• 8
  • 9
2016-08-19, 21:42
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Kurgan.
Hahaha

Japp. Jag är nog, tyvärr eller tack och lov beroende på hur man ser på saken, en sådan där 'Romeo'-typ.
True löööv och romantik, stark 'sänslan'.

Sitter här på en stadshotellrestaurang/uteställe och det finns kvinnor runt om kring mig i plenty.
Av de jag småpratat lite med hittills, ingen av dem har 'den sänslan'.
Du vet vad jag menar, lite halvtokiga och glimten i ögat
Så jag väntar.
Är ute efter någon, inte något typ ONS/sex.

Som sagt natten är ung och de kanske slappnar av allt eftersom promillehalten stiger. Själv softar jag med en Cola i näven

(Tänkte det kanske kan vara värt att prova *vadsomhelst förutom ensam hemma* och kanske finns sänslan här, kanske inte.)

Nähepp.. står ju iofs 45-50 åriga damer med just glimten i ögat och lite lättsamma och crazy, tänkte väl mer någon i min egen ålder dvs 32 +/- 5år.
Testa en cougar, vad kan du förlora på det 😜

Topic: just nu skulle jag vilja bli skedad , i soffan. Med någon som kliar mig ganska hårt på ryggen och halvsover.
Citera
2016-08-19, 21:56
Medlem
.Kurgan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Testa en cougar, vad kan du förlora på det 😜

Topic: just nu skulle jag vilja bli skedad , i soffan. Med någon som kliar mig ganska hårt på ryggen och halvsover.

Inte oskulden direkt, men min heder!

Topic:
Det faaan mysigt att klia någon med naglarna på rygg, baksidan av armen, korsryggen, övergången mellan rumpan och baksida av låren, baksidan av låren samt liksom plocka/dra med naglarna genom håret som en sån gripklo som finns på Liseberg när man försöker fånga en gosenalle spelautomat.
Kunde ligga i timmar efter hon somnat och göra så för att jag då hade just exakt 'sänslan' och bara njöt av den.
Det är ju sånt jag menar, inte sex från tanter som temporärt i ett rus struntar i att de skulle knäcka Klas-Görans hjärta där hemma om han visste vad hans fru och väninnor egentligen håller på med
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in