2017-01-23, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Okej då kanske det stämmer med listan. Ja det är ju så. Inte många Guld-IF (om ens några?) som är under 81 i rating. Även om det är 75-ratat guldkort. Så har det inte riktigt vart tidigare år. Dem har väl haft det liten tankarna iår kanske. Ser ut som dem lagt uppgraderingarna precis under IF-korten. Sitter inte med så många sådana kort som förväntades få uppgradering. Köpte på mig en Mané igår som sagt så den verkar ju vara bra Såg att hans OTW-kort stigit en del sedan det klippet kom ut i eftermiddags.

Litet dilemma för dig o en del andra nu då om ni skall sälja nu eller inte?

Köpt 3-4 Mané... köpta för 90-95k.. max bin 100k så ingen mening o sälja nu o tjäna några K stycket..sparar för jag e säker på att han får upgrade till minst 82...tror han går att sälja för 150-200k sen
Citera
2017-01-23, 23:38
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrgiakos
Om jag förstår det rätt så är det dessa uppgraderingar som skett i karriärläget redan. Här är alltså den fullständiga listan:

https://www.ultimateteam.co.uk/2017/01/13/fifa-17-winter-upgrades-list-fut/

Icardis NIF ska alltså gå från 82->84 om listan stämmer. Vad sker då med IF-korten? Får alla en bump eller blir det bara IF-kortet som får det (84->85), medan SIF (86) och TIF (87) förblir oförändrade? Någon som vet hur EA gjorde förra året?
Citera
2017-01-23, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Icardis NIF ska alltså gå från 82->84 om listan stämmer. Vad sker då med IF-korten? Får alla en bump eller blir det bara IF-kortet som får det (84->85), medan SIF (86) och TIF (87) förblir oförändrade? Någon som vet hur EA gjorde förra året?

då får bara första IF kortet upgrade.. dfr hans lägsta IF kostar likamycket som SIF skulle jag tro
Citera
2017-01-23, 23:39
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:

Skulle gissa på att det bara är IF kortet som får bumb, samma sak med Balotelli
Citera
2017-01-23, 23:40
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
då får bara första IF kortet upgrade.. dfr hans lägsta IF kostar likamycket som SIF skulle jag tro

Det vore ju kuken om du har rätt. Nu är min investering i TIF Icardi inte gjord med spekulationen att han ska få en upgrade, jag tyckte bara priset på hans kort var så otroligt bra - men en upgrade skulle ju verkligen vara jackpot. Hoppas du har fel
Citera
2017-01-23, 23:41
Medlem
Citat:
Skulle gissa på att det bara är IF kortet som får bumb, samma sak med Balotelli

Balo beror ju helt o hållet på om Halloween kortet får bump...Isf påverkas första IF men inte andra..dfr jag e lite kluven om man ska sälja honom nu för 70+...om han inte får upgrade ryker han ner till 40k igen
Citera
2017-01-23, 23:42
Medlem
Citat:
Det vore ju kuken om du har rätt. Nu är min investering i TIF Icardi inte gjord med spekulationen att han ska få en upgrade, jag tyckte bara priset på hans kort var så otroligt bra - men en upgrade skulle ju verkligen vara jackpot. Hoppas du har fel

Gör de som tidigare FIFA blir det som jag skrev..men vem vet :P beroende på hur många Icardi du har så hade jag nog sålt av några och behållit nån just in case..svårt o se han gå ner så mycket oavsett...
Citera
2017-01-23, 23:43
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
Balo beror ju helt o hållet på om Halloween kortet får bump...Isf påverkas första IF men inte andra..dfr jag e lite kluven om man ska sälja honom nu för 70+...om han inte får upgrade ryker han ner till 40k igen

Väldigt svåra beslut.. Vad tror ni om Kanté? Sälja?
Citera
2017-01-23, 23:43
Medlem
Citat:
Väldigt svåra beslut.. Vad tror ni om Kanté? Sälja?

hade sålt om profiten är bra..
Citera
2017-01-23, 23:45
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
hade sålt om profiten är bra..

Många som sett listan, Kante har gått från att inte finnas på marknaden överhuvudtaget till lägsta BIN på 380k. Får ändå 130k i profit om jag säljer
Citera
2017-01-23, 23:45
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Gör de som tidigare FIFA blir det som jag skrev..men vem vet :P beroende på hur många Icardi du har så hade jag nog sålt av några och behållit nån just in case..svårt o se han gå ner så mycket oavsett...

Jag har "bara" 4 st, köpta för 55k. Uppe på 72k nu. Kanske är säljläge då, sälja iväg 2 och behålla resten.
Citera
2017-01-23, 23:46
Medlem
Någon som vill hjälpa mig med mitt första FUT lag?

Endast 40-50k budget formation spelar ingen roll då summan är låg.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in