Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-02-22, 19:01
  #49
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Gått från labbtestade pro oil oral anavar till B.M och det är defintivt rätt grejer!

MVH
Citera
2019-07-23, 14:15
  #50
Medlem
bongsongs avatar
Anavaren är grön här! Skiftar många märken och ligger på året runt så blandas fritt hehe men BM anavaren håller minst samma klass som två andra märkena jag kört senaste året.
Citera
2019-07-27, 03:12
  #51
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongsong
Anavaren är grön här! Skiftar många märken och ligger på året runt så blandas fritt hehe men BM anavaren håller minst samma klass som två andra märkena jag kört senaste året.
Jag instämmer i detta. Är tredje vändan med oxandrolon och har kört BM i de två senaste kurerna. Grymt nöjd, sedan hade jag turen att få det extra billigt från en vän som hade det över.
Citera
2020-11-26, 13:01
  #52
Medlem
W.Smiths avatar
Någon som testat BM Pharma på sistone? Ingen kvalitetsskillnad? Turinabol? Anavar?

:-)
Citera
2021-01-27, 20:31
  #53
Medlem
Jagozars avatar
Någon som provat deras Clenbuterol?
Citera
2021-01-29, 13:16
  #54
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Någon som provat deras Clenbuterol?

Fick hem det igår och har provat igår och idag. Börjat med 20mcg både igår och idag.

Har fått ökad kroppstemp, snabbare puls och skakningar i händerna. Alltså de vanligaste biverkningarna man kan förvänta sig av äkta Clenbuterol.
Citera
2021-02-16, 21:51
  #55
Medlem
Hur verkar deras Primobolan,Testo,Dbol? tex?nån risk att primot innehåller nåt annat?
Citera
2021-04-05, 16:03
  #56
Medlem
Jaggermeisters avatar
Förhoppningsvis så kommer mitt Trenbolone Ace samt Dianabol från B.M Pharma imorgon.

Återkommer med review på detta märke aswell.
Citera
2021-04-06, 17:38
  #57
Medlem
Jaggermeisters avatar
Proffsig förpackning på deras Trenbolin A. Guldfärgad olja, o inte sådär mörk som vissa andra oljor är, vilket tyder på hög temp vid kokning. Tren ace degraderas kraftigt vid hög temp.

Återkommer med review om deras Dbol & tren
Citera
2023-05-08, 12:06
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Hur verkar deras Primobolan,Testo,Dbol? tex?nån risk att primot innehåller nåt annat?

Flera år senare men jag har läst på ett engelskt forum att deras primo var testo p.
Vet inte om detta stämmer då det kan ha varit fake produkter han fått tag på.

Har själv deras caber som gick att verifiera på deras hemsida så långt verkar de va ok.
Däremot har pillerna en stark sockersmak vilket jag tycker är illavarslande men det kanske bara är något sött som används som bindningsmedel.

Ska göra blodprov om någon vecka så får jag se om mitt progesterone sjunkit.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback