Den har varit stor. Gått igenom en del förhållanden men har slutat jaga kärleken utan att bara låta den komma naturligt genom att älska sig sj o vara tacksam.Annars kan man lida i onödan bara för man inte har någon att dela med kärleken just nu
Dock är jag noga vad för tjej jag vill ha. tidigare gick jag all in på just attraktionen och blundade för annat för jag inte ville vara ensam och varit för fokuserad på just sex vilket skapade mer lidande än det jag innerst inne söker främst dvs en kvinna jag klickar med på flera plan än just mina tidigare ego behov. Är intresserad av en kvinna jag kan se som en bra mamma, de viktigt för mig!
Att få skapa en familj vore trevligt, men trevligt trots om det inte skulle bli av. Är tacksam för livet jag har. Då nuet endast existerar så försöker jag alltid att fokusera på det med tacksamhet
Kärlek är viktigt, dem som nekar det mår säkert inte bra för innerst inne har vi det behovet men man kan få kärlek av bra vänner, familj osv. Men viktigt att älska sig sj annars blir det tufft då jag sj haft en period då jag var otacksam. Attraherade då kvinnor som ja själv var dvilket fick mig att skylla på tjejerna jag blev förälskad i istället för att kolla på mig sj o förbättras