2019-10-31, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga
Sluta ljug din djävulsdyrkare.

Du snackar bara goja och påhitt!

1 Samuel 10:1 nämner ingenting om den heliga oljan.

Colossians 4:14 nämner ingenting om cannabis.

Att shintoer, hinduer, buddhister, sufiter, esséer, zoroastrianer använder cannabis är ett ytterligare exempel på hur narkotika slänger dig i satans händer.

Svårt att ljuga när det jag säger är vad som är framtaget kunskapsmässigt. Läs på och studera historien om de olika folken och språken samt forskningen din inkompetenta jävel. Du pratar med noll kunskap och bara sprider förnedring med att jag är lögnare för att du har ett hat mot droger. Easy as that. Tala med kunskap istället för hat så kommer du mycket längre fram i livet.

1 Samuel 10:1
Has not the Lord anointed you ruler over his inheritance?
Anointed refererar till Holy anointing oil.

Colossians 4:14 är om Luke, läkaren.

Du kunde inte ens korrigera mig rätt från början från Exodus paragrafen utan att misslycka gällande "Calamus".
Senast redigerad av ungOdumSkaning 2019-10-31 kl. 21:49.
Citera
2019-11-01, 03:19
Medlem
Treantprotectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Jag känner ingen langare. Jag orkar inte lära mig bitcoins. Jag är lat. Därför.

Då borde du inte orka att pallra dig till Systembolaget. Du kan vara lugn. Tar för givet att du är nykterist.
Senast redigerad av Treantprotector 2019-11-01 kl. 03:41.
Citera
2019-11-01, 03:31
Medlem
Treantprotectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frixy
Jag skulle vilja prova toppslätskivling någon gång, så hade det gått att köpa hade jag provat. Men bli vaneknarkare? Nej.

Detr väl bara att ta och plocka, bor du i södra Sverige har inte frosten tagit dom ännu.
Citera
2019-11-01, 07:12
Medlem
Ghastens avatar
Nej hade inte gett mig något.
Citera
2019-11-02, 22:59
Medlem
Frixys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treantprotector
Detr väl bara att ta och plocka, bor du i södra Sverige har inte frosten tagit dom ännu.

Har slängt en och annan blick för att se om jag ser några under mina promenader, men ingen lycka hittills. Så så jättebara är det inte om man inte vet vart de finns.
Citera
2019-11-03, 01:06
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Nej hade inte gett mig något.
Inkorrekt, droger renderar alltid något, lycka, ångest, smärtstillande, välmående för att nämna några känslolägen.
Citera
2019-11-05, 23:46
Medlem
MrBulldoggs avatar
Själv provade jag inte cannabis förrän i medelåldern, då jag inte velat få juridiska trubbel (och helt enkelt inte haft så stort intresse). Men jag reser mycket och har nu haft ett antal tillfällen att prova på lagligt.

För egen del förstår jag inte hela romantiken kring cannabis - man blir lite uppsluppen och jävligt trög i skallen, men inte mer än alkohol framåt aftonen på krogen. Kanske är det för att jag inte röker, men i mitt fall kan jag säga att en godisbit eller kaka med 1:1 THC/CBD framför allt är perfekt medicin mot jetlag. En timme efteråt sover jag som en stock och vaknar pigg utan baksmälla nästa dag, så i det syftet är cannabis vida överlägset att hänga i hotellbaren och smälla 10 ggr per pengar på alkohol.

Som "festdrog" däremot står jag helt frågande.

"Nu jääävlar är det lördagsfest som gäller, grabbar!!"
...
En timme går
...
Zzzznark...
Citera
2019-11-06, 11:46
Medlem
Frans-Jaegers avatar
En trevlig joint med tjejen framför lite skön musik eller en bra film hade varit najs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in