Ja det var ett fint inlägg.
Vaknade upp från en i princip återkommande dröm för ett tag sedan.
En dröm där hon blir min igen, finns igen, fast säger att det bara kan bli ett ONS.
Tiden från att hon ger ett intryck av att 'hon lever igen/finns' fram till orden 'men bara ett ONS' är genuin lycka. Sänslan.
Som att man kommit hem efter att ha varit ute och vandrat i snölandskapet efter flera år av 'sökande' eller vad man kan kalla det.
Som himlen.
Tiden innan detta i drömmen, och efter man blivit meddelad om att det enbart gäller ett ONS i drömmen - är ett slags limbo av rädsla .
Nu så här relativt färskvaken med denna återkommande dröm och dess detaljer i huvudet glasklara så vet man vad man vill ha. Bildligt talat så går man dock i snöstormen och irrar omkring i cirklar runt det man kallade 'hemma' i vaket tillstånd.
Vet inte riktigt vad jag ska få ihop av det hela. Dels det vakna livet, hur det är, hur man själv är, hur saker och ting ligger till samt den återkommande drömmen. Vet bara att idag är en ny dag och att i snöstormen där ute kanske man snubblar på en annan stuga där det bor någon med en öppen eld färdig. Fram tills dess så får man inte sluta lyfta på fötterna och titta ordentligt med ögonen. När allt man egentligen ville ha i livet är borta så får man inte sluta leta, man vet ju vad man söker. Inte om utan, när, har jag ingen aning om. Det får ta hela livet om det så behövs. Nu jävlar känner jag 'cepe-rycket' inom mig, då vet man aldrig vart det leder, men man går iaf inte i cirklar