2016-09-16, 20:14
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Rapporterat för trams.

Men ni som är lite bakom hyddan så att säga.
Inte har alla afghaner i massgraven.
Eller slängde av gasen innan alla tågvagnarna var tömda.

Förnekar ni manlig sexuell makt ocks?
Har snygga män ingen makt, är det bara slumpen som gör att de verkar ha makt?

Många frågor blir det när man tänker bak och fram. Hur gör man?

Frågan om erfarenhet av sexuella kontakter är väl ganska relevant när man kommer med lösryckta och knepiga påståenden om hur sex skulle upplevas eller gå till...

Har inte förnekat att det finns män som kan få kvinnor att springa deras ärenden i hopp om ett smakprov. De är nog färre än kvinnorna som kan göra det, dock.
Citera
2016-09-16, 21:04
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Hur vet du hur det är att ha sex?

Det här är ju hela essensen i den sexuella makten, den som sitter i en position att kunna belöna sitter också i en position att kunna straffa. Frågan är ju inte genuin, det är ett påstående och en bestraffning.
Alla vet att det svider. Det är ett psykologiskt sexuellt maktövertag, en verbal formidabel pungspark.
Citera
2016-09-16, 21:10
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Det här är ju hela essensen i den sexuella makten, den som sitter i en position att kunna belöna sitter också i en position att kunna straffa. Frågan är ju inte genuin, det är ett påstående och en bestraffning.
Alla vet att det svider. Det är ett psykologiskt sexuellt maktövertag, en verbal formidabel pungspark.

Haha ja, till Oakbiff som ju inte varit annat än artig och gentlemannamässig i tonen till mig.

Män kan ju inte få smaka på sin egen medicin, då är de ju OFFER under den kvinnliga psykologiska makten! Stackars satar!
Senast redigerad av Katzyn 2016-09-16 kl. 21:20.
Citera
2016-09-16, 21:18
Bannlyst
Citat:
Haha ja, till Oakbiff som ju inte varit annat än artig och gentlemannamässig i tonen till mig.

Så då använder du dig av ett typiskt kvinnligt knep och utövar makt på ett område du kvinnor generellt har makt på.
Något säger mig att du är fjättrad vid datorn så att säga, och inte kan gå ut och göra det IRL. Bitchen inom dig måste dock fortfarande visa sig
Citera
2016-09-16, 21:20
Medlem
Citat:
Så då använder du dig av ett typiskt kvinnligt knep och utövar makt på ett område du kvinnor generellt har makt på.
Något säger mig att du är fjättrad vid datorn så att säga, och inte kan gå ut och göra det IRL. Bitchen inom dig måste dock fortfarande visa sig
Ja och du och dina gelikar har kallat mig tex. okvinnlig i era maktförsök till att hota mig med allehanda hårda ord, fyfan vad blinda ni är.
Citera
2016-09-16, 21:21
Medlem
Katzyns avatar
Citat:

Nä det handlar mer om att jag faktiskt har ett sexliv, och aldrig upplevt att sex handlar om att den ena belönar den andra, utan att det just är en gemensam upplevelse och att låta ens sexualitet få ta uttryck. Visst finns det folk som handlar med sex, men att det skulle vara så sex normalt fungerar, som en handelsvara, håller jag inte med om. Så man kan ju undra vilka erfarenheter det är Oakbiff har.
Citera
2016-09-16, 21:22
Bannlyst
Citat:

Män kan ju inte få smaka på sin egen medicin, då är de ju OFFER under den kvinnliga psykologiska makten! Stackars satar!
Frange var neutral i sin ton, även han var du bitsk mot.... hmmm
Citera
2016-09-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomPostwhore
Frange var neutral i sin ton, även han var du bitsk mot.... hmmm
Ja buhuu vad alla är bitska och de mest bitska är det ingen som reagerat mot. Frange ville ju att kvinnor ska försvara sig genom att slåss, men vi ska tydligen hålla käft vad än för idioti vi får vräkt över oss.
Citera
2016-09-16, 21:27
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Som sagt, KI två är fullständigt mongo i hela huvudet. Sen får ni säga vad vi koll tillbaka men ni utövar makt i tråden genom att just sparka ner mot dem som ni vet har mindre.

Så när du kallar mig för mongo och sjuk i huvudet så är det?
Citera
2016-09-16, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Ja buhuu vad alla är bitska och de mest bitska är det ingen som reagerat mot. Frange ville ju att kvinnor ska försvara sig genom att slåss, men vi ska tydligen hålla käft vad än för idioti vi får vräkt över oss.
Klart det är bra att kunna försvara sig. Det säger sig självt.
Citera
2016-09-16, 21:29
Bannlyst
Citat:
Så när du kallar mig för mongo och sjuk i huvudet så är det?
Inte fan är det sexuell makt ditt mongo. Eller vill du påstå att det är sexuell makt?

Helt sjukt.
Citera
2016-09-16, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Inte fan är det sexuell makt ditt mongo. Eller vill du påstå att det är sexuell makt?

Helt sjukt.
Att kalla någon nedlåtande för könsord, feministkortet osv. nää det är nog bara en kärleksförklaring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in