fan va less man blir alltså! någon som vet hur det går till när ens motståndare väljs ut? för jag får fan bara möta proffs. borde man inte få möta någon nybörjare ibland och så?
jag har nu spelat 24 matcher vunnit 4, 1 kryss och 19 FÖRLUSTER!!! alla jag har spelat mot har varit brutalt bra. varför får jag bara möta sånna?
Spelet känns väldigt sluggish samt mycket bugs.
Jag ger EAids 3/5 toasters.
De lyckades göra vissa saker mer realistiska, även om t.ex passningar är mycket sämre än början av FIFA16.
Tror dock att passningar och det obalanserade försvarspelet kommer patchas snart, precis som de gjorde förra året.
Nån som har koll på hur det fungerar med "medarbetarna"? Tänker på konditionstränare och fystränare, är det bara att köpa de och ha i klubben så har spelarna bättre kondition och skadar sig inte lika ofta eller gälle det bara när man sätta på attributskort?
Nån som har koll på hur det fungerar med "medarbetarna"? Tänker på konditionstränare och fystränare, är det bara att köpa de och ha i klubben så har spelarna bättre kondition och skadar sig inte lika ofta eller gälle det bara när man sätta på attributskort?
Klubbpersonalen fungerar så att du får x% extra när du använder t.ex konditionskort. Det räcker att ha dessa i klubben för att få bonusen. Tror t.o.m att du ser hur mycket bonus du får när du applicerar kortet.
Du har varit med i forumet i flera år och vet fortfarande inte det här?
Kan man inte använda lånespelare i SBC? Funkade inte med en jag prova iaf.
Klarade hybrid-länder och fick Cuadrado, Pique och några PL-spelare så gick en del plus där.
Har nu drygt 100k typ. Värt att köpa ihop alla MLS-lag? Någon som gjort det? Vad kan det kosta? 150k? Frågan är om det är värt det. Skulle va kul att ha SBC-Giovinco.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-02 kl. 00:51.