd
UrbanSpaceman3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon

Kan jag inte bara köra "valen" som jag brukar? Jag som har en stor kuk?

Vad är valen?
Citera
2016-12-21, 07:33
  #27
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Vad är valen?
Det var en kille som hade den största kuk som ena av tjejerna legat med. Han var ganska stor i kroppen. Inte tjock utan lång och bred.

Det han gjorde när de hade sex var att han i princip lade sig över henne, körde in kuken och sedan låg han i princip bara där och lät lite och gjorde något juck och sen var han klar. Hon beskrev det som att en val hade lagt sig över henne och sen visste hon inte hur hon skulle ta sig loss. Han däckade typ där.

Ett ganska uselt ligg helt enkelt.
Citera
2016-12-21, 07:40
  #28
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Hon i första avsnittet hade haft 32 sexpartners och var runt 27 och haft många längre förhållanden. Något säger mig att det var överdrivet nummer när hon också sa siffran 5.

Tror nån som skrivit manus utifrån vad de tror folk vill höra.
Hon har sagt 32 +-5. Det har hon sagt vid olika tillfällen och då alltid +-5 aldrig att hon legat med 5. Sen om det var just 32 minns jag inte.
Citera
2017-01-16, 14:28
  #29
Medlem
plastgaffels avatar
Jag har länge vart övertygad om att podden är fejk pga lite föööör bra stories ofta. Dessutom har jag reagerat på att alla låter så radioproffsiga - jämför med random röster som gästar i valfri P4-kanal liksom. Men efter senaste avsnittet, där Piano-Petter röjer sin identitet, tror jag fan att jag har klurat ut vem en av tjejerna är! I hans vänlista på fb hittar man fort nämligen en gammal relativt välkänd bloggare, som numera lever ett mer anonymt liv. Jag vet inte om jag vågar röja henne än dock, måste göra lite mer research, återkommer!

(Men kolla gärna ni också, Pet*er Rylén har över tusen fb-vänner så det är inte säkert att jag har prickat rätt ex-bloggare)
Citera
2017-01-16, 18:38
  #30
Medlem
plastgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgaffel
Jag har länge vart övertygad om att podden är fejk pga lite föööör bra stories ofta. Dessutom har jag reagerat på att alla låter så radioproffsiga - jämför med random röster som gästar i valfri P4-kanal liksom. Men efter senaste avsnittet, där Piano-Petter röjer sin identitet, tror jag fan att jag har klurat ut vem en av tjejerna är! I hans vänlista på fb hittar man fort nämligen en gammal relativt välkänd bloggare, som numera lever ett mer anonymt liv. Jag vet inte om jag vågar röja henne än dock, måste göra lite mer research, återkommer!

(Men kolla gärna ni också, Pet*er Rylén har över tusen fb-vänner så det är inte säkert att jag har prickat rätt ex-bloggare)

Äh vad fan, färdigfegat, nu tycker jag mig ha tillräckligt på fötterna för att droppa min gissning: A*anda Colldén! Skitrolig bloggare en gång i tiden!

Hon är vän med både ovan nämnda Petter och fittmassösen Louise Börjes*on på Facebook och dessutom rätt i ålder (född 89 om jag inte minns fel).

Hon och parhästen Anna Dahlbäc* gjorde ett projekt som hette Dicegirls en gång i tiden, här är en gammal klipp: http://bambuser.com/v/311492?v=m
Det har ju gått sju år men visst känns rösten bekant?

Undra om Anna kan vara någon av programledarkollegorna tro? Jag ska fortsätta min research under kvällen
Citera
2017-01-16, 23:53
  #31
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgaffel
Äh vad fan, färdigfegat, nu tycker jag mig ha tillräckligt på fötterna för att droppa min gissning: A*anda Colldén! Skitrolig bloggare en gång i tiden!

Hon är vän med både ovan nämnda Petter och fittmassösen Louise Börjes*on på Facebook och dessutom rätt i ålder (född 89 om jag inte minns fel).

Hon och parhästen Anna Dahlbäc* gjorde ett projekt som hette Dicegirls en gång i tiden, här är en gammal klipp: http://bambuser.com/v/311492?v=m
Det har ju gått sju år men visst känns rösten bekant?

Undra om Anna kan vara någon av programledarkollegorna tro? Jag ska fortsätta min research under kvällen
Fast spelar det så stor roll vilka de är? Jag förstår nyfikenheten men samtidigt så gillar jag podden och de kanske lägger ner om de blir outade. Det vore jäkligt tråkigt.
Citera
2017-01-19, 15:27
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastgaffel
Äh vad fan, färdigfegat, nu tycker jag mig ha tillräckligt på fötterna för att droppa min gissning: A*anda Colldén! Skitrolig bloggare en gång i tiden!

Hon är vän med både ovan nämnda Petter och fittmassösen Louise Börjes*on på Facebook och dessutom rätt i ålder (född 89 om jag inte minns fel).

Hon och parhästen Anna Dahlbäc* gjorde ett projekt som hette Dicegirls en gång i tiden, här är en gammal klipp: http://bambuser.com/v/311492?v=m
Det har ju gått sju år men visst känns rösten bekant?

Undra om Anna kan vara någon av programledarkollegorna tro? Jag ska fortsätta min research under kvällen

I dagens avsnitt så berättade hon att hennes hår var ljust och lockigt. Vilket bekräftar din research en del!
Citera
2017-01-26, 12:55
  #33
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Vet att du inte vill höra det här, men dom flesta killar blir äcklade över att höra vilka spermahinkar tjejer är nuförtiden. Jo, jag vet, många män säger att dom älskar och uppskattar tjejer som är "sexuellt frisläppta" men dom flesta skulle aldrig vilja ha ett seriöst förhållande med en tjej med den bakgrunden.


Det är lite gamaldags no? Du hittar säkert en tråkig tjej att ligga med du också men varför lyssna på en podd om du uppenbart inte klarar av det? Jävla pajas!
Citera
2017-01-26, 17:55
  #34
Medlem
MortalDiseases avatar
Undra om det är samma person?

https://www.pixeltopic.com/image/jiflileomsqkgus/

Tänderna är ju ganska lika men det säger ju inte så mycket
__________________
Senast redigerad av MortalDisease 2017-01-26 kl. 18:01.
Citera
2017-02-04, 16:29
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Undra om det är samma person?

https://www.pixeltopic.com/image/jiflileomsqkgus/

Tänderna är ju ganska lika men det säger ju inte så mycket


Vem är det på bilden under då? Är ju det samma person
Citera
2017-02-12, 10:39
  #36
Medlem
plastgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Förstår dig! Det är det som är så befriande med denna podd.
Jag håller med er båda, åh vad skönt och befriande det är att lyssna på.

I och med mitt nyvunna intresse för sexpoddar har jag även börjat lyssna på Ligga med P3 och vill slå ett slag även för den! Åtminstone de avsnitten som heter Samtalet, de är ganska lika alla våra ligg faktiskt! Inte alls så mycket super-pk-stämpel som jag trodde.

Och en sak till: nu i senaste avsnittet pratar de om att de bodde ihop under sina singelår vilket stärker min teori om A & A!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback