Citat:
Ursprungligen postat av
mannemust
Om det är någon som är en gris så är det väl korvjuden själv.
Han verkar ju mer än lovligt lågbegåvad, vilket förmodligen är anledningen till att han, trots sitt ursprung, i princip bara klarar av att jobba som korvgubbe.
Positiv mediaexponering har därtill fått denna helt värdelösa individ att tjäna ganska bra på idioter som ska anta utmaningen att äta "världens starkaste korv"

, efter att detta har blivit upphaussat i slaskpress.
Och nej, jag har aldrig köpt korv av honom, kommer heller aldrig att göra det, men jag blir upprörd över hans grisiga sätt att bete sig på och då talar vi inte om en isolerad situation, som du verkar tro att det är.
Han verkar snarare bete sig så här jämt, förutsatt att "offret" är betydligt svagare än han själv.
Titta på fler youtubevideor med herr Levin och bilda dig därefter en uppfattning, det är mitt råd.
Lågbegåvad? Mannen har ju hittat ett koncept som gör att hans lilla korvmoj gör pengar......
Visst, du kommer aldrig att köpa en korv men många är de som verkligen vill vara med på hans live-stream.
Som affärsman så har han ju hittat något som konkurrenterna med all säkerhet är avundsjuka på!
Det skulle inte förvåna mig om en del negativa kommentarer i den här tråden görs av konkurrenter?
Utbud och efterfråga, du vill inte gynna hans affärsverksamhet och det finns andra som vill.
Det finns säkert en passande korvmoj även för dig, och låt Jesper sälja till de som väljer hans koncept.
Fan, enbart korvar med bröd och han kränger som bara den!