Citat:
Ursprungligen postat av
Klappar
Patetiskt att ha med en halvnaken vältränad stum kille som bara står där och inte gör någon nytta mer än att locka röster från 10åriga småflickor. Borde införas regler att man ska vara påklädd för att få delta.
Man märker hur stor skillnad det är på programmet nu och när jag var liten grabb, på den tiden var det kvalite rakt igenom. Nu är det mest trams och inkvorterade programledare som inte har någon kompetens att leda ett sånt här program.
Håller med dig, vad hette låten nudå.. Jo Road Trip. Ska försöka framföra min åsikt om denna låt.
Alltså jag brukar generellt vara rätt kritisk när det gäller Melodifestivalen, så bara för att jag klagar på en låt så kan låten ändå vara rätt hygglig, det handlar mer om min inställning till melodifestivalen är.
Men nu, detta måste helt seriöst vara den sämsta skiten som har varit med någonsin. Jag satt helt förstummad över skiten. Sången i sig lät sämre och smörigare än den jävligaste pojkbandsmusiken du kan hitta, sen när dom äntligen är tysta så är det några dåligt komponerade toner som dyker upp och då passar dom på att spexa lite.
Sen låttexten i sig, slog det aldrig dom om hur pinsam den är? Jag skulle tycka det var ok om det vore ett gäng typ 12-åringar som inte vet bättre. Men ändå, det borde ha slagit dom ändå att det är skit.
Edit: Lät väldigt negativt, men för att trösta dom lite så kan jag säga att dom inte var ensam ikväll att vara dåliga.