2017-01-24, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mujki
Tycker ditt lag ser bra ut , Kante kan du ha istället för Sissoko! Kante är ett beast på mitten. Gillar ditt lag annars!

Går väl inte att få full kemi med Kante som RF?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetFejk
Tänkte ju köpa Walcott IF och De Gea, men de bara stiger och stiger i pris. Walcott mer än De Gea, men ändå en stadig ökning. När tror ni att prisen på spelar kommer droppa?

/Ingetfejk

Typ i april när tots kommer tyvärr......
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massari-
Provar igen

Någon som har tips på vad jag kan göra för förbättringar på detta lag?

http://www.futhead.com/17/squads/4131193/

Byter till 4-3-1-2 in game med:
Lukaku - Martial
Benzema
Dembele - Sissoko - Yaya
Shaw - Smalling - Koscienly - Walker
Butland

Det är 4-3-1-2 som jag vill spela.

Har ungefär 100k i budget just nu men tar gärna dyrare tips för framtiden också.

Vill egentligen ha bort Sissoko men vet inte hur man skulle lösa det.

Tack på förhand
Måste slänga in lloris i mål det är en av dom målvakterna som räddat mig mest och har prövat da gea osv
Citera
2017-01-24, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
TÄVLING: Bästa/roligaste laget med orangea Sow vinner

https://www.futbin.com/17/squad/1382429
På den tomma platsen kan du välja valfri cm från pl ville lämna beslutet åt dig utifrån din budget etc.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Måste slänga in lloris i mål det är en av dom målvakterna som räddat mig mest och har prövat da gea osv

Ska absolut övervägas!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Typ i april när tots kommer tyvärr......

Du tror det alltså..
Borde man köpa nu och sälja när tots närmar sig?
Citera
2017-01-24, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massari-
Provar igen

Någon som har tips på vad jag kan göra för förbättringar på detta lag?

http://www.futhead.com/17/squads/4131193/

Byter till 4-3-1-2 in game med:
Lukaku - Martial
Benzema
Dembele - Sissoko - Yaya
Shaw - Smalling - Koscienly - Walker
Butland

Det är 4-3-1-2 som jag vill spela.

Har ungefär 100k i budget just nu men tar gärna dyrare tips för framtiden också.

Vill egentligen ha bort Sissoko men vet inte hur man skulle lösa det.

Tack på förhand

Ett tips är att fixa sbc laca har själv honom är en utav dem bästa st jag har använt. Eller så kan du spara till Griez/ IF ben yedder. Samt så hade jag bytt ut yaya med tanke på hans WR medel/låg tycker han är för lat på plan. Kör på Kante eller Matic. Lycka till =)
Citera
2017-01-24, 21:56
Medlem
Vågar man spela draft? Glitchen är väl kvar? Någon som har hört något nytt om glitchen?
Citera
2017-01-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetFejk
Du tror det alltså..
Borde man köpa nu och sälja när tots närmar sig?

Yes e va jag tror, lirat fifa sen 2010, sen e ju SBC ett frågetecken angående marknaden, det har ju påverkat o finns ju alltid en osäkerhet angående vad ea kan hitta på för att styra allt som dom vill..... kommer vissa veckor at dippa en del men återhämta sig rätt bra o Öka fram till tots...... men visst kan jag ha fel o skita i d blå skåpet.
Citera
2017-01-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Ett tips är att fixa sbc laca har själv honom är en utav dem bästa st jag har använt. Eller så kan du spara till Griez/ IF ben yedder. Samt så hade jag bytt ut yaya med tanke på hans WR medel/låg tycker han är för lat på plan. Kör på Kante eller Matic. Lycka till =)

Tack för tipsen!

Men går det verkligen att genomföra något av detta och behålla full kemi på alla spelare? Kante vill jag ha in i truppen, men inte lyckats hitta något bra sätt. Det är just att Sissoko som jag vill ha bort är på en RF-position som fuckar allt...
Citera
2017-01-24, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Varför skulle han få 6 i kemi? ALla inbytta spelare får väl samma oavsett om de länkar eller inte.

Men han ar ju inte inbytt där, startar han får han till och med 5. Och inga dåliga spelare jag skulle förbi se isf, Lukaku fungerar fint för mig. Han blir en 60 min byte tills han motbevisar mig annat. Men ser man på statsen är han ju bättre än Lukaku87, Vardy84, Aguero89 etc. Så en riktigt jävla beast för 150k
Citera
2017-01-24, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcusbirro
Ska precis dra igång. Har aldrig funnit charmen i ultimate team. Hur ska man tänka?

Förstår inte hur du menar? Du ska bygga ett lag, vinna, och klättra mot de högre divisionerna. Laget du bygger ska få kemi för att prestera bäst möjligt. Du har lagkemi och individuell kemi. Två spelare från samma land och samma liga kommer få en grön linje. Annars gul eller röd. Totalen på spelarnas individuella kemi ger lagets totala. Om alla har 10 i kemi förutom Messi som har 2 i kemi så får laget 100 men Messi kommer famla runt som en höna och inte uträtta något förnuftigt. Typ iallafall. För dig handlar det om att få ett billigt lag, som passar ihop och sen byta ut spelare allt eftersom.

Och art få coins!!! Skaffa coins Antingen genom trade som folk här är duktiga på och kan hjälpa dig med. Eller göra som mig och pumpa in 20.000kr och köpa paket för skiten haha... vilket är tragiskt.. men att öppna paket är ju kul. Som när man var liten och köpte hockeykort. Ett paket Ultra som kunde ge en Gretzky som var värd 100 dollar......
Senast redigerad av Krismikk 2017-01-24 kl. 22:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in