2017-02-06, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack-Ass
En person som kan bete sig "mellan varven" för att till sist slå män eller kvinnor på truten för att dom inte gör som han vill är per definition motsatsen till trevlig.

Spottar man mat på hans vagn så kanske han inte ska bete sig som ett rövhål och kalla kunderna för bögen/fittan/kärringen/kuken/slynan/fattiglapp/tjackhora osv. Att sedan inte ge någon en t-shirt för att man anser att han inte slickat upp såsen på marken så är man bara riktigt barnslig. Han åt korven när han var stupfull utan problem, hela internet vittnade om att han klarade + hans två närvarande vänner, men nej Jesper Levin skiter i faktum och slår han hellre på truten och kallar han dum i huvudet.

Han har själv erkänt att han köpt verktyg från Kjell & Co som han använder för att trycka tröjorna, så dom besitter ett värde på 15:- styck. Men nej, viktigare att skämma ut sig över hela nätet, få hat av alla och behålla tröjan.

För helvete Jesper. Blir kul när vi möts en dag, kanske står och siktar in i din korvkiosk när du är i Gamla Stan med skjutjärn.
Ehhh??? Klarade det? Var i hela helvete kom den stora klumpen mat han spottade på vagnen ifrån då? Spydde han upp den i munnen eller?

Häftig du är som hotar han på fb! Det är nog det tuffaste man kan göra! Inte alls som en barnrumpa! Handla istället för att snacka tönt!
2017-02-06, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugballe
Ehhh??? Klarade det? Var i hela helvete kom den stora klumpen mat han spottade på vagnen ifrån då? Spydde han upp den i munnen eller?

Lugna ner dig din jävla korvgubbe, han menar vid ett annat tillfälle där kunden faktiskt äter upp korven och slickar sina händer rena men den äckligt snikna tjockisen vägrar honom belöningen.
2017-02-06, 12:04
Medlem
mannemusts avatar
Citat:
Ingredienserna? I en korvkiosk? Det är inte på en fucking michelinkrog han är på. Gillar ni inte gubben handla inte där! Fattar ni inte att hans image är arga korvgubben? Gillar ni inte de gå någon annanstans!!

Fan va folk blivit känsliga! Spotta ut mat på serveringsdisken och sen bli förvånade när man får en smäll? Fan tror ni?!?! Bete er inte som idioter så är allt fine! Jävla småungar som växt upp med att mamma torkat deras arsle tills de vart 18.

Korvjuden har nått framgång enbart p.g.a sin etnicitet, vilket, som jag skrev tidigare, har givit honom positiv och till hans samhällsroll sett, mediaexponering, han kan inte bete sig, är uppenbart korkad och har psykiska besvär, helt fel man för jobbet helt enkelt.

Men det är klart, utan kunder, ingen "fucking Harakirikorvgubbe", folk verkar dock ha så usel självrespekt att de frivilligt CUCKAR sig för en "upplevelse", vilket består i att bli serverad en kryddig korv med stark sås i av ett skrikande mosaiskt fetto för ett kraftigt överpris. Ett till symptom på samhällets totala förfall, tyvärr.

Till sist måste jag faktiskt erkänna att denna livestreamade freakshow har ett underhållningsvärde, en psyksjuk korvgubbe, pundare, fyllon och cuckade fanboys ("Det där var det sjukaste jag har sett asså" ) ryker ihop i Gamla Stan.

2017-02-06, 12:18
Medlem
Obegriplig men tydligen lönsam business. Hur orkar han vara så förbannad på allt och alla? Svinsnål med, inte ens en papptallrik får harikiri-ägarna men han gastar att de får slicka upp chilisåsen från hans bänk om de spiller en droppe. Förnedringsätande.
2017-02-06, 13:21
Medlem
Citat:
Ingredienserna? I en korvkiosk? Det är inte på en fucking michelinkrog han är på. Gillar ni inte gubben handla inte där! Fattar ni inte att hans image är arga korvgubben? Gillar ni inte de gå någon annanstans!!

Fan va folk blivit känsliga! Spotta ut mat på serveringsdisken och sen bli förvånade när man får en smäll? Fan tror ni?!?! Bete er inte som idioter så är allt fine! Jävla småungar som växt upp med att mamma torkat deras arsle tills de vart 18.

Haha, du var allt en korkad människa.

Det är en självklarhet att man ska som försäljare av mat, vare sig det är "fine dining" eller ett korvstånd ska kunna förklara för sina kunder vad som finns i maten. Har du hört talas om allergier? Det finns människor som är allergiska eller överkänsliga mot vissa chili-frukter och då är det en självklarhet att man ska få veta vad en maträtt består av.

Att bara svara att en maträtt är "texas" är knappast acceptabelt.

Om det är någon som är känslig så är det Jesper, han svär åt folk och vägrar servera de mat så fort det inte passar honom men hans kunder ska tydligen acceptera att bli kallade för "fitta", "bög" och "hora". Det är inte originellt, det är inte roligt och ser man över hans FB-sida och hans "fans" så är det ett gäng förståndshandikappade individer som gillar Jesper och hans beteende.
2017-02-06, 13:24
Medlem
Citat:
Jag vilket är värst? En smäll på käften eller att det ska bli nån lång rättsprocess som kanske tar ett år att ordna upp? Jag hade tagit smällen! Och de har jag gjort en del ggr också när man betett sig som en idiot på fyllan. Tex sno flaska i baren, så fick man en smäll av bartendern sen var de bra.
Skillnaden är att jag tyckte bartendern gjorde helt rätt! Hellre en smäll än att bli anmäld för försök till stöld!

Ja, detta bekräftade ditt intellekt.
Någon som har som vana att bli nedslagen på fyllan för sitt usla beteende har förbrukat sin rätt att kommentera då du uppenbarligen saknar vett och etikett.

Vi lever i ett rättssamhälle, om något stör en så kontaktar man väktare eller polis, man brukar aldrig våld.
2017-02-06, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Haha, jag har också sett livestreamen och klippen på honom och jag håller med. Han verkar vara en dryg fan, men jag drar inga som helst slutsatser på ett gäng klipp online som oftast visar 2 idioter som spelar ballan för en webcam. Och när bägge två är lika goda kålsupare, som i detta klippet, så har jag ingen som helst sympati eller känsla av att någon är en större idiot än den andra och förtjänar rättsliga efterspel när den andra inte skulle göra det av någon anledning?

Han är en mycket större idiot än henne, vad vi vet gör han detta mot folk hela tiden, det hon gör i klippet är värre än det han gör i klippet, enligt mig (eller iaf minst lika illa), men vi har bara sett denna enda gång när hon betett sig illa, medans det för honom är ett karaktärsdrag.

Detta är ett återkommande beteende han har, och den väsentliga skillnaden är att kvinnan är full/benzad/whaterer (inte påtänd som folk säger), medans han är nykter. Att vara väck är ingen ursäkt men nog fan visar det att han är större idiot om han beter sig lika illa när han är nykter.

Detta är också hela min poäng, alla de han bråkar med är fyllon. Självklart har man inte rätt att bete sig hur man vill för att man är full, men han är minst lika odräglig nykter.

Det visar vilken usel människa han är.
2017-02-06, 14:50
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Absolut inte! Men dom är nog nyttigare, eftersom han själv påstår att han tagit bort alla tillsatser och så. Men dom är då fan inte goda/tillräckligt goda för 50 pix.

Har han personligen tagit bort alla tillsatser?

Korvgubben verkar vara en riktig tattare, liksom de flesta av hans kunder. Jag skäms å mänsklighetens vägnar över sånt här skit. Vad är det för riff-raff? Står han i någon förort där det endast bor folk ur socialgrupp 3?
2017-02-06, 15:02
Medlem
Citat:
Absolut inte! Men dom är nog nyttigare, eftersom han själv påstår att han tagit bort alla tillsatser och så. Men dom är då fan inte goda/tillräckligt goda för 50 pix.

Citat:
Nej han har (enligt sig själv) gått till företaget som tillverkar korvarna och bett om att få göra 4 egna sorters korvar. Dom innehåller inga tillsatser utan istället riktigt kött och riktiga kryddor - inget annat. Företaget är okänt än så länge men korvarna kallas för "Jumbo", "Atom", "Texas", "Harakiri".

Enligt honom själv så går han ca 30kr back för varje Texas han säljer eftersom kryddorna var starka men att han inte kunde sälja en korv för 80kr, så han sålde den för 50kr istället och får lov att gå back... men är glad över att människor gillar hans mat... Sådan fin människa den där Jesper.

Tack för svaren!

Men haha "30kr back" jo tjena!
Ifall det okända "företaget" fått Jesper att betala 80:-/Texas så är det ju bara att gratulera hahaha!

Man börjar ju på allvar tvivla på hans smaklökar när han kör med Felix ketchup och Senap, alla seriösa borde väl som MINST köra på heinz! när han inte ens erbjuder rostad lök, räksallad eller någonting alls mer!

Men nyfiken blir man ju helt klart
Inte alls omöjligt att man provar en Texas ifall man råkar ramla förbi den där vagnen någon gång just efter den 25e.
2017-02-06, 15:13
Medlem
cromos avatar
Citat:
Nej han har (enligt sig själv) gått till företaget som tillverkar korvarna och bett om att få göra 4 egna sorters korvar. Dom innehåller inga tillsatser utan istället riktigt kött och riktiga kryddor - inget annat. Företaget är okänt än så länge men korvarna kallas för "Jumbo", "Atom", "Texas", "Harakiri".

Det är Sörunda korvfabrik som tillverkar hans korvar. Jumbo är troligtvis Sörunda Bamse och Atom är Sörunda Djävulskt Hot. Jag tror inte han har tagit bort tillsatserna för då skulle de ha för kort hållbarhet pga avsaknaden av konserveringsmedel och vara gråa av oxidation. Däremot kanske han ändrat kryddorna lite.

Citat:
[/spoiler]

Vad jag har hört så går han plus/minus noll på Harakirin och det kanske inte är helt omöjligt pga alla chiliextrakt och att vissa får en -tshirt. De andra korvarna kostar max 20 kr i inköp.
2017-02-06, 16:43
Medlem
JBernards avatar
Citat:

Enligt honom själv så går han ca 30kr back för varje Texas han säljer eftersom kryddorna var starka men att han inte kunde sälja en korv för 80kr, så han sålde den för 50kr istället och får lov att gå back... men är glad över att människor gillar hans mat... Sådan fin människa den där Jesper.

Jag ska köpa en korv och låta livsmedelsverket analysera denna. Förmodligen är dom fulla med kryddor för att dölja att det är undermålig kvalitet på råvarorna. Senor och fett mals ner till hundmat eller Harakirigubbens korvar.

Man kan väl tveka över hans intellektuella kapacitet om han påstår att han kryddorna kostar 30kr till en korv och tror att det är en plausibel förklaring.

Han verkar vara en idiot på så många nivåer att det är svårt att greppa.
2017-02-06, 16:46
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Det är Sörunda korvfabrik som tillverkar hans korvar. Jumbo är troligtvis Sörunda Bamse och Atom är Sörunda Djävulskt Hot. Jag tror inte han har tagit bort tillsatserna för då skulle de ha för kort hållbarhet pga avsaknaden av konserveringsmedel och vara gråa av oxidation. Däremot kanske han ändrat kryddorna lite.

Vad jag har hört så går han plus/minus noll på Harakirin och det kanske inte är helt omöjligt pga alla chiliextrakt och att vissa får en -tshirt. De andra korvarna kostar max 20 kr i inköp.

Jag hade gissat på att han betalar en femma per korv, om han väljer en dålig kvalitet (vilket han förmodligen gör) så betalar han tre kronor. T-shirts från Kina går att köpa för en tjuga inkl. frakt. Så det är inga fantastiska investeringar han gör i sitt varumärke.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in