2017-01-11, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Det måste vara jobbigt att spela med Dembele istället för Fellaini

Ja men vafan Fellaini har ju 4 meter långs ben Fellaini (scream) är typ min bästa spelare. Är lite inne på att sälja av De beuyne och Messi så borde jag få 1,9mill och då kan jag hellre köra Messis blåa och Eriksen. Satan lyxproblem
Citera
2017-01-11, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Packade Eriksens TIF nu. Och fick Özil i samma paket som är rätt sjukt. Meeeen! Borde jag köra De Bruyne eller Eriksen? Blir fan sne på att Fellaini plötsligt får skitkass kemi Så Måste köra med Dembele istället. Svin störande

http://www.futhead.com/17/players/52855/christian-eriksen/compare/17-6607/

Den jämförelsen talar för sig va?

Ingen annan du kan ta in då? Annars e de rätt gött att komma över de där med att man måste ha full kemi på alla spelare. Har aldrig någonsin spelat ett lag utan full kemi på alla spelare förrän en månad sen eller så. Nu kan jag med att spela 1-3spelare på 8 i kemi (med loyalty och tränare) så länge laget har 100 i kemi. Märker absolut ingen skillnad alls. Den spelare som presterar överlägset bäst i mitt fitnesslag är en av de tre spelare med 8 i kemi. Skönt att kunna tumma liiite på kemi om det skulle behövas. Men jag försöker och spelar för det mesta med lag som har full kemi över hela planen.
Citera
2017-01-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
http://www.futhead.com/17/players/52855/christian-eriksen/compare/17-6607/

Den jämförelsen talar för sig va?

Ingen annan du kan ta in då? Annars e de rätt gött att komma över de där med att man måste ha full kemi på alla spelare. Har aldrig någonsin spelat ett lag utan full kemi på alla spelare förrän en månad sen eller så. Nu kan jag med att spela 1-3spelare på 8 i kemi (med loyalty och tränare) så länge laget har 100 i kemi. Märker absolut ingen skillnad alls. Den spelare som presterar överlägset bäst i mitt fitnesslag är en av de tre spelare med 8 i kemi. Skönt att kunna tumma liiite på kemi om det skulle behövas. Men jag försöker och spelar för det mesta med lag som har full kemi över hela planen.

Problemet är att med Eriksen får Fellaini typ 6 och hela laget går ner på 95. Med Dembele funkar det, men ser helst att jag spelar med Fellaini.

Edit: Glömde säga att det var De bruyne IF
Citera
2017-01-11, 23:38
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Problemet är att med Eriksen får Fellaini typ 6 och hela laget går ner på 95. Med Dembele funkar det, men ser helst att jag spelar med Fellaini.

Vad har du för lag? Det är fler som ej har full kemi om lagets kemi ligger på 95. Med belgisk/PL tränare får han väl mer än 6?
Citera
2017-01-11, 23:59
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Ser riktigt go ut! Kör ju Inaki Williams i mitt fitnesslag på andra kanten. Han är lite samma speltyp som Perisic. Men snabbare och sämre stats i övrigt. Lång och stark. Kan nog vara ett gött kort. Som du skriver så kan han nog skapa en del problem mot ytterbackar som sällan mäter den längden och styrkan.
Och då har vi inte nämnt fem stjärnor fel fot och fyra stjärnor finter.
Citera
2017-01-12, 00:02
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Vad har du för lag? Det är fler som ej har full kemi om lagets kemi ligger på 95. Med belgisk/PL tränare får han väl mer än 6?

Precis min tanke. Om alla har 9 i kemi och Fellaini får 6 i kemi så blir det väl 95, eller de blir kanske 96. Tränare eller loyalty så är det 100. Om nu inte andra har mindre kemi då. Jag hade inte 100 i kemi när jag körde igång med mitt andralag men jag startade igång match mot TOTW och hoppa ur efter matchstart 10 ggr så att alla fick loyaltypoängen. Med PL/Belgisk tränare + loyalty så är han uppe i 8 så länge hans kort är samma position som han spelar på.

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Och då har vi inte nämnt fem stjärnor fel fot och fyra stjärnor finter.
Juuust de det såg jag ju med. Jävla fint. Minns att han hade något liknande på FUT15 då jag testade hans SIF-kort, riktigt skön. Synd att jag gått ifrån min Calcio A hybrid nyss bara. Blir kanske en test senare eller som inhoppare.
Senast redigerad av grahnen 2017-01-12 kl. 00:05.
Citera
2017-01-12, 00:06
Medlem
Weakly rewards är ute, Inga monthly.
Citera
2017-01-12, 00:08
Medlem
Några tankar kring vilka MM blir till helgen? Antar man u - pool är given. Men förutom den..?
Citera
2017-01-12, 00:11
Medlem
Qirrens avatar
Köpte på mig en higuain från veckans lag inför weekend league. Under 300k för ett så gudligt kort tycker jag är rena rånet.
Spelade mycket med hans vanliga guldkort förut, och han stod konstant rätt i boxen och öste in mål.
Citera
2017-01-12, 00:15
Medlem
Redfish1s avatar
För den rödingen ja gav för pointsen fick ja riktiga bluff kort, vill inte ens säga vilka , men skitsamma de e en risk man får ta , ska testa draft nu, vi får se hur det slutar efter man har druckit "ett par" norrlands

Ha de gött grabbar !🍺🎁
Citera
2017-01-12, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Köpte på mig en higuain från veckans lag inför weekend league. Under 300k för ett så gudligt kort tycker jag är rena rånet.
Spelade mycket med hans vanliga guldkort förut, och han stod konstant rätt i boxen och öste in mål.

testa TIF Icardi annars, också magiskt kort som gör mål på allt..billigare version av Higuain
Citera
2017-01-12, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Några tankar kring vilka MM blir till helgen? Antar man u - pool är given. Men förutom den..?

Jag har köpt på mig lite av dessa:
Bristol City x Cardiff City
Notts County v Mansfield
Sydney FC x Western Sydney Wanderers
Marseille x Monaco
Manchester United x Liverpool
Sevilla x Real Madrid
Huddersfield - Sheffield W
Millwall - Charlton

Samt fyllt på så att jag har minst 15-20 spelare per liga utöver dem utvalda lagen.
Senast redigerad av grahnen 2017-01-12 kl. 00:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in