2016-11-13, 02:44
Medlem
Frågan är när dom ska fixa draft glitchen!? Tror nu det är safe att använda sig av den så man inte blir bannad eller något?
Citera
2016-11-13, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Frågan är när dom ska fixa draft glitchen!? Tror nu det är safe att använda sig av den så man inte blir bannad eller något?

eftersom vissa förlorat coins och fått mail skulle jag nog låta bli
Citera
2016-11-13, 02:59
Medlem
vad tror ni om IF Pedros pris? Otroligt bra kort för under 40k..
Citera
2016-11-13, 03:15
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Fast det där verkar inte gälla på nuvarande turnering... 45k i Coins och 21 vinster krävs står det IG
Ja verkar vara denna som stämmer väl: http://www.ultimateteam.co.uk/2016/10/09/fut-champions-rewards-weekend-league-fifa-17/ ? Det jag citerade först var fel, eller iaf. vad man skulle ha för antal vinster.

Om det inte är olika varje helg?
Citera
2016-11-13, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
eftersom vissa förlorat coins och fått mail skulle jag nog låta bli

Ok man får ju fan bara skit i dom paketen ändå..
Citera
2016-11-13, 09:47
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Använd så mycket du kan.
Citera
2016-11-13, 11:13
Medlem
C0ws avatar
Vad har folket för ganska billiga/medel-dyra (0-40k) men bra supersubs? Vore kul med lite tips. Några som jag tycker är bra är

Sokratis - sjukt billig för att vara en så bra back

Musa - en riktigt svettig jävel. OP som fan. Väldigt effektiv med sin pace mot trötta backar.

Luiz Gustavo - en favorit sen fut15. Plockar i stort sett allt.

Renato Sanches - är mycket bättre än vad hans stats säger. Riktigt bra för att ta kommando över mittfältet. Vinner många närkamper.

Sterling och Walcott - två svettiga spelare som man slänger in på övertid. Walcott som ST och mata bollar i djupled. Även Rashford kan man rökna in.

Martial - tycker att han är riktigt OP. Nästan varje epl lag man möter har honom. Riktigt bra som både ytter och st. Har inte honom, men har kört med honom i fut draft ett par gånger. Alltid varit bra som supersub.
Citera
2016-11-13, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Vad har folket för ganska billiga/medel-dyra (0-40k) men bra supersubs? Vore kul med lite tips. Några som jag tycker är bra är

Sokratis - sjukt billig för att vara en så bra back

Musa - en riktigt svettig jävel. OP som fan. Väldigt effektiv med sin pace mot trötta backar.

Luiz Gustavo - en favorit sen fut15. Plockar i stort sett allt.

Renato Sanches - är mycket bättre än vad hans stats säger. Riktigt bra för att ta kommando över mittfältet. Vinner många närkamper.

Sterling och Walcott - två svettiga spelare som man slänger in på övertid. Walcott som ST och mata bollar i djupled. Även Rashford kan man rökna in.

Martial - tycker att han är riktigt OP. Nästan varje epl lag man möter har honom. Riktigt bra som både ytter och st. Har inte honom, men har kört med honom i fut draft ett par gånger. Alltid varit bra som supersub.

Instämmer om martial lirade han ett tag som striker 80 matcher 95 mål och 30 ass.
Annars säger jag Morata, ruggigt skön väldigt allround. Får inte glömma Inaki Williams för den delen, sjuk ytter men även som striker.
Citera
2016-11-13, 13:27
Medlem
Packade just Messi. Känns ju rätt bra allså 😂
Citera
2016-11-13, 13:36
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Packade just Messi. Känns ju rätt bra allså 😂
Grattis till dvärgfittan.
Citera
2016-11-13, 13:50
Medlem
Mrwomanizers avatar
Vill bara nämna att forsbergs sif är helt jävla sinnessjuk, gör mål på allt, löper alltid in bra, relativt tvåfotad och 4*. Klart värd att investera i
Citera
2016-11-13, 14:07
Medlem
Raxies avatar
Tänkte peta ihop det här gänget efter black friday! Borde t.o.m jag kunna vinna lite matcher på med Hunter-kort på båda herrarna längst fram.

http://www.futhead.com/17/squads/1869312/

Nån som har förbättringsförslag? - Inte superkul workrates på mittbacksparet. Men hela tanken med squaden faller ju om jag kör Bonucci-Chiellini å Buffon istället

I övrigt lär jag dela med mig av det här laget som jag snott från futhead!

http://www.futhead.com/17/squads/1665222/

Billigt och rysligt balanserat! Arslan hade kunnat må bra av ett lite bättre skott och nån till hade kunnat få ha 4* - i övrigt är det i princip det bästa laget jag spelat med på något FIFA hittills.
Senast redigerad av Raxie 2016-11-13 kl. 14:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in