2016-09-30, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Dessa nya svarta kort, droppar i packs som vanliga informs eller?

Stämmer. Här är EA Sports FAQ för "Ones to watch":

Citat:
The Ones to Watch items dynamically upgrade and have an opportunity to increase in ratings throughout the season. If you have a Ones to Watch item in your club, its ratings will automatically match that of the players latest Team of the Week In-Form. The better the player performs in real life, the higher their ratings become!

The player’s position on his Ones To Watch item type will not change. He will however continue to receive any attribute upgrades from that and future TOTW in-forms.

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/news/2016/ones-to-watch-faq
Senast redigerad av Ducedo 2016-09-30 kl. 21:33.
Citera
2016-09-30, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdiotInc
http://www.futhead.com/17/squads/623610/ kör med den squad tyvärr suger jag dase men ja tror den är bra bara ja som sugersvårt att luckra upp försvar eller ska man byta nån spelare?

Sry, men med det laget är det du som behöver träna
Citera
2016-09-30, 21:39
Medlem
Syeks avatar
Snälla, kan någon typ ta kort och ladda upp era kontroll inställningar, jag får fan inte fram en enda pass på spelet.. 2-3-12 har jag nu i matcher på FUT.. Sjukaste jag har varit med om..
Citera
2016-09-30, 21:52
Medlem
JoeL431s avatar
Input eller tips kring mitt team uppskattas, är nöjd överlag men funderar på att byta Wilshere te.x.

Mitt team för tillfället:

http://www.futhead.com/17/squads/628233/
Citera
2016-09-30, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Input eller tips kring mitt team uppskattas, är nöjd överlag men funderar på att byta Wilshere te.x.

Mitt team för tillfället:

http://www.futhead.com/17/squads/628233/

Byt wilshere mot ex Fernandinho.. Byt Silva mot Coutinho...
Cahill vs Smalling eller Matip..

EDIT: Sen hade jag nog försökt få in lite mer speed ist för Nolito..Mirallas kanske?
Citera
2016-09-30, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syek
Snälla, kan någon typ ta kort och ladda upp era kontroll inställningar, jag får fan inte fram en enda pass på spelet.. 2-3-12 har jag nu i matcher på FUT.. Sjukaste jag har varit med om..

Kör allt auto utom inlägg? Så får du hjälp med passningskraften också
Citera
2016-09-30, 22:00
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Byt wilshere mot ex Fernandinho.. Byt Silva mot Coutinho...
Cahill vs Smalling eller Matip..

EDIT: Sen hade jag nog försökt få in lite mer speed ist för Nolito..Mirallas kanske?
Tack!

Har tittat på Smalling men är lite nojjig för hans High offensive, hur är offensiva backar generellt i år? Springer dom som dårar uppåt som i 16?
Citera
2016-09-30, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Tack!

Har tittat på Smalling men är lite nojjig för hans High offensive, hur är offensiva backar generellt i år? Springer dom som dårar uppåt som i 16?

åh fan han har H/M då hade jag nog slängt in Matip istället..ser rätt bra ut
Citera
2016-09-30, 22:03
Medlem
svårt med kontrollerna kan inte styra, förstår inte xD hej
Citera
2016-09-30, 22:32
Medlem
Någon som testat Robben? Har Di Maria nu men hans skott suger imo, så hade varit gött med en vass ytter särskilt när jag kör falsk nia.
Citera
2016-09-30, 22:46
Medlem
Någon som helt säkert vet om den enskilda spelarens kemi saknar betydelse så länge hela laget har 100? Vad ni upplever eller känner saknar relevans, det jag vill veta är vad EA officiellt har gått ut med. Någon som vet?
Citera
2016-09-30, 22:56
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Yes, 5% skatt.
Tack. Då vet jag hur jag ska trejda utan risk

Känns som kemi äntligen spelar stor roll i år. Mött två lag med bra spelare men med kass kemi, spelade ut de lagen enkelt.

Vilka ska man ha som HM/VM i 4231(2) från Calcio A som är italienare? Är Candreva och El shaarawy nåt att ha? Eller vilka skulle ni köra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in