2017-01-24, 23:28
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slow88
Tror mer på Sydamerika argentinska allt dynamor samt skotska ligan. Men tar hellre bundesliga men känns tidigt.

Argentina skulle bli Sbc Marco Ruben. Colombia ger Sbc Miguel Borja. Skotska ligan Sbc Leigh Griffiths.

Inga kort som får ett att vattnas om munnen direkt. Enda skälet att göra dem vore att få paketen för lagen.

En kompromiss? Typ Bundesliga och Argentina? EA måste ju hålla intresset uppe nu efter TOTY, en league Sbc som är totalt ointressant blir antiklimax.

Hittade för övrigt en klubb med tupp på emblemet - spurs. Har fyllt på med discard-spelare därifrån nu.
Citera
2017-01-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Argentina skulle bli Sbc Marco Ruben. Colombia ger Sbc Miguel Borja. Skotska ligan Sbc Leigh Griffiths.

Inga kort som får ett att vattnas om munnen direkt. Enda skälet att göra dem vore att få paketen för lagen.

En kompromiss? Typ Bundesliga och Argentina? EA måste ju hålla intresset uppe nu efter TOTY, en league Sbc som är totalt ointressant blir antiklimax.

Hittade för övrigt en klubb med tupp på emblemet - spurs. Har fyllt på med discard-spelare därifrån nu.
Ursäkta mitt uttryck nu, men folk är kåta i kort som har annorlunda färg än guld. Tror oavsett vilken liga det blir så kommer intresset att finnas! Jag tror på en kompromiss, tror inte det blir två av de sämre ligorna. Vet som sagt inte men tror inte på det. Den som lever får se helt enkelt!
Citera
2017-01-24, 23:44
Medlem
Fått 3 stycken som quita nu i draften när jag ledde. Fått 3 vinster. Är glitchen kvar eller har det blivit ordnat?
Citera
2017-01-24, 23:48
Medlem
kan va läge att köpa på sig lite IF sinclair..går för runt 11k..krävs det engelskt IF för POTM så kmr han flyga upp
Citera
2017-01-24, 23:49
Medlem
Sow uppe på 250 max bin. Sålde Direkt. Alla som kommer ut säljer direkt för det. Inte testat honom än men hoppas att priset sänks nu så köper jag in igen. Men hypen är på riktigt vad gäller den killen, förvånar mig inte ifall han måste höjas igen. Som sagt hans stats är ju verkligen i klass med bästa PL tex Lukaku87/Aguero/Vardy84
Citera
2017-01-25, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blime
Har inte lirat på 2-3månader men tänkte dra igång igen, skulle vilja ha lite inspiration när det gäller lag.
Jag har en budget på 195k, ps4. Har 4312 som favoritformation men äver 4321 är av intresse.

Tack på förhand!

https://www.futbin.com/user/gurracurra/squad/17

Här har du ett par förslag med lite variation! Förstår om du blir skeptisk till inform Gray, men testar du så kommer du förstå!
Citera
2017-01-25, 00:17
Medlem
Q
Senast redigerad av erriik20 2017-01-25 kl. 00:25.
Citera
2017-01-25, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massari-
Tack för tipsen!

Men går det verkligen att genomföra något av detta och behålla full kemi på alla spelare? Kante vill jag ha in i truppen, men inte lyckats hitta något bra sätt. Det är just att Sissoko som jag vill ha bort är på en RF-position som fuckar allt...

Jag själv brukar byta ut sissoko mot IF layun riktig jäkel på mittfältet.
https://www.futbin.com/17/squad/1385200
Startar med alla på full chem från 4321- 41212(2)
Som sagt om du inte är nöjd med sissoko byt ut honom mot någon annan påverkar inte så mycket på chem då det endå bara handlar om en spelare. Eller så kör du på ett fullt bpl lag tar in Mane IF Shaqiri willian finns rätt mycket alternativ där.
Och angående Kante kan du få in honom i ditt lag bara att byta ut han mot Yaya
Citera
2017-01-25, 00:38
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Om Bernardo Silvas IF inte ökar i rating ifall hans winter upgrade inte blir hög nog. Då borde det stiga i pria ändå väl? Har tre 87-kort nu. Hoppas det stiger till typ 70k. Oroande om han skulle få en fjärde IF bara..

Hoppas det kommer nån bra SBC som kräver IF snart. Då är jag rik. Sparar mina Trippier till POTM.

Kommer Lacazette få en winter upgrade? Sett det på en sida men på de flesta står han inte med.
Citera
2017-01-25, 01:04
Medlem
har de ökat droprate på draft tokens? Blivit utglitchad 2 gng i rad och fått draft polett båda gångerna..aldrig fått nån innan..
Citera
2017-01-25, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
Fått 3 stycken som quita nu i draften när jag ledde. Fått 3 vinster. Är glitchen kvar eller har det blivit ordnat?

Börjar fan fundera på om den är fixad. Hade en nu i säsonger som quita och jag fick vinsten. Kan någon bekräfta glitchen ikväll??

En grej till. Får ni 3.3 Mill över så köp Messi toty.... jääääävlare mig
Citera
2017-01-25, 01:40
Medlem
Nån här som lirar vid namn Team one?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in