2017-01-23, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrgiakos
IF från England känns givet då det känns som om det står mellan Ali och Kane. Vem det än blir av dem så borde England IFs ge bra avkastning.

Sinclair, Tripper och Shawcross kan va vettiga att hålla på då
Citera
2017-01-23, 14:55
Medlem
Kommer Isak få ett Dortmund kort nu eller är han för ung för att få vara med i spelet ?
Citera
2017-01-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fut-torsk
Kommer Isak få ett Dortmund kort nu eller är han för ung för att få vara med i spelet ?
förmodligen får han det så fort som han har haft lite speltid om han ens får lira
Citera
2017-01-23, 15:16
Medlem
max02s avatar
Citat:

Nej, eftersom han inte har något AIK kort från början.
Citera
2017-01-23, 15:16
Medlem
Citat:
tror inte han kmr med.. de brukar aldrig lägga till spelare efter hand och då han inte finns på spelet kmr han nog inte göra det förrän 18 heller
Citera
2017-01-23, 16:49
Medlem
sonofnatures avatar
Varför funkar ej spelanvisningar ?

Min Lb å rb tror numera dom e lw och rw !

Senaste matchen stod min lb vid motståndarens vänster mållinje å väntade på boll . Mina andra spelare hade inte ens hunnit sålångt ! Hihi

Sen hög press verkar ej funka direkt ofta heller.
Sen ibland väljer man extrem bakåt eller framåt. Märker inget skillnad numera.

Synd nu när man väl lagt lite cash för att skaffa sig ett roligt lag.

Kan det va med tränaren att göra ? Spelade alltid förut utan tränare , men numera med en tränare i samma liga
Citera
2017-01-23, 17:23
Medlem
zRabbiTs avatar
Jag blir så sjukt trött på att få hörnor, nuförtiden är ju chansen större att man släpper in mål på kontring än att man gör mål!?
Citera
2017-01-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Varför funkar ej spelanvisningar ?

Min Lb å rb tror numera dom e lw och rw !

Senaste matchen stod min lb vid motståndarens vänster mållinje å väntade på boll . Mina andra spelare hade inte ens hunnit sålångt ! Hihi

Sen hög press verkar ej funka direkt ofta heller.
Sen ibland väljer man extrem bakåt eller framåt. Märker inget skillnad numera.

Synd nu när man väl lagt lite cash för att skaffa sig ett roligt lag.

Kan det va med tränaren att göra ? Spelade alltid förut utan tränare , men numera med en tränare i samma liga

känns som det blivit värre sen patchen..
Tränaren ska inte spela roll..spelarna verkar helt ute och cyklar iaf...
Citera
2017-01-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zRabbiT
Jag blir så sjukt trött på att få hörnor, nuförtiden är ju chansen större att man släpper in mål på kontring än att man gör mål!?

kör kort hörna istället..
Citera
2017-01-23, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zRabbiT

Som ovanstående skriver. Många kör kort hörna för att undvika att åka på kontringar. Dribbla eller kortpassa sig inåt. Brukar funka okej. Dem flesta av de jag möter gör också den varianten. Jag har hittat lite olika varianter. En variant som brukar funka är att slå en hård mot första stolpen där min gubbe nickpassar in mot straffpunkten. Brukar bli farligt iaf. Börjat göra lite mål på hörnor sista.
Citera
2017-01-23, 18:37
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Gå in i veckans lag-matchen, gå ur direkt och gör om 10 går. Om du inte bryr dig i stats dvs, detta innebär 10 förluster.
Om du går ut i dashboard och avslutar spelet några sekunder efter avspark får du ingen torsk alls. Det enda som räknas är en match på kontraktet. Tar lite längre tid att göra så, skulle säga 10-15min men man slipper massa förstörd statistik.
Citera
2017-01-23, 19:11
Medlem
EnLitenFryss avatar
Kane och Alli bra till för januaris spelare säger ni? Plus record breaker Rooney i helgen. Engelska IF lan vara vettigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in