2017-02-05, 10:42
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yogapants
[...] Programledarna saknade ett naturligt samspel. Väldigt krystad framställning och allmänt dålig timing. Hasse är alltid grym men gör bäst i att hålla sig till sången. [...]

Håller med dig. Jag tycker egentligen inte att någon av de tre är dålig som programledare, men tillsammans funkar de inte vidare bra, dålig personkemi och krystade skämt. Har man duon Sanne Nielsen och Robin Paulsson som referenser så blir ju det mesta dåligt i och för sig..
Citera
2017-02-05, 11:01
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Mycket skulle nog kunna räddas om man bara skakade fram en ny manusförfattare som kan leverera en 5-6 bra skämt. Nu är ju manuset så platt och torftigt att programledarna tappar lusten och publiken blir illa till mods.
Citera
2017-02-05, 11:39
Medlem
Perrellis bidrag kan ha varit ett av de svagaste bidrag jag någonsin sett, åtminstone från en så etablerad artist. Hon hade tydligen skrivit låten själv och det märktes tydligt att det var gjort av en amatör. Att inleda med "jag vaknar" är ett vanligt nybörjarmisstag när det kommer till skrivande. Ett barn skulle kunna leverera en bättre text.
Citera
2017-02-05, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannexx
Snacka om att den stumma idioten hade kollat mycket i spegeln innan han bestämde sig för om han skulle ha solbrillor på sig eller inte..såg ut som han skulle skita på sig när som helst...

Det märks att det är många som inte har någon aning om De vet du. Dj Hunks image är att vara stum, köra brillor och bar överkropp.
Citera
2017-02-05, 12:43
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Perrellis bidrag kan ha varit ett av de svagaste bidrag jag någonsin sett, åtminstone från en så etablerad artist. Hon hade tydligen skrivit låten själv och det märktes tydligt att det var gjort av en amatör. Att inleda med "jag vaknar" är ett vanligt nybörjarmisstag när det kommer till skrivande. Ett barn skulle kunna leverera en bättre text.
hon verkar vara en skivbolags produkt som aldrig skrivit någon låt själv. Klart det blir bajs när man saknar självinsikt och kunskap om låtskrivande.
Citera
2017-02-05, 13:03
Medlem
Vilodags avatar
Svag programledartrio. Dålig kemi.

David Lindgren ser så vanligut att det är provocerande.
Citera
2017-02-05, 13:06
Medlem
Wandras avatar
Perellis bidrag lät som något från en Disneyfilm. Hon har verkligen tagit ett steg tillbaka i sin artistkarriär.

Boris refräng lät som "Sånt är livet" slagdänga från 60-talet.

Mustach var grymma.
Citera
2017-02-05, 13:11
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos

Det är väl en egen genre, tjejer med stora gitarrer som sjunger om dagens första kopp kaffe?
Citera
2017-02-05, 13:11
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Programledarna är värdelösa från minut 1. Ska skojdissa varandra och sen utbrister Clara "fucking". Man behöver inte lära barn svära så lätt...

Det ligger helt i linje med den statliga televisionens nya framtoning, svordomar och könsord förekommer även i Barnkanalen, ståkuk, runka, fitta och allt vad det är. SVT 1 & 2 riktar sig till en äldre publik, ingenting som småbarn ska titta på.

Melodifestivalens målgrupp är ungdomar vars vokabulär håller sig i köns och fekaliesegmentet. Således helt normalt att man svär, vräker ur sig invektiv och är allmänt taskiga mot varandra, det är vad vi betalar för.

Mello gräver sin egen grav, dålig tv.
Citera
2017-02-05, 13:14
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilodag
Svag programledartrio. Dålig kemi.

David Lindgren ser så vanligut att det är provocerande.
Ingen vågar fisa utan att radikal femenisten Cara Henry drar kränkt kortet. Helt omöjligt att göra något med sånna personer
Citera
2017-02-05, 13:17
Medlem
....... Road Trip......

Snälla skjut dom i fötterna så uselt.... Inte ens en tondöv guldhamster hade röstat på dom.
Har verkligen Marie S så många fans som röstar på allt hon vill som lyckades med detta ?

Vore skoj o se en komplett lista på antal röster varje bidrag fick....

Att Ace Wilder gick vidare ser jag som ett skämt det med... Fan fjolla runt i mysbyxor o långärmat har alla gjort men fan inte så uselt..
Citera
2017-02-05, 14:22
Avslutad
Vad är nano Omar dömd för? Känns konstigt att media och han själv
Tycker synd om honom..
Synd om honom för han knarkade och hade en dålig uppväxt, men
Varför hamnade han i fängelse? Inte för att han körde mot rött iaf.
Kanske hade han blivit tagen med knark på sig.
Hur som helst är det stor sannolikhet att med droger och kriminalitet att man
Gör andra illa.
Hur roligt är det för personer som har blivit misshandlade eller rånade
Av honom att se honom på tv och daltas med av media där man tycker
Synd om honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in