2017-03-05, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoVaK
Men för helvete hur kunde Lisa Ajax skitlåt vinna, är väl fjortisbrudar och oskulder till snubbar som har henne som runkobjekt som röstat, Schylströms låt var 10 gånger bättre
tror inte en låt på annat språk än engelska kan ha chans i eurovision ändå
Citera
2017-03-05, 00:18
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hartarbete
Bittert! Vi hade kunnat vinna hela klabbet men skickar kanske en korvgubbe detta år !!

Flashback says: USCH och fy vad hemskt med droger!!

Det vita flashback säger även att den colombianske samen borde vinna och politikflanken skriker att POLITIK SUGER!

För att nollställa allt failande, låt oss alla andaktsfullt läsa texten till en värld full av strider:

http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/2017/jon-henrik-fjallgren-feat-aninia/jon-henrik-fjallgren-feat-aninia-en-varld-full-av-strider-eatneme-gusnie-jeenh-daaroeh-hela-latens-t ext

Dags att gå och lägga sig.

Inte för jag tror det var fel rösta ut Loreen men.... Heheh, tänkt samma sak....

Däremot är du ett pucko som postar en text till en jojk....

Edit: Hennes text sätter ord på det han jojkar, det är ordlös sång. Var inte så autistiskt ordagrant noga utan lyssna inåt....
Senast redigerad av SmurfSmurf 2017-03-05 kl. 00:34.
Citera
2017-03-05, 00:19
Medlem
Kaustis avatar
Kul att pretto-Loreen åkte ut. Melodifestivalen handlar om att vara folklig, inte om konstnärligt ego.

Tycker förövrigt att Robin Bengtsson till 10 gånger pengarna är absolut spelbart, annars är Nano nog troligare än Wiktoria som vinnare. Lisa Ajax hade kunnat vinna om hon inte var Lisa Ajax, en tjej helt utan folklig charm.

Hoppas dock vi skickar Jon-Henrik till Ukraina, han är värd det och det är en låt som är värdig att representera Sverige.
Citera
2017-03-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperBlae
Går Loreen fortfarande på droger? http://www.aftonbladet.se/melodifestivalen/a/zo6gr/skrallen-loreen-missar-final-i-melodifestivalen

Skulle tro det. Hon framstår som en stonad hippie i nästan varenda intervju.
Citera
2017-03-05, 00:25
Awaiting Email Confirmation
Hartarbetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfdfdg
Skulle tro det. Hon framstår som en stonad hippie i nästan varenda intervju.

Hon är en konstnärlig raketingenjör och då är det tillåtet att framstå som en stonad hippie.

Det är värre att vara en stonad hippie om man t.ex. skall utföra tonsillektomi.
Citera
2017-03-05, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
kanske fuskade de lite med rösterna så loreen inte kom till final så hon inte skulle vinna eurovision och tvinga sverige hålla i finalen nästa år?

Ja, det låter troligt!

Citera
2017-03-05, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Har du 3 telefoner då för man kan max rösta 20 gånger från ett nummer.
54 gånger blir drygt 200 kronor. lite väl mycket tycker jag

Japp. Hade min telefon. Hittade en gammal liggandes som jag fyllde på med kontantkort. Sen röstade jag från mammas telefon.

Haha! Folk som säger till mig att jag kastar pengar i sjön. Vad säger ni till er själva som röstar på Owe? Ni vet mycket väl att han inte kan vinna då juryn har 50% av makten...
Citera
2017-03-05, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Enligt Christer Björkman var det otroligt jämt mellan Anton och Loreen

http://www.svt.se/melodifestivalen/loreen-skickades-ut-fran-melodifestivalen-2017-efter-rysare-bjorkman-sa-jamnt-var-det

Men vad fan? Avslöjar dom det redan nu?
Citera
2017-03-05, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hartarbete
Hon är en konstnärlig raketingenjör och då är det tillåtet att framstå som en stonad hippie.

Det är värre att vara en stonad hippie om man t.ex. skall utföra tonsillektomi.

Jag säger inte att hon inte har talang, men hennes konstanta flummande känns bara töntigt vid det här laget. Jag förstår att hon vill framstå som djup och mysterious men resultatet blir bara pretto och pinsamt.
Citera
2017-03-05, 00:54
Medlem
hagsatras avatar
Är tungt investerad i Jon Henrik nu. 2200 kr på att han vinner allt till 7.5x pengarna, sen 5500 kr på han kommer topp tre till 1.75x pengarna . Heja mig

https://www.youtube.com/watch?v=b16-QrE6T8E
Citera
2017-03-05, 01:04
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfdfdg
Jag säger inte att hon inte har talang, men hennes konstanta flummande känns bara töntigt vid det här laget. Jag förstår att hon vill framstå som djup och mysterious men resultatet blir bara pretto och pinsamt.

Det tycker jag är en utmärkt sammanfattning kring hennes artisteri.
Den här låten hon försökte gå vidare med i år var katastrofalt usel på alla sätt och vis - nästan Sara Varga-klass på eländet. Urk!
Citera
2017-03-05, 01:06
Medlem
PlainJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Kanske inte så stor skillnad. Jag röstade 54 gånger på Loreen (inklusive hjärt appen)

Helt klart är jag snålare än du. Eller mer ekonomisk, hur man vill se det 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in