Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
I början av februari lär vi få se nästa League SBC. EA har släppt 2 ligor i början av varje månad hittills. Vilka tror ni det blir?
Min magkänsla - saknar andra belägg - säger Bundesliga och/eller Serie A. Det börjar vara dags för de stora ligorna nu före sommaren kommer. Premier League och La Liga sparas såklart till sist om de ens kommer.
Det som talar emot är hur förhållandevis enkelt det vore att lösa dem, samt att lösa dem skulle ge SBC Lewa och SBC Higuain. Två ruskigt attraktiva kort och gott om non-rare guld i båda ligorna. Men EA skulle ju kunna sätta lite besvärliga reqs så det blev jobbigt att lösa (100 chem, rare/brons/silver req, rating) osv och därmed skulle krävas en investering av det större slaget. Beroende på overall skulle SBC Lewa vara värt runt halva miljonen, SBC Higuain runt 200-300k.
Ingen som har några teorier?
Jag har iaf fyllt på nu så jag har minst 12 spelare i varje klubb i serie a och Bundesliga, alla köpta till discard. Ska kolla lite mer på möjliga ligor imorgon och se om det finns någon till kandidat.
--------
Lunar event i helgen. Söker fortfarande lag med tuppar i klubbemblemet. Frankrike är min enda kandidat. Någon som kommer på fler?