2017-01-24, 19:29
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Inbytta spelare får typ 6,25 i kemi om laget har 100 i kemi. Vet inte om det var de han menade. Men länkar o så spelar ingen roll när personen kommer in som avbytare, alla kommer in med samma kemi.

Nu säger jag väl egentligen emot mig själv, men vill påstå jag har märkt skillnad när jag byter in en lirare som inte länkar till nån kontra en lirare som hade fått 9 kemi. Reus och TIF Higuain kändes inte heta när de kom in utan länkar, medan Frei och Emenike kom in, hade bara gröna/orangea länkar och funkade/funkar riktigt bra.
Citera
2017-01-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Nu säger jag väl egentligen emot mig själv, men vill påstå jag har märkt skillnad när jag byter in en lirare som inte länkar till nån kontra en lirare som hade fått 9 kemi. Reus och TIF Higuain kändes inte heta när de kom in utan länkar, medan Frei och Emenike kom in, hade bara gröna/orangea länkar och funkade/funkar riktigt bra.

Det får stå för dig Infon om hur det funkar med kemin är det EA själva som har förklarat. Har inte känt någon skillnad alls faktiskt. Brukar inte tänka på kemi på avbytarna. Kör mest SBC Giovinco som supersub och han länkar nog inte med någon. Kommer ofta in o förändrar matchbilden med mål/ass.
Citera
2017-01-24, 19:38
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Det får stå för dig Infon om hur det funkar med kemin är det EA själva som har förklarat. Har inte känt någon skillnad alls faktiskt. Brukar inte tänka på kemi på avbytarna. Kör mest SBC Giovinco som supersub och han länkar nog inte med någon. Kommer ofta in o förändrar matchbilden med mål/ass.

Säkert bara en inbillning från min sida.
Citera
2017-01-24, 19:49
Medlem
Citat:
Säkert bara en inbillning från min sida.

Så kan de vara. Många har väl olika inbillningar om olika saker. Jag hade så med kemi förut, spelade aldrig utan full kemi på alla spelare. Intalade mig att varje sak spelaren med lite mindre kemi gjorde fel var pga det. Det var först för någon månad sedan jag kunde tumma på det och spela med ett par spelare med 7-8 i kemi så länge laget har 100 kemi. Känner faktiskt ingen skillnad på det. Men försöker såklart ändå göra lag med full kemi i dem flesta fall.

Var o en gör vad som känns bäst för en
Citera
2017-01-24, 19:50
Medlem
murvelludrets avatar
Citat:
Orange Sow är spelaren jag kommer sälja laget för och gå all in på, om man nu får tag på honom öht. Har det inte så gott ställt men är beredd på köra budget runt om.

Hur mycket får du loss när du sålt hela laget?
Citera
2017-01-24, 20:02
Medlem
Provar igen

Någon som har tips på vad jag kan göra för förbättringar på detta lag?

http://www.futhead.com/17/squads/4131193/

Byter till 4-3-1-2 in game med:
Lukaku - Martial
Benzema
Dembele - Sissoko - Yaya
Shaw - Smalling - Koscienly - Walker
Butland

Det är 4-3-1-2 som jag vill spela.

Har ungefär 100k i budget just nu men tar gärna dyrare tips för framtiden också.

Vill egentligen ha bort Sissoko men vet inte hur man skulle lösa det.

Tack på förhand
Citera
2017-01-24, 21:03
Medlem
Tänkte ju köpa Walcott IF och De Gea, men de bara stiger och stiger i pris. Walcott mer än De Gea, men ändå en stadig ökning. När tror ni att prisen på spelar kommer droppa?

/Ingetfejk
Citera
2017-01-24, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetFejk
Tänkte ju köpa Walcott IF och De Gea, men de bara stiger och stiger i pris. Walcott mer än De Gea, men ändå en stadig ökning. När tror ni att prisen på spelar kommer droppa?

/Ingetfejk
De har ju tendens eller oftast så droppar priserna på söndag kväll och måndag. Jag tror att folk köper mycket just nu för att förbättra sitt lag inför WL, jag brukar vänta tills söndag/måndag. Men andra har säkert bättre kunskap, är inte så bra på trading!
Citera
2017-01-24, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
De har ju tendens eller oftast så droppar priserna på söndag kväll och måndag. Jag tror att folk köper mycket just nu för att förbättra sitt lag inför WL, jag brukar vänta tills söndag/måndag. Men andra har säkert bättre kunskap, är inte så bra på trading!

Jo det är så jag brukar göra också! Dock så höjdes bara priserna ännu mer i måndags. Måste vara för att de stängde WL förra helgen. Får invänta nästa sön/mån och se vad som händer.
Citera
2017-01-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massari-
Provar igen

Någon som har tips på vad jag kan göra för förbättringar på detta lag?

http://www.futhead.com/17/squads/4131193/

Byter till 4-3-1-2 in game med:
Lukaku - Martial
Benzema
Dembele - Sissoko - Yaya
Shaw - Smalling - Koscienly - Walker
Butland

Det är 4-3-1-2 som jag vill spela.

Har ungefär 100k i budget just nu men tar gärna dyrare tips för framtiden också.

Vill egentligen ha bort Sissoko men vet inte hur man skulle lösa det.

Tack på förhand

Tycker ditt lag ser bra ut , Kante kan du ha istället för Sissoko! Kante är ett beast på mitten. Gillar ditt lag annars!
Citera
2017-01-24, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetFejk
Jo det är så jag brukar göra också! Dock så höjdes bara priserna ännu mer i måndags. Måste vara för att de stängde WL förra helgen. Får invänta nästa sön/mån och se vad som händer.
Precis! Det blev ingen dropp. Folk valde förmodligen att behålla laget för denna helg
Citera
2017-01-24, 21:35
Medlem
Citat:
TÄVLING: Bästa/roligaste laget med orangea Sow vinner
Här är mitt bidrag:
http://www.futhead.com/17/squads/4145482/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto