Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-23, 20:41
  #1
Avstängd
KentSvenssons avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.

Detta märke kommer på 2ml vialer med 6st vialer per ask och har säkerhetskoder. Orala levereras i burkar om 200st tabs.
__________________
Senast redigerad av KentSvensson 2016-09-23 kl. 20:42. Anledning: stavfel
Citera
2016-09-29, 17:16
  #2
Medlem
mrsnowmans avatar
Fick hem Mast P och Tbol idag.


BM Turobol
(clordehydromethyltestosterone)
Batch: MTZ-52
Exp DAte 12-2020
testat med roidtest: OK!
http://forumbilder.se/FB3NL/tbol


BM Masteron P
Drostanolone Propionate
Batch: TTD-28
Mfg date: 03/2016
Exp date: 02/2021
testat med roidtest: OK!
http://forumbilder.se/FB3NL/mastp
Citera
2016-09-30, 14:51
  #3
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Fått hem följande från BM:

Testopin-100 (Testosterone Propionate, 100mg/mL)
Mfg.Lic.No.43-88/MB
Batch No: TTD-12
Mfg.Date: 09/2015
Exp.Date: 08/2020

Authentication code: check!


Masten-100 (Drostanolone Propionate, 100mg/mL)
Mfg.Lic.No.43-88/MB
Batch No: TTD-28
Mfg.Date: 03/2016
Exp.Date: 02/2021

Authentication code: check!


Första pinn med testo prop från BM satt som en smäck. 2ml i glute enkelt och ingen pip so far. Återkommer om någon vecka eller så då BM-effekten bör ge sig tillkänna.
Mast proppen inkluderas när jag lyckats börja med vikterna igen, dvs inom ett par veckor.
So far är mitt intryck: GRYMT proffsigt. Korrekt författade bipacksedlar, hög nivå på förpackningarna och skrapkoderna. Att det är 2ml-vialer tycker jag är kanon, så ska bli riktigt kul å se vad BM går för!

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-09-30, 17:10
  #4
Medlem
Test p och mast p är riktigt fin.
Lågdos för välmående skull!

Oljorna är verkligen lena, lätt att sätta, INGEN PIP.
Så kan tänka mig att köra högdos på dessa skulle sitta riktigt fint.
Citera
2016-10-13, 00:20
  #5
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Fått hem följande från BM:

Testopin-100 (Testosterone Propionate, 100mg/mL)
Mfg.Lic.No.43-88/MB
Batch No: TTD-12
Mfg.Date: 09/2015
Exp.Date: 08/2020

Authentication code: check!


Första pinn med testo prop från BM satt som en smäck. 2ml i glute enkelt och ingen pip so far. Återkommer om någon vecka eller så då BM-effekten bör ge sig tillkänna.
So far är mitt intryck: GRYMT proffsigt. Korrekt författade bipacksedlar, hög nivå på förpackningarna och skrapkoderna. Att det är 2ml-vialer tycker jag är kanon, så ska bli riktigt kul å se vad BM går för!

Mvh,

-Alfred

Kan nu med säkerhet säga att det är tryck i dessa små rackare! Grymt skönt med 2ml-vialer, grym olja, bra tryck å noll pip. Bästa proppen jag kört.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-10-18, 17:33
  #6
Medlem
Är inte lika aktiv här som på HB där jag går under samma nick. Testar deras sust 1ml e3d där jag kommer ta blodprov efter 4v. Är inne på 3e veckan nu, än så länge känns det bra. Pipfritt och behändiga vialer och olja. Känns som de snabba har börjat kicka in och det märks på libido, viktökning samt att vikterna och repsen ökar i gymmet trots att knappt gått 3v och inte är några monsterdoser med tanke på vad jag är van och att köra!

Mvh
Citera
2016-10-30, 19:22
  #7
Medlem
En vän grönar också mast p, test p.
Som jag själv kör.

Bra skit!!
Citera
2016-11-25, 14:52
  #8
Medlem
itsasins avatar
Fått ett preliminärt svar på mailen av mitt provsvar på 2ml eod utav proppen. Har inte fått det på papper ännu för vc här är inkompetenta inavlade jävla bönder, men det kommer nog snart hoppas jag... Hur som helst svarade 1177 vårdguiden att dom kollat upp provet och jag låg på 208nmol

Blir ju sugen att köra propp istället för testo-e på bulk...

Hade glömt skriva att som alla andra intygat så är mast-p och testo-p kanoners! Inte tappat nåt i styrka under 2 månaders diet.
__________________
Senast redigerad av itsasin 2016-11-25 kl. 14:57.
Citera
2016-11-26, 09:54
  #9
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin
Fått ett preliminärt svar på mailen av mitt provsvar på 2ml eod utav proppen. Har inte fått det på papper ännu för vc här är inkompetenta inavlade jävla bönder, men det kommer nog snart hoppas jag... Hur som helst svarade 1177 vårdguiden att dom kollat upp provet och jag låg på 208nmol

Blir ju sugen att köra propp istället för testo-e på bulk...

Hade glömt skriva att som alla andra intygat så är mast-p och testo-p kanoners! Inte tappat nåt i styrka under 2 månaders diet.

Inte så konstigt då att jag tyckte BM's Testopropp är den bästa jävla proppen jag kört?
SJUKT bra tryck, SJUKT bra vialer på 2ml och en olja som är lättvikt å fin som fan. Noll pip, lite halvömt efter första sticket, alltså några timmar, sen inget.
Märks att det är pharmagrade.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-11-27, 22:16
  #10
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Inte så konstigt då att jag tyckte BM's Testopropp är den bästa jävla proppen jag kört?
SJUKT bra tryck, SJUKT bra vialer på 2ml och en olja som är lättvikt å fin som fan. Noll pip, lite halvömt efter första sticket, alltså några timmar, sen inget.
Märks att det är pharmagrade.

Mvh,

-Alfred

Ja vialerna på 2ml är guld! Ser jävligt proffsiga ut hela förpackningen. Masten var det inte heller fel på, har inte kunnat träna så mkt pga en återkommande ryggskada men formen går spikrakt uppåt fast jag har ett stilla sittande jobb plus noll kardio senaste veckorna. Fin skit helt enkelt!

Mvh
Citera
2016-12-03, 03:01
  #11
Medlem
itsasins avatar
Postat resultatet på andra brädan (får väl inte skriva vilken här...) var >208nmol/L var väl deras tak. Blir ju sugen att lämna fler prover, alltid lika roligt när läkarna läser pappret, deras min är priceless :-)
Citera
2016-12-09, 05:17
  #12
Medlem
itsasins avatar
Tycker t3'n funkar som den ska, får ökad hunger och blir skakig samt varm som jag brukar av t3. Vart fan chockad att det var 200st i burken!? Trodde det skulle vara standard 50st max 100. Grymt prisvärt sett till alla andra priser som finns.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback