Men för helvete hur kunde Lisa Ajax skitlåt vinna, är väl fjortisbrudar och oskulder till snubbar som har henne som runkobjekt som röstat, Schylströms låt var 10 gånger bättre
Vad fan har Loreen där att göra överhuvudtaget? Hon har ju redan vunnit hela skiten!
Att hon sedan slarvade bort sina möjligheter är mest sorgligt. Looser varning på detta.
Synd på en sån talang.
Loreen hade ju kunnat vinna i hela europa! Vad tänker ni på Sverige?????? Jävla fåniga "anti-etablisamang" där idioter från Flashback och andra går o röstar på någon som inte alls håller med er i erat näthat.
Vem kommer ihåg hans låt ? typ ingen.
jävlar vad rasisterna ska hålla på o rösta o fixa sig.
kanske var uppgjrt? Vet många som röstade på loreen.
g-d vad dåligt!
TRIST
jäkla svennar.
Vi VILL INTE vinna igen! Dels har vi annat att lägga pengar på, dels skulle det döda Eurovision totalt.
Jag trodde inte att Loreen skulle missa finalen, fast inte för att jag sörjer över det. Det var bara litet trist att Axel Schylström inte vann sin duell. Bättre lycka nästa gång, Axel!
Sanslöst att Loreen åkt ut. Inte för att jag tror att hennes låt skulle funka i Eurovison men ändå det klart bästa bland Sveriges låtar. Mycket bra och tung låt helt i min smak.
Loreens låt är FÖR industriell i sin musik grene tyvärr dvs Deep house fungerar inte hos den breda massa, Personligen förstår jag mig inte på den typen av musik den är för svår smält/jobbad och just där förlorade hon Loreen!
För att komma 2:a svängen i mello MÅSTE man vara smart och välja rätt låt denna var inte rätt låt som SVT & Björkman trodde, Tror att det kommer ta tid innan hon gör en Mello comeback efter denna näsbränna!
Loreen hade ju kunnat vinna i hela europa! Vad tänker ni på Sverige?????? Jävla fåniga "anti-etablisamang" där idioter från Flashback och andra går o röstar på någon som inte alls håller med er i erat näthat.
Vem kommer ihåg hans låt ? typ ingen.
jävlar vad rasisterna ska hålla på o rösta o fixa sig.
kanske var uppgjrt? Vet många som röstade på loreen.
g-d vad dåligt!
TRIST
jäkla svennar.
Instämmer. Jag är nästan helt knäckt. Trodde inte hon skulle förlora.