2016-10-19, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Stör mig dock oerhört på folk som får det att låta som att det är spelets fel att de går dåligt för dom.

Lika för alla, men jag tycker dock fortfarande det känns otroligt slumpartat vem som vinner matcher.. däremot, ju bättre man blir desto större är ju chansen att man vinner merparten av matcherna..
Citera
2016-10-19, 20:14
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Lika för alla, men jag tycker dock fortfarande det känns otroligt slumpartat vem som vinner matcher.. däremot, ju bättre man blir desto större är ju chansen att man vinner merparten av matcherna..

Så är det väl i verkligheten också? Rätt mycket slumpartat i jämna matcher om vem som ska vinna. Lär man sig spelet och sätter sina chanser så är det inget problem. Hörnmål och andra skitmål kommer alltid hända. Löjligt att lägga ner tid på att klaga över såna förluster.

Däremot så har spelet brister, håller med. Men att det är till någon fördel/nackdel för någon, nej
Citera
2016-10-19, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Så är det väl i verkligheten också? Rätt mycket slumpartat i jämna matcher om vem som ska vinna. Lär man sig spelet och sätter sina chanser så är det inget problem. Hörnmål och andra skitmål kommer alltid hända. Löjligt att lägga ner tid på att klaga över såna förluster.

Däremot så har spelet brister, håller med. Men att det är till någon fördel/nackdel för någon, nej

jag tror dock folk i allmänhet mest stör sig på saker som man inte själv kan påverka...försvarare som snubblar på varandra..målvakter som ingriper på konstiga sätt, spelare som missar öppet mål ifrån en meter osv.. visst sånt förekommer i verkligheten men kanske inte så ofta som i FIFA.. i spel vill man har kontroll, vilket man i vissa fall inte har i FIFA.. men ibland har man det med sig så jämnar oftast ut sig.. även om jag personligen önskar att de fixar till sådana buggar...det jag stör mig mest på är att man kan bryta 4-5 gånger ibland men bollen studsar fram till en motståndare varenda gång....
Citera
2016-10-19, 20:21
Medlem
Sephir0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
fast spelet har ju fortf flertalet kraftiga brister.. fördröjning i mycket man gör..domarna existerar ej, konstiga studsar likt pinball ibland etc.. Däremot märks det stor skillnad pre-patch mot nu.. bättre respons i mycket och bättre flyt i allmänhet

Håller med. Enorm skillnad på spelet nu. Har bra flyt i varje match nästan. Har öppnat portarna manuellt då upnp bråkade i min router och det gjorde också att mina spelare reagerade bättre.

Så det är ett tips man kan testa om man upplever tröga spelare och delay.
Citera
2016-10-19, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone
Var det inte idag man skulle få FUT-Champions reward? Har inte trillat in än iaf..

Hörde det med men inte fått något än heller. Nån annan?

Hur placerade ni er förresten? jag tyckte det var lite mycket att spela 40 matcher men hann med 32 tror jag och fick 18 vinster.
Citera
2016-10-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Hörde det med men inte fått något än heller. Nån annan?

Hur placerade ni er förresten? jag tyckte det var lite mycket att spela 40 matcher men hann med 32 tror jag och fick 18 vinster.

Kollade upp förra veckans rewards och såg att dom delades ut natten mot torsdag då, alltså inatt.
Citera
2016-10-19, 21:44
Medlem
waikikiis avatar
Någon som har tips på en riktigt vass silver eller t om brons striker? Hade Andre Silva inte haft H/H hade jag nog testa hans IF. Tänkte göra ett level mixat lag här, men nu slår det mig att i divisions så kommer jag väl ändå få möta 5 star team?
Citera
2016-10-19, 21:45
Medlem
Är det läge att införskaffa Zlatan nu? Ligger på 525k.
Citera
2016-10-19, 21:53
Medlem
Bara jag som älskar 442?
Inte spelat med den på FIFA sen fifa 13 tror jag men i brist på fungerande formationer testade jag 442an och har helt plötsligt börjat vinna en stor majoritet av mina matcher.
Citera
2016-10-19, 22:02
Medlem
Heureuxs avatar
Snyggaste tröjorna i spelet enligt er? Trött på dif nu
Citera
2016-10-19, 22:29
Medlem
Någon som tror att ens untradeable kort kommer att bli tradeable i framtiden?
Citera
2016-10-19, 22:46
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Någon som har tips på en riktigt vass silver eller t om brons striker? Hade Andre Silva inte haft H/H hade jag nog testa hans IF. Tänkte göra ett level mixat lag här, men nu slår det mig att i divisions så kommer jag väl ändå få möta 5 star team?
http://www.futhead.com/17/players/50319/casimir-ninga/ ser riktigt bra ut för en silverspelare. Ja, i divisionerna påverkas inte motståndarnas lag utav vad du har för lag.
Citat:
Ursprungligen postat av Tsatzoiki
Någon som tror att ens untradeable kort kommer att bli tradeable i framtiden?
Absolut inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in