2017-03-05, 01:08
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Åter igen så kommer du bara med sexistiska argument, Lisa Ajax vann över Axel för att folk gillade henne mer lär dig leva med det.
Och detta bara för att barn och fjortisar gratisröstade med smartlurarna.
Schylströms låt och röst var bättre. Hade det bara varit jury och eller betalröstning hade han gått till final. Deal with it.

Btw, vad i helvete gjorde bilbrännarna i mellanakten där, snacka om inkvoterad svenskhatsmarinad.*Kräks*
Senast redigerad av Kolgrill-ftw 2017-03-05 kl. 01:16.
Citera
2017-03-05, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
tror inte en låt på annat språk än engelska kan ha chans i eurovision ändå

Jo dom måste vara ovanligt bra bara, Molitva tänker jag på t.ex.
Citera
2017-03-05, 01:54
Medlem
Det hade varit spännande att se hur Loreens nummer hade tagits emot av de elva jurymedlemmarna, men nu får vi aldrig se det.

Vad tror ni?

Hade Loreen varit en favorit hos jurymedlemmarna? Hade hon floppat?
Citera
2017-03-05, 03:20
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
tycker. kanske inte folket ska få rösta. Det är bara massor med bönder utan musiksmak som röstar fram "roliga låtar och folk som de tror är mot "etablisamanget" men Anton är ju lika mycket etablisamanget som de andra pojkidolerna. Era nötter!

med lorren hade vi kunnat vinna allt.

nu har vi inte en enda kvinna med utländsk påbrå i finalen???!!!!

Skandal!

SKÄMS PÅ ER!

Mörk dag för Sverige det här. Rasismen letar sig in i mellon. Tror det var uppgjort.

folk röstade inte för Anton utan de röstade mot loreen och världsfreden!

Kvinnorna med utländskt påbrå kanske skulle gjort bättre låtar? För du vet att det är en MUSIKtävling eller? Man tävlar med musik, inte hudfärg eller kön.

Tönt. Loreen sög och därför åkte hon ut. Deal with it. Jag är svinglad att hon åkte ut,trots att jag bettade 300 spänn på henne.
Citera
2017-03-05, 03:22
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
varför får folk rösta utan att motivera sin röst? Vad var det som gjorde att helt plötsligt började alla vita män att rösta på en fjollig artist som Anton? blev alla svenska vita män helt plötsligt bisexuella eller fanns det något annat bakom det hela?

kanske någon mörkare ideologi, kanske något politiskt?

Hur kom det sig att den s.k "populära" Anton itne gick direkt till final men nu fick han plötsligt alla röster (från skåne kanske?). Nu viftas det med svenska flaggan och tjocka vita män med öl kaggar och vikingatatueringar skrålar högt "där fick hon!"

Ska polisanmäla svt för den där "sketetchen", väldigt osmakligt.

man borde inte ha dueller utan köra alla mot alla så kan inte rasister och icke-vänliga människor rösta MOT en artist utan bara rösta FÖR en artist. Det där måste ändras till nästa år. Bland det sjukaste jag sett på mellon.

ni e sämst

Varför gick inte Loreen direkt till final om hon nu var bra?

Anton vann för att hans låt är skön och catchy samt sätter sig på huvudet. Loreen åkte ut för att hennes "låt" är oväsen som endast är med för att framföra ett politiskt budskap (inte tillåtet i tävlingen).
Citera
2017-03-05, 03:31
Medlem
arneankanns avatar
"tre av fyra dueller var jämna" enligt Björkman.vilket tror ni inte var jämn? Jag tippar Lisa vs Axel.
Citera
2017-03-05, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
"tre av fyra dueller var jämna" enligt Björkman.vilket tror ni inte var jämn? Jag tippar Lisa vs Axel.

Jag misstänker att det var den första duellen som inte var jämn. En bra låt mot ett parodinummer som vill kopiera brandsta city släckers - knappast jämn match där.
Citera
2017-03-05, 07:06
Medlem
Det sägs att Loreens låt var politisk. Jag som struntar i att kolla "mello" är plötsligt då lite nyfiken och har försökt att hitta texten, men den är inte googlebar. Någon som har en länk?
Citera
2017-03-05, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Är tungt investerad i Jon Henrik nu. 2200 kr på att han vinner allt till 7.5x pengarna, sen 5500 kr på han kommer topp tre till 1.75x pengarna . Heja mig

https://www.youtube.com/watch?v=b16-QrE6T8E

Gör som dig. Tycks vara enkla pengar!

Spelade på Brexit och Trump till fina odds men vårt spel här är lika banalt som att själa godis från småbarn - jodå ibland är den enkelt att vara spelare! Eller kan vi vara helt jävla fel ute här?

Okej inga träd växer till himlen...
Citera
2017-03-05, 07:44
Medlem
Cleetus187s avatar
Jävlar va sexig linda pira va

Övrigt så sög hela melodifestivalen då det va totalt värdelös musik.
Citera
2017-03-05, 07:47
Medlem
rubin22s avatar
Förstår vekligen inte hur någon kan gilla Loorens låt, den är urusel, den var lite bättre första gången jag hörde den, igår riktigt dålig, så det är ingen låt som växer enligt mig.. Är så less på alla PK idioter här som tror det är en komplott av något slag! Fler gillade Antons låt helt enkelt, däribland jag! Hur svårt kan det vara att fatta? Jag skiter i politik, det är musiken som ska gälla i melodifestivalen.
Citera
2017-03-05, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Det sägs att Loreens låt var politisk. Jag som struntar i att kolla "mello" är plötsligt då lite nyfiken och har försökt att hitta texten, men den är inte googlebar. Någon som har en länk?

https://www.google.com/search?q=loreen+statements+lyrics
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in