• 4
  • 5
2019-02-22, 19:01
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Gtt frn labbtestade pro oil oral anavar till B.M och det r defintivt rtt grejer!

MVH
Citera
2019-07-23, 14:15
Medlem
bongsongs avatar
Anavaren r grn hr! Skiftar mnga mrken och ligger p ret runt s blandas fritt hehe men BM anavaren hller minst samma klass som tv andra mrkena jag krt senaste ret.
Citera
2019-07-27, 03:12
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongsong
Anavaren r grn hr! Skiftar mnga mrken och ligger p ret runt s blandas fritt hehe men BM anavaren hller minst samma klass som tv andra mrkena jag krt senaste ret.
Jag instmmer i detta. r tredje vndan med oxandrolon och har krt BM i de tv senaste kurerna. Grymt njd, sedan hade jag turen att f det extra billigt frn en vn som hade det ver.
Citera
2020-11-26, 13:01
Medlem
W.Smiths avatar
Ngon som testat BM Pharma p sistone? Ingen kvalitetsskillnad? Turinabol? Anavar?

:-)
Citera
2021-01-27, 20:31
Medlem
Jagozars avatar
Ngon som provat deras Clenbuterol?
Citera
2021-01-29, 13:16
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Ngon som provat deras Clenbuterol?

Fick hem det igr och har provat igr och idag. Brjat med 20mcg bde igr och idag.

Har ftt kad kroppstemp, snabbare puls och skakningar i hnderna. Allts de vanligaste biverkningarna man kan frvnta sig av kta Clenbuterol.
Citera
2021-02-16, 21:51
Medlem
Hur verkar deras Primobolan,Testo,Dbol? tex?nn risk att primot innehller nt annat?
Citera
2021-04-05, 16:03
Medlem
Jaggermeisters avatar
Frhoppningsvis s kommer mitt Trenbolone Ace samt Dianabol frn B.M Pharma imorgon.

terkommer med review p detta mrke aswell.
Citera
2021-04-06, 17:38
Medlem
Jaggermeisters avatar
Proffsig frpackning p deras Trenbolin A. Guldfrgad olja, o inte sdr mrk som vissa andra oljor r, vilket tyder p hg temp vid kokning. Tren ace degraderas kraftigt vid hg temp.

terkommer med review om deras Dbol & tren
Citera
2023-05-08, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Hur verkar deras Primobolan,Testo,Dbol? tex?nn risk att primot innehller nt annat?

Flera r senare men jag har lst p ett engelskt forum att deras primo var testo p.
Vet inte om detta stmmer d det kan ha varit fake produkter han ftt tag p.

Har sjlv deras caber som gick att verifiera p deras hemsida s lngt verkar de va ok.
Dremot har pillerna en stark sockersmak vilket jag tycker r illavarslande men det kanske bara r ngot stt som anvnds som bindningsmedel.

Ska gra blodprov om ngon vecka s fr jag se om mitt progesterone sjunkit.
Citera
2024-06-01, 01:13
Medlem
matrixxxs avatar
Finns de ngon som vet vart man kan f tag p Balkans produkter?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in