2017-02-05, 11:00
Medlem
KamratBruns avatar
Misshandel eller ej. Tycker han gjorde rätt. Störig brud, minst sagt...

MEN... vad är det för vidrig korvvagn? Han står och hostar och snorar och pillar på allt med händerna. Maken till dålig hygien har jag då aldrig skådat.

Skulle jag anmäla honom så vore det inte för misshandel utan till hälsovårdsmyndigheten!
2017-02-05, 11:03
Medlem
ozznujens avatar
Både spottkärringen och spotta-ut-halväten-korv snubben förtjänade behandlingen de fick. "Kakan" borde fått en käftsmäll hon också.
2017-02-05, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
om du lyssnar på vad som händer resterande tid, så pratar dom att hon kommit dit och tagit en annans korv.

Hon har inte köpt den själv utan helt enkelt valsat förbi och stört hans gäster.

Senare kan man öven höra hur dom pratar om henne, då hon går runt vangnen fortsatt 10 min efter. Då skriker han skällsord mot henne. Säger hon varit där hela kvällen. mm '

Mne men den är bara videon jag såg. han kan ju annmäla med så.

Så "knarkludret" har tagit någon annan kunds korv, stört gästerna och gått runt hans korvmoja.

Och det berättigar honom att slå henne?

Han förtjänar faktiskt det klientelet som han lockar till sig. En normal människa undviker stället till varje pris.
2017-02-05, 11:19
Medlem
Skräll att Harakirigubben är i blåsväder igen, han kan helt enkelt inte hantera människor, så är det. Han verkligen söker bråk. Finns otaliga videos på där folk ställer rätt basic frågor, typ vad är det i denna korv också bara flipper han ur. Förstår inte att folk fortfarande köper av honom men det har väl blivit någon grej att man måste testa hans korv.
2017-02-05, 11:45
Medlem
Bara jag som tycker han verkar rätt trevlig mellan varven? Tills någon idiot kommer och beter sig som as.
2017-02-05, 11:55
Medlem
Det har ju sagt lite fram och tillbaka, om att Jesper någon gång kommer säga fel saker till fel person. Vad jag lagt märke till så är den enda gången han sagt fel saker till fel person, var en person som spottade på hans vagn och sedan valde att kasta en stor senap flaska efter att hon fick några smällar ifrån hans föremål.

Ur klippet,mså verkade Jesper bli väldigt förvånad när hon slog tillbaka, genom att kasta någon bit på honom. Därefter kastade hon senapen.

Ni som sett klippet, upplever ni samma sak som mig?

Det verkade som om Jesper helt plötsligt vart försiktigare med kunderna efter incidenten. Hur han vart i de andra klippen vet jag inte, men man ser hur försiktigare han vart med kunderna. Intressant!
2017-02-05, 12:41
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum
/Moderator
2017-02-05, 13:03
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannemust
Om det är någon som är en gris så är det väl korvjuden själv.

Han verkar ju mer än lovligt lågbegåvad, vilket förmodligen är anledningen till att han, trots sitt ursprung, i princip bara klarar av att jobba som korvgubbe.

Positiv mediaexponering har därtill fått denna helt värdelösa individ att tjäna ganska bra på idioter som ska anta utmaningen att äta "världens starkaste korv" , efter att detta har blivit upphaussat i slaskpress.

Och nej, jag har aldrig köpt korv av honom, kommer heller aldrig att göra det, men jag blir upprörd över hans grisiga sätt att bete sig på och då talar vi inte om en isolerad situation, som du verkar tro att det är.

Han verkar snarare bete sig så här jämt, förutsatt att "offret" är betydligt svagare än han själv.

Titta på fler youtubevideor med herr Levin och bilda dig därefter en uppfattning, det är mitt råd.

Lågbegåvad? Mannen har ju hittat ett koncept som gör att hans lilla korvmoj gör pengar......

Visst, du kommer aldrig att köpa en korv men många är de som verkligen vill vara med på hans live-stream.

Som affärsman så har han ju hittat något som konkurrenterna med all säkerhet är avundsjuka på!

Det skulle inte förvåna mig om en del negativa kommentarer i den här tråden görs av konkurrenter?

Utbud och efterfråga, du vill inte gynna hans affärsverksamhet och det finns andra som vill.

Det finns säkert en passande korvmoj även för dig, och låt Jesper sälja till de som väljer hans koncept.

Fan, enbart korvar med bröd och han kränger som bara den!
2017-02-05, 13:06
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Mcdonalds har ca 35.000 restauranger varav en stor del är franchise.

Känns som en rätt orättvis jämförelse?

Som jag sagt tidigare, gillar ni inte verksamheten så köp inte mat där.. på klassiskt svenne-kommunistiskt vänstermaner verkar det vara så viktigt att gå dit och förstöra och sabba för andra kunder istället.

Samma tankesätt går igen genom hela den svenska sjuklövern. Det ska tydligen tom passa in som liberalt att vara lite smått fascistisk vardagsterrorist.

Hur tror du denna näringsidkare skulle överleva utan kunder? Svara gärna på det.
Han står och säljer korv till fyllon. Du kan servera och bete dig hur som helst då (bevisligen).

Det är för övrigt en utmärkt jämförelse. Ingenting kan rättfärdiga hans urusla uppfostran och frånvaro av empati. Han är ett patetikum.
2017-02-05, 13:12
Medlem
mikkelbergs avatar
jobba med 100% efterblivna varje natt mste ta ut sin rätt tillslut.
2017-02-05, 13:50
Medlem
lugna ner digs avatar
17tusen, jag hoppas korvgubben tackar dig för att du gett honom så mycket reklam genom att göra en populär tråd på flashback. Jag hade inget åsikt om detta förrän du postade det men nu känner jag som många andra att korvgubben har mitt stöd.

Otroligt pinsam trådstart annars. Undrar vad som är fel på TS, denna besatthet av korvgubben kan inte vara riktigt friskt, verkar aningen psykotisk och irrationell.
2017-02-05, 14:20
Medlem
tuffkatts avatar
Nog för att kvinnan som kastar senap på honom är vedervärdig, men det är fullständigt orimligt att försvara honom. De flesta invektiv har redan använts och jag instämmer i precis allt. Människan är inte frisk någonstans, och bör givetvis inte arbeta inom serviceyrket. Det är helt irrelevant om hans attityd är en image han medvetet antagit för att hålla uppe sin livestream, för du behandlar inte kunder på det sättet. Punkt slut.

"Men han tvingas ju servera berusade kunder, vaaarje kväll". Precis som alla andra korv-, kebab- och hamburgare-vagnar som valt att satsa på just hungriga, fulla människor i alla stora städer i Sverige? Den här idioten är knappast ensam om att ställa sig på befolkade gator 02.00 på fredag- och lördagkvällar, utan det har du gott om andra som gör i Stockholm, Göteborg, Uppsala och Linköping. Ingenstans ser jag motsvarande försäljare som direkt kissar på sina kunder på det här sättet, och medvetet provocerar fram beteenden som gör att han anser sig ha rätt att misshandla sina kunder.

Men han kanske har otur och bara av en slump tycks få det absoluta bottenskrapet som handlar hos honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in