Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-10-11, 14:11
  #1
Medlem
Runjus avatar
Hej, hittar ingen existerande tråd så....

Vad tycker folk allmänt om denna podd? Var intressant att höra hur Sigge Eklund dissade deras tillkortakommanden vad gäller det svenska språket men kan ändå tycka att den är väldigt underhållande och intressant för att vara en"tjejpodd"..

Sen kan man ju undra hur sanningsnivån är? Och vilka är tjejerna Ella och Linnea? En av dom ska ha drivit en framgångsrik blogg för några år sen...
Citera
2016-10-11, 16:55
  #2
Medlem
NiccoJs avatar
Den har ju rusat upp på podcast topplistan så intresset är stort och säkert också pengaflödet.
Dock känns det som billigt skådespeleri för att få lyssnare med porr abstinens. Vem i hv3 låter sin kompis skicka in fingrarna i muffen för att bedöma om den är tajt.
Citera
2016-10-11, 20:26
  #3
Medlem
ArturoBandinis avatar
Larvigt effektsökeri. Tror inte den kommer vara populär särskilt länge.
Citera
2016-10-14, 06:38
  #4
Medlem
Någon som vet vilka dessa tjejer "Ella" och "Linnea" är i podden? Måste ju finnas nån som känner igen rösterna eller kan luska reda på vilka det är?
Citera
2016-10-18, 07:52
  #5
Medlem
Vad sa Sigge Eklund, och när?
Citera
2016-10-20, 16:03
  #6
Medlem
Cryotechers avatar
Ett par feminist-slampor som fortfarande lever i föreställningen om att "män kan ligga med hur många som helst, men kvinnor kan inte det".

Medan realiteten är den att kvinnor både har mest sexuell makt (välja vilka partners som helst, när som helst) har sex i tidigare åldrar än män, ligger med fler personer och har fler könssjukdomar.

Nej, en riktigt vidrig podd. Förstår inte hur man frivilligt kan vilja lyssna på sådan skit. Men som sagt: sex säljer. Bara en del i ett översexualiserat samhälle.

Stackars dom män som någonsin blir tillsammans med dessa tjejer. Lär inte ha någon självheder/värde överhuvudtaget. Blir så glad över att ha en underbar flickvän när jag lyssnade på detta. Thank (g)od.
__________________
Senast redigerad av Cryotecher 2016-10-20 kl. 16:12.
Citera
2016-10-21, 15:54
  #7
Avstängd
Jävla hyndor. Ska detta kännas nytt och fräscht eller? Hade det varit två dudes som suttit och pratat om tidigare ligg hade feministludren gått i taket direkt.
Citera
2016-10-26, 20:31
  #8
Medlem
NiccoJs avatar
Tror ni att det finns sådana tjejer som inte har starka andra problem. Jag menar att man har haft 10-15 olika kk + pojkvänner och ONS men man ligger ändå och pullar mest hela tiden. Sen har man en Kk och kompis som gärna kommer o berättar att han sprutar av att man masserar rövhålet. Sprut i munnen är ren kärlek, mens förhöjer stämningen osv...
Ska man skådespela kunde man göra det trovärdigt.
Citera
2016-10-28, 12:16
  #9
Medlem
Senaste avsnittet avhandlade svar på läsarmail, samtliga av karaktären "berätta om era erfarenheter av...". Det var rätt tydligt att allt handlade om grabbar som efterlyste (påhittat) runkvirke. Alltså har podden urartat till en inspelad version av "läsarnas egna sexupplevelser" i Fibban. Jag har svårt att se att konceptet överlever mer än tio avsnitt...

För den som vill ha bra sexpoddar på riktigt finns det rätt många alternativ, dock. Jag kan t.ex rekommendera "Sex Nerd Sandra" eller "Life on the swingset".

Och ja, det finns måååånga tjejer som ligger runt (och scrollar) mycket mer än vad man tror!
Citera
2016-10-28, 17:28
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Tror ni att det finns sådana tjejer som inte har starka andra problem. Jag menar att man har haft 10-15 olika kk + pojkvänner och ONS men man ligger ändå och pullar mest hela tiden. Sen har man en Kk och kompis som gärna kommer o berättar att han sprutar av att man masserar rövhålet. Sprut i munnen är ren kärlek, mens förhöjer stämningen osv...
Ska man skådespela kunde man göra det trovärdigt.

Hon i första avsnittet hade haft 32 sexpartners och var runt 27 och haft många längre förhållanden. Något säger mig att det var överdrivet nummer när hon också sa siffran 5.

Tror nån som skrivit manus utifrån vad de tror folk vill höra.
Citera
2016-10-29, 20:08
  #11
Medlem
NiccoJs avatar
Har ni hört hur Gry Forsell tjatar om podden i sitt morgon programm. Money talks bullskit walks... En 45 årig tvåbarnsmor lyssnar säkert intresserat på hur någon slänger tampongen i diket för att pippa på Autobahn.
Citera
2016-11-03, 21:52
  #12
Medlem
Finns det inte en kass amerikansk podd med samma namn? Är det här bara en svensk rip-off eller har jag helt missuppfattat det?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback