2017-02-06, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyBestEnema
Här har vi en helt icke-PK korvgubbe som gör ett bra jobb och lurar idioter på pengar.

Jag kan inte på något sätt förstå att halva Flashback dissar honom.
Hade han hetat Mohammed så hade hela flashback dissat honom. Jag tror det är samma idioter som anser att Donald Trump är guds gåva till mänskligheten som höjer den här korvmånglaren till skyarna, det och/eller diverse 17-åringa bönder som tycker han är häftig för att han använder "fräcka" ord och saknar sociala spärrar.
2017-02-06, 08:02
Medlem
Kan tänka mig hur det skulle vara om denne Jesper jobbade som läkare på en vårdcentral. Han kommer ut i väntrummet och ropar upp en gubbe som då samtidigt säger "ska man behöva vänta så länge". Jesper säger då "gå härifrån, du är en klagande idiot" och vänder sig mot en annan gubbe och säger "vad ska du ha hjälp med då"
2017-02-06, 08:02
Medlem
sterdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Om man kollar på några videoklipp. Så är han snäll mot personer som "ser" farliga ut. Har du sett videoklippet som heter i stil med "tuff man hånar karikirikorven", något sådant heter den nog. Där Jesper är väldigt snäll och beter sig vilken försäljare som helst.

Ja då är det ju som jag trott, han är otrevlig mot folk som aldrig någonsin skulle göra något tillbaka, men om man ser ut som om att man eventuellt skulle kunna bita tillbaka då är han trevlig!

Bojkotta gubbjäveln..
2017-02-06, 09:37
Medlem
Rokushikis avatar
En jättebebis av rang.. Slänger ur sig svordomar och kallar folk saker kors och tvärs men om någon säger minsta lilla grej till Jesper så går han från 0 till 100 direkt och börjar gorma och skrika.

Kolla bara här till exempel: https://www.youtube.com/watch?v=Hse4dVPXA4E

Kund frågar en ganska enkel fråga, vad det är för korv, istället för att säga vad för kryddning eller kött det är så svarar han bara "TEXAS" om och om igen, till råga på allt så står han och fipplar på sin mobil när han har kund.
2017-02-06, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
Slår en kille rakt i ansiktet? Var i filmen kan ja se det?

Om du kollar på länkarna i första inlägget så................................................ .................................................. .................................................. .................................................. ..........................
2017-02-06, 10:50
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Om du kollar på länkarna i första inlägget så................................................ .................................................. .................................................. .................................................. ..........................

har gjort det................................ ser endå inte.
2017-02-06, 10:52
Medlem
dreggells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreggell
har gjort det................................ ser endå inte.

Lol. Såg nu . haha, ja men fyllegrabben som spottar ut maten på vagnet får självfallet skylla sig själv.
2017-02-06, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, det finns aldrig en ursäkt att våldsamt misshandla någon. Jesper borde polisanmält isf.

Rymdkram.
Blir det anmält så åker tjacktjejen på misshandel oxo pga senapskastet. Är ingen skillnad i grad av våld och nödvärn kan du glömma. Plus att hon kommer åka på skadegörelse.
2017-02-06, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17Tusen
Han beter sig extremt illa mot dom flesta av sina kunder och han behöver vård för sitt beteendemönster!
Isf skulle hans affärsrörelse dö på en månad. Tydligen tycker inte alla som du...
2017-02-06, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
En jättebebis av rang.. Slänger ur sig svordomar och kallar folk saker kors och tvärs men om någon säger minsta lilla grej till Jesper så går han från 0 till 100 direkt och börjar gorma och skrika.

Kolla bara här till exempel: https://www.youtube.com/watch?v=Hse4dVPXA4E

Kund frågar en ganska enkel fråga, vad det är för korv, istället för att säga vad för kryddning eller kött det är så svarar han bara "TEXAS" om och om igen, till råga på allt så står han och fipplar på sin mobil när han har kund.
Ingredienserna? I en korvkiosk? Det är inte på en fucking michelinkrog han är på. Gillar ni inte gubben handla inte där! Fattar ni inte att hans image är arga korvgubben? Gillar ni inte de gå någon annanstans!!

Fan va folk blivit känsliga! Spotta ut mat på serveringsdisken och sen bli förvånade när man får en smäll? Fan tror ni?!?! Bete er inte som idioter så är allt fine! Jävla småungar som växt upp med att mamma torkat deras arsle tills de vart 18.
2017-02-06, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 530
Så det gör dig smått chockerad att folk inte tycker att man ska bruka våld mot sina medmänniskor?

Det är nog fan inte araberna som är problemet i det här landet, det är nog bara bristen på logiskt tänkande och empati.

Ja, hon beter sig som en idiot, förtjänar hon att bli slagen för det, nej. Han får väl ringa polisen som alla andra som vill ha bort obehöriga och/eller störiga/bråkiga människor. Annars kan vi alla bara börja slå på varandra när det inte går som man vill. Blir jäääävligt trist för delar av befolkningen då.
Jag vilket är värst? En smäll på käften eller att det ska bli nån lång rättsprocess som kanske tar ett år att ordna upp? Jag hade tagit smällen! Och de har jag gjort en del ggr också när man betett sig som en idiot på fyllan. Tex sno flaska i baren, så fick man en smäll av bartendern sen var de bra.
Skillnaden är att jag tyckte bartendern gjorde helt rätt! Hellre en smäll än att bli anmäld för försök till stöld!
2017-02-06, 11:48
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Knappast.
Jag har sett en mängd olika videos på när den här idioten beter sig illa mot folk som inte förtjänar det.
Detta är inte en enskild händelse, varför fattar du inte?

Att du, som inte har en jävla aning om vem snubben är, kommer med åsikter och känsloyttringar, det är såklart otroligt korkat, men projicera inte det på mig.
Haha, jag har också sett livestreamen och klippen på honom och jag håller med. Han verkar vara en dryg fan, men jag drar inga som helst slutsatser på ett gäng klipp online som oftast visar 2 idioter som spelar ballan för en webcam. Och när bägge två är lika goda kålsupare, som i detta klippet, så har jag ingen som helst sympati eller känsla av att någon är en större idiot än den andra och förtjänar rättsliga efterspel när den andra inte skulle göra det av någon anledning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in