Citat:
Ursprungligen postat av
sugballe
Ingredienserna? I en korvkiosk? Det är inte på en fucking michelinkrog han är på. Gillar ni inte gubben handla inte där! Fattar ni inte att hans image är arga korvgubben? Gillar ni inte de gå någon annanstans!!
Fan va folk blivit känsliga! Spotta ut mat på serveringsdisken och sen bli förvånade när man får en smäll? Fan tror ni?!?! Bete er inte som idioter så är allt fine! Jävla småungar som växt upp med att mamma torkat deras arsle tills de vart 18.
Korvjuden har nått framgång enbart p.g.a sin etnicitet, vilket, som jag skrev tidigare, har givit honom positiv och till hans samhällsroll sett, mediaexponering, han kan inte bete sig, är uppenbart korkad och har psykiska besvär, helt fel man för jobbet helt enkelt.
Men det är klart, utan kunder, ingen "fucking Harakirikorvgubbe", folk verkar dock ha så usel självrespekt att de frivilligt
CUCKAR sig för en "upplevelse", vilket består i att bli serverad en kryddig korv med stark sås i av ett skrikande mosaiskt fetto för ett kraftigt överpris. Ett till symptom på samhällets totala förfall, tyvärr.
Till sist måste jag faktiskt erkänna att denna livestreamade freakshow har ett underhållningsvärde, en psyksjuk korvgubbe, pundare, fyllon och cuckade fanboys ("Det där var det sjukaste jag har sett asså"

) ryker ihop i Gamla Stan.