Citat:
Patetiskt att ha med en halvnaken vältränad stum kille som bara står där och inte gör någon nytta mer än att locka röster från 10åriga småflickor. Borde införas regler att man ska vara påklädd för att få delta.
Man märker hur stor skillnad det är på programmet nu och när jag var liten grabb, på den tiden var det kvalite rakt igenom. Nu är det mest trams och inkvorterade programledare som inte har någon kompetens att leda ett sånt här program.
Man märker hur stor skillnad det är på programmet nu och när jag var liten grabb, på den tiden var det kvalite rakt igenom. Nu är det mest trams och inkvorterade programledare som inte har någon kompetens att leda ett sånt här program.
Jag tror att den halvnakna mannen skulle försöka härma de där två magikerna från usa (en som talar en som är tyst). Men håller med dig, blev mest fånigt. Har inget emot att se vältränade killar, men att leka cool sådär blir mest krystat. När clara skulle "skoja" med han blev det mest pinsamt. Märktes att to m clara insåg att det här funkar ju inte.
Svag start på mellon.
Skönt att övriga läsare är missnöjda med programledarna, det brukar man ju vara men lite trist när det mest är bleka kopior på tidigare programledare.
Tror man skulle använda sig av en "vanlig" programledare eller skådespelare för att inte bara köra med fd deltagare som programledare hela tiden. Visst clara är ingen fd deltagare men hon är ju inte speciellt rolig...
Perelli fortsätter att spy galla över media i media! Hon skulle behövt en manager som gick in o sa åt henne att en sådan svag insats mest kommer skada henne som artist.
Nä, det var roligare när hon ställde upp med Hero och elitsatsade, nu hade hon redan slängt in handduken innan tävlingen drog igång.
Märks att hon inte längre är hungrig.