2016-11-04, 16:40
Medlem
Gomens avatar
I nån avsnitt nämde en av dem att hon hade legat med 2 killar inom loppet av en timme. Efter detta sa hon "jag får göra vad jag vill, och just detta vill jag göra om" killarna var inte ens medvetna om hennes slynaktiga beteende. Helt sjukt om detta är sant.

Om en kille hade gjorde detta, hade man blivit stämplat som en "player" eller en "fuckboy" och blivit hatat av feminister. Men när en tjej gör detta, är det en vanlig grej liksom..

De är öppna om sitt sexliv och verkar allmäntbildad, men varför är de då anonyma? Skäms de för att de är lösa tjejer? Hyckleriet är hög hos dessa två sperm papperskorgar..

Sen ser de otrogenhet som en okej norm att utspela så länge de är kåta.
Citera
2016-11-04, 19:30
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Finns det inte en kass amerikansk podd med samma namn? Är det här bara en svensk rip-off eller har jag helt missuppfattat det?

Du tänker nog på "Guys we fucked", som iallafall var den första större podden på temat jag hörde talas om:

https://soundcloud.com/guyswefucked

Sen dess har det kommit en uppsjö andra, vissa mer eller mindre uppenbara rip-offs, och åtminstone två på svenska.
Citera
2016-11-05, 07:40
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gomen

De är öppna om sitt sexliv och verkar allmäntbildad, men varför är de då anonyma? Skäms de för att de är lösa tjejer? Hyckleriet är hög hos dessa två sperm papperskorgar.

De är anonyma för att de skådespelar efter manus skrivet av en stor redaktion. De är nu etta på podlistan=fett med pengar. Se också på uppbackningen med reklam inom SBs koncernen= de sitter inte på kammaren o berättar ur minnet.
Citera
2016-11-07, 20:54
Medlem
Låter inte den ena av dem som Ida Warg?
Citera
2016-11-10, 13:14
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Låter inte den ena av dem som Ida Warg?
Jo jag lyssnade på ett youtube programm med henne och är ganska säker
En hyfsat ovanlig dialekt dessutom.
Talar ju för min teori om att det är skådespeleri, Ida är väl fitness o renlevnads människa medans tjejerna i podden mer verkar vara alkoholiserade...
Citera
2016-11-11, 08:16
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Herregud, vilka känsliga killar de va i den här tråden.
Citera
2016-11-14, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gomen
Skäms de för att de är lösa tjejer? Hyckleriet är hög hos dessa två sperm papperskorgar..

Du kallar dom för sperma-papperskorgar och undrar samtidigt varför dom är anonyma? Pga människor som du, thats why
Citera
2016-11-20, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Senaste avsnittet avhandlade svar på läsarmail, samtliga av karaktären "berätta om era erfarenheter av...". Det var rätt tydligt att allt handlade om grabbar som efterlyste (påhittat) runkvirke. Alltså har podden urartat till en inspelad version av "läsarnas egna sexupplevelser" i Fibban. Jag har svårt att se att konceptet överlever mer än tio avsnitt...

För den som vill ha bra sexpoddar på riktigt finns det rätt många alternativ, dock. Jag kan t.ex rekommendera "Sex Nerd Sandra" eller "Life on the swingset".

Och ja, det finns måååånga tjejer som ligger runt (och scrollar) mycket mer än vad man tror!
Glöm inte Swingercast. I det senaste avsnittet berättar Allie om sin första dubbelmacka.
Citera
2016-11-20, 15:22
Medlem
Skitpod. Är ni intresserade var min snopp varit?? Nej, lika ointresserade är vi över vilka och hur många snoppar som besökt deras underliv.

Fattar inte, bort bort
Citera
2016-11-20, 17:55
Medlem
AmericanHistoryXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jo jag lyssnade på ett youtube programm med henne och är ganska säker
En hyfsat ovanlig dialekt dessutom.
Talar ju för min teori om att det är skådespeleri, Ida är väl fitness o renlevnads människa medans tjejerna i podden mer verkar vara alkoholiserade...

Lyssnad på båda nu. Pausade och slog över till andra och vice versa. Ena är mer stockholmska och den andra värmländska... Eller? Tror inte det är samma.

http://podtail.com/podcast/den-frisk...olika-varldar/

http://podtail.com/podcast/alla-vara...ger-fardighet/
Citera
2016-12-01, 15:06
Medlem
Någon som känner igen den här rösten? Personligen tycker jag det låter sjukt likt.

Emilys bästa vän bor på gatan: "Skitstolt", http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=3052
Citera
2016-12-07, 10:02
Medlem
valter-eggons avatar
Denna podd är så jäkla bra!

Alla unga killar och tjejer borde behöva lyssna på detta i skolan. Sen borde ju alla lyssna på detta men framför allt unga personer.

De dissar de dåliga liggen så jävla hårt och peppar tjejer att våga ställa krav och kräva bra ligg.

Tror att många killar som dissar denna podd är rädda att de inte skulle kunna leva upp till dessa tjejers krav på njutning. Herre gud! Ställa krav på killen! Oj då...

Kan jag inte bara köra "valen" som jag brukar? Jag som har en stor kuk?
Senast redigerad av valter-eggon 2016-12-07 kl. 10:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in