2017-01-22, 14:37
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Kan verkligen gröna Primtabbarna på 25mg från BM. Fick en del PM om att primtabbar är totalt värdelösa vilket känns kul då jag klart och tydligt märkte effekt redan efter 3 dagar då tröttheten kom som en käftsmäll, den gav sig dock och började avta efter 10-12 dagar.
Ådrorna blev synligt större särskilt den som löper längs biceps.
Körde 25mg första veckan och ökade sen till 75mg. Kan verkligen reka detta som blast om man gillar anavar eller lite mildare blasts.

Som kur med proviron kanske det funkar också men jag skulle nog se till å ha minst 200mg testo ew i botten.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-02-06, 15:26
Medlem
BB_s avatar
Grymt klös i dbollarna
Citera
2017-02-14, 12:12
Bannlyst
Tbollen är gröna!
Citera
2017-04-28, 14:04
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
Är detta märke good to go? Köpt från Msh*p.
Vad jag har förstått så har det visat sig att BM är väldigt opålitligt. En del av produkterna är rejält underdoserade, andra innehåller inte ens samma substans som dom är märkta med. Medan vissa substanser håller god standard. Själv har jag deras Sustanon, och jag misstänker att den är underdoserad, och även tveksam till vilka estrar som faktiskt finns med. Känns som det i huvudsak är någon lång ester i dom. Men deras NPP sägs leverera.

Med andra ord inget märke att hänga i granen.
Citera
2017-05-14, 23:14
Medlem
kan ja lita på deras dbol ?
Citera
2017-06-21, 20:37
Medlem
Jag ligger på deras npp.
Den är jag väldigt nöjd med.

Övriga sortiment kan jag icke uttala mig om.
Men npp rekommenderar jag.

Vänligen.
Citera
2017-07-24, 23:42
Medlem
Jaggermeisters avatar
Kommer switcha från Pro-Oil Testo E till detta pga inge lager när jag tänkte beställa. Hoppas det funkar lika bra
Citera
2017-10-13, 07:30
Medlem
Bra mast, test p och npp bland de bästa faktiskt.

Även kört tbollen härifrån och den var riktigt vass!
Citera
2018-04-19, 19:07
Medlem
caecos avatar
Deras oxandrolone/anavar anlände precis. Förpackningen ser bra ut och "
Authenticity check" stämde överens med skrapkoden på förpackningen/burken. Återkommer med recension senare, går över från PP till BM Pharma.
Citera
2018-04-30, 22:30
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Deras oxandrolone/anavar anlände precis. Förpackningen ser bra ut och "
Authenticity check" stämde överens med skrapkoden på förpackningen/burken. Återkommer med recension senare, går över från PP till BM Pharma.
Är hård, stark och ådrig. Styrkan har ökat rejält. Absolut bra anavar från B.M. Upplever ingen smärta i armbågar eller knän som winstrol brukar ge. Så innehåller troligtvis exakt vad som står på burken.

Ligger på 50mg ED.
Citera
2018-05-10, 13:10
Medlem
chebmamis avatar
Är inne på min tionde dag anavar med BM Pharma 60 mg ed. Det jag har märkt hittills är att mina muskler blivit hårdare och typ mer "svällda" utan att jag lagt på mig någon vattenvikt eller bloat på resten av kroppen. Svårt att förklara känslan men ni som gått på anavar förut känner förhoppningsvis igen er. Har även blivit lite starkare och aningen mer uthållig på gymmet. Ska bli spännande att se vad resterande kurtid har att erbjuda. Kommer ligga på i 5 veckor.
Citera
2018-05-23, 10:20
Medlem
Framtidsatlets avatar
Någon som nyligen har testat Testo E från BM? Jag väljer mellan BM Pharma och Pro-Oil, både märkena verkar ju vara bra, så det är svårt att välja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in