2017-01-09, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/818525001708175364

Enda infon jag har sett. Alltså att anfallare finns fram till onsdag.

Jag sitter i samma sits, men baserat på tidigare år så borde det ju komma ett tillfälle när alla spelare finns i packs. Men vad vet jag, EA slutar aldrig chockera

Mitt första år med FIFA sedan FIFA 98, men tänker som så att EA är väl lika pengakåta som alla andra...
Citera
2017-01-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Tänker ni seriöst öppna packs? Förstår inte alltså grym waste of coins eller pengar om ni nu lägger in points.. Chansen är till och med mindre nu att få Ronaldo, Messi eller Suarez än tidigare... Man kan ju iof göra det för nöjets skull bara för att känna "ruset" men men jag behåller mina pengar och köper spelarna billiga på marknaden istället

eller så spelar man draften och får packs värda bra mycket mer än investeringen i coins
Citera
2017-01-09, 20:54
Medlem
Är det nu man ska inhandla sitt lag? eller kommer priserna sjunka ytterligare?
Citera
2017-01-09, 20:55
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
eller så spelar man draften och får packs värda bra mycket mer än investeringen i coins

Haha, om du är så bra så du vinner varje gång samt pallar lägga ner tiden så kör hårt mannen
Citera
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Tänker ni seriöst öppna packs? Förstår inte alltså grym waste of coins eller pengar om ni nu lägger in points.. Chansen är till och med mindre nu att få Ronaldo, Messi eller Suarez än tidigare... Man kan ju iof göra det för nöjets skull bara för att känna "ruset" men men jag behåller mina pengar och köper spelarna billiga på marknaden istället

Jag tänker öppna mina packs som jag fått av att vinna draften. 90 av 100 ggr är det inte värt att öppna pack för dina coins på fifa. Därför jag spelar draft och har sparat över 30 packs
Citera
Medlem
Citat:
Haha, om du är så bra så du vinner varje gång samt pallar lägga ner tiden så kör hårt mannen

vinner inte varje gng men var 3e ungefär och tar mig till semi i stort sett varje gng.. och då är det packs värda mer än 15k iaf
Citera
2017-01-09, 20:56
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
vinner inte varje gng men var 3e ungefär och tar mig till semi i stort sett varje gng.. och då är det packs värda mer än 15k iaf

Aha aa fast köper man med coins får man knappt nått ju, skit dåligt imo borde ge lika mkt som points
Citera
2017-01-09, 20:57
Medlem
Vurte3Ns avatar
Jävlar vad EA snurrar till det, hur kommer ni göra? Kommer ni vänta med era packs och hoppas att det kommer vara som vanligt att man kan dra samtliga spelare från TOTY under en viss period eller kommer ni börja öppna nu?
Citera
2017-01-09, 20:57
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Jag tänker öppna mina packs som jag fått av att vinna draften. 90 av 100 ggr är det inte värt att öppna pack för dina coins på fifa. Därför jag spelar draft och har sparat över 30 packs

Oh, grymt mannen! gl med packsen
Citera
2017-01-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Jävlar vad EA snurrar till det, hur kommer ni göra? Kommer ni vänta med era packs och hoppas att det kommer vara som vanligt att man kan dra samtliga spelare från TOTY under en viss period eller kommer ni börja öppna nu?

jag brände av mina direkt..fick sokratis som bäst..hade iofs bara 10 packs genom draften :P
Citera
2017-01-09, 21:00
Medlem
sonofnatures avatar
Provade 2 olika spelare med +5pace

1 snubbe per match !

Eder först ! Kom ej ihåg den andra .
Gillar att spela med eder ! Tänkte kunde va roligt å se med lite mer pace ! Hade några pace tränare i klubben så han fick 92 i pace !

Han sprang som en snigel medans mina andra sprang som vanligt ! Han sköt helt odugligt oxå denna matchen. Han blev helt värdelöst helt enkelt.

Andra ST kom ej ihåg hans namn . Andra matchen . Han fick 88 i pace . Han e jag dock ej van vid att spela med. Men han snubblade mest å va seg som fan.

Spelade utan sen med båda på plan ! Funkade normalt .

Varför i helvete säljer dom pace kort som gör gubbarna handikappade !
Ingen skada skedd så sätt. Fick ju dem för 150 coins styck! Men ändå ..
Senast redigerad av sonofnature 2017-01-09 kl. 21:04.
Citera
2017-01-09, 21:03
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
jag brände av mina direkt..fick sokratis som bäst..hade iofs bara 10 packs genom draften :P

Fan vad tråkigt...

Jag blir nojig som fan, jag och en vän tänkte ju ha julafton på fredag 14/1 då alla är släppta i packsen, men vågar man nu är ju frågan när ingen vet ifall de blir så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in