2016-10-01, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Spelar ni online mot andra?

Hur klarar ni av det isåfall? I de flesta matcher är det det som att spela ett parti shack. Man måste förutse motståndarens drag flera sekunder innan. Tex. en fint, annars är det kört för att det är så JÄVLA LÅNGSAMT och hänger inte med alls. Går ju inte att följa efter en spelare som gör en riktnings-förändring när min gubbe reagerar en halv sekund efter, då är det redan kört.

Blir frustrerad.
Var lite så på 16 men har blivit ännu mer i 17. Nog de som gör spelet mest verklighetstroget.
Spela mer irrationellt så kommer du låsa upp dom flestas försvar.
Citera
2016-10-01, 15:35
Medlem
fellahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Det finns ingen som har tips på ett lag som kostar typ 10-20k?

VIll bara ha ett lag där jag kan gå upp några serier snabbt sen börja köra PL eller något liknande

Detta laget: http://www.futhead.com/17/squads/543273/

Du får byta Barzagli mot Astori för att få ner priset.
eller Koulibaly då, men jag gillade inte honom speciellt mycket. Han springer offensivt för mycket och skapar luckor till motståndarens anfallare. Han är en jävla biff dock hehe.

Niang eller Mouk uppe som anfallare är smaksak. Niang har dock 4/4 medans Mouk har 3/3 (weak foot/skills). Niang är dock dyrare och har sämre finishing.

Diarra eller Tolisso är också ett svårt val. Diarra är grym på interceptions och bra defensiv, medans Tolisso är lite överallt och grym på att nicka.

Edit: Ska testa Fekir någon gång i framtiden också som RF. Kan bli en hit.
Senast redigerad av fellah 2016-10-01 kl. 15:45.
Citera
2016-10-01, 16:06
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Förbokade Deluxe Edition från mediamarkt men har inte fått någon kod för draft-tokens. Ska man få det?

Slagit in Deluxe Edition-koden och fått special-matchsställen men inget speciellt paket. Antar att de kommer varje måndag?
Citera
2016-10-01, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Förbokade Deluxe Edition från mediamarkt men har inte fått någon kod för draft-tokens. Ska man få det?

Slagit in Deluxe Edition-koden och fått special-matchsställen men inget speciellt paket. Antar att de kommer varje måndag?
Du får inte draft tokens med deluxe edition
Citera
2016-10-01, 16:19
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Hur har ni fått era draft-tokens att fungera? Jag har dom liggande i "kö" på mitt Xbox one och när jag använder den så startar den om FIFA och inget mer händer? Är lost
Bump
Citera
2016-10-01, 16:45
Medlem
Precis som så många andra av er har skrivit upplever även jag stora problem med delay, i synnerhet när det ska avslutas. Ibland känns det till och med så segt att jag inte "hinner" få iväg skottet, vilket såklart är beklagligt. Detta samt problemet med att det inte går att dribbla får vi verkligen hoppas att EA tar hand om omedelbart.
Citera
2016-10-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Precis som så många andra av er har skrivit upplever även jag stora problem med delay, i synnerhet när det ska avslutas. Ibland känns det till och med så segt att jag inte "hinner" få iväg skottet, vilket såklart är beklagligt. Detta samt problemet med att det inte går att dribbla får vi verkligen hoppas att EA tar hand om omedelbart.

Ja delayen är det stora problemet i spelet...segt och avsluta, tar tid innan finter blir av osv..

- fixa menyerna, transfer market etc..går slött och gamla kort dyker upp trots att de är sålda
- Bättre respons på finter & avslut
- lite för mycket hjälp att försvara..
- fixa så när man trycker A/X på höjdbollar så nickar spelaren bollen o inte tar emot den med bröstet.. skitkorkat
- tycker distansskott är lite väl OP
Citera
2016-10-01, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Bump

Hade också det problemet fast på PS4, fick bara en draft token trots att det står att man ska få 5. Så som jag förstått det så får man en varje vecka i fem veckor, vilket förmodligen är anledningen till att de står köade för dig.
Citera
2016-10-01, 19:44
Medlem
Försöker få ihop ett lag på UT. Går inte jätte bra då jag inte vet var jag ska börja. Har ca 10k men kan ju köra en säsong och få ihop lite mer med dem lirare jag har. Hade varit kul att få ihop ett lag. Någon som har tid eller lust att bygga ett billigt nybörjarlag man kan ha. Inte något med tyska ligan då jag körde det på förra spelet, men dem andra storligorna fungerar utmärkt Tack på förhand
Citera
2016-10-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doskii
Du får inte draft tokens med deluxe edition
jag köpte mitt på webhallen (deluxe) man fick en separat kod till standard också, så fick tokens + paket
Citera
2016-10-01, 20:38
Medlem
RolfRolands avatar
Ett tips att vinna matcher: Skaffa några offensiva lirare med +90 i pace och skapa sedan hörnor emot dig. Kontra sedan på dessa hörnor så blir det garanterat mål Tragiskt men stensäker taktik.
Citera
2016-10-01, 20:40
Medlem
Rant 1: Ok så det är bäst att falla med alla försvarare och helst låta datorn sköta allt positionsspel? Vad är det för skit?

Rant 2: buggar...
Marknaden måste fixas, får alltid upp kort som redan är sålda.

Varje gång jag ska välja tröja inför match ser det ut som motståndaren har en annan tröja än vad personen egentligen valt.

Målvakterna gör mycket konstiga grejer, mycket mer än fifa 16.

Domarna är katastrof, får röda kort ofta helt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in