2016-10-01, 21:35
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBall
Rant 1: Ok så det är bäst att falla med alla försvarare och helst låta datorn sköta allt positionsspel? Vad är det för skit?

Rant 2: buggar...
Marknaden måste fixas, får alltid upp kort som redan är sålda.

Varje gång jag ska välja tröja inför match ser det ut som motståndaren har en annan tröja än vad personen egentligen valt.

Målvakterna gör mycket konstiga grejer, mycket mer än fifa 16.

Domarna är katastrof, får röda kort ofta helt fel.

Jag försvarar mig bra och jag låter inte datorn sköta jobbet.

Håller med att spelare ligger kvar på marknaden fast dom redan är sålda, så det måste fixas.

Tröjorna buggar lite men bara att byta fram och tillbaka mellan ställen en gång när man väljer tröjor så klarar man sig tills dom fixar det.

Håller inte med om att målvakterna gör mycket konstiga grejer. Däremot känns det som att dom har gjort målvakterna bättre i år. Dom räddar mycket mera skott än tidigare.

Har spelar just över 30 matcher och jag har inte fått ett enda rött kort. Försvarar man sig bra så får man inga röda kort mot sig.
Citera
2016-10-01, 21:35
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doskii
Du får inte draft tokens med deluxe edition
Men man skulle få det om man hade förbokat? Jag förbokade.

Ingen som klarat SBC-utmaningen med enbart premier leauge-spelare? Vill veta vad man får för typ av paket.

Står "2 sällsynt guldpaket" men vet inte vad det innebär? Är det värt att göra den utmaningen? Tänker inte göra alla3 utan bara den.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-01 kl. 21:42.
Citera
2016-10-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Men man skulle få det om man hade förbokat? Jag förbokade.

Ingen som klarat SBC-utmaningen med enbart premier leauge-spelare? Vill veta vad man får för typ av paket.

Står "2 sällsynt guldpaket" men vet inte vad det innebär? Är det värt att göra den utmaningen? Tänker inte göra alla3 utan bara den.
nej man får inte tokens även om du förbokat deluxe.

Webhallen var dock schyssta och gav även en standardkod med tokens
Citera
2016-10-01, 21:53
Medlem
RolfRolands avatar
Bästa prisvärda PL-målvakten? Kör just nu Valdes och siktar på Cech när ekonomin tillåter.
Citera
2016-10-01, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Bästa prisvärda PL-målvakten? Kör just nu Valdes och siktar på Cech när ekonomin tillåter.

Vet inte priset men Begovic gjorde det jävligt bra för mig i en draft. Känns som han är billig.Men ändå ett 83 ratad kort och stabil. Även 200 cm lång!
Citera
2016-10-01, 22:26
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
Vet inte priset men Begovic gjorde det jävligt bra för mig i en draft. Känns som han är billig.Men ändå ett 83 ratad kort och stabil. Även 200 cm lång!
Ska genast testa honom!
Citera
2016-10-01, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
Butland tar allt han är skit bra.
Citera
2016-10-01, 22:36
Medlem
Possesion är typ allt i år verkligen spelar man barca stilen vinner man. Så har ni problem träna hålla boll o gå mot ryggen mot moståndaren passa vänd sen passa ända sättet att luckra upp försvaret. L2 ska man hålla in mycket.
Citera
2016-10-01, 22:40
Medlem
RolfRolands avatar
Varför i helvete har EA tagit in skador i spelet? Nu kan man ju inte köra sin bronsbänk längre
Citera
2016-10-01, 22:51
Medlem
http://www.futhead.com/17/squads/682050/

Tips på uppgraderingar? Hade tänkt ersätta ytterbackarna och Ospina först, men de tre har spelat väldigt bra. Ings matar in mål framåt också. Stabila mittbackar, lyckades för övrigt få Alderwaeawe i ett startpack, han och Reid känns riktigt stabila. Kanske en ny CAM, men vem? Har runt 30k att spendera just nu.
Citera
2016-10-01, 22:52
Medlem
max02s avatar
Hur gör man så spelarna får 20 mer i pace??! Kan någon som vet snälla svara istället för alla dessa jävla tråkiga mainstream elvor från futhead som detta forumet är fullt av..
Citera
2016-10-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Hur gör man så spelarna får 20 mer i pace??! Kan någon som vet snälla svara istället för alla dessa jävla tråkiga mainstream elvor från futhead som detta forumet är fullt av..

Lägg på ett "jägare" kort på en spelare. Och sedan kan du lägga till ett träningskort +15 snabbhet eller vad det heter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in