2017-01-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Jag disconnectar väldigt ofta i WL under sena kvällar. Mest för att jag inte har tiden att lira 40 matcher och vill starta en ny match så snabbt som möjligt om jag ändå känner att det är kört. Har dessutom märkt att fitness inte dras om man disconnectar.

Hoppas bara man inte ställt till det för några nu.

Ska väl tillägga att jag givetvis får förlusten då.

det är skillnad på att forfeita matchen och bryta spelet helt..gamla Draft glitchen var iaf att man avslutade programmet helt.. nu vet jag inte men antar inte det blir nån glitch om man avslutar matchen som vanligt
Citera
2017-01-19, 16:37
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
det är skillnad på att forfeita matchen och bryta spelet helt..gamla Draft glitchen var iaf att man avslutade programmet helt.. nu vet jag inte men antar inte det blir nån glitch om man avslutar matchen som vanligt
Jo jag tänkte att EA lär bara se att motståndaren får sin vinst efter att (min) nätverkskabel dragits ut. Tror inte det är några problem heller får man hoppas.

Har det börjat droppa in belöningar ännu från helgens WL?
Citera
2017-01-19, 16:39
Medlem
Citat:
Jo jag tänkte att EA lär bara se att motståndaren får sin vinst efter att (min) nätverkskabel dragits ut. Tror inte det är några problem heller får man hoppas.

Har det börjat droppa in belöningar ännu från helgens WL?

varför dra ut nätverkskabeln? Avsluta matcherna på normalt sett...
Citera
2017-01-19, 16:45
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Hur gör de fusket? Drar ur strömsladden eller vad?

Brukar disconecta om jag ligger under med 4-0 men det är inte för att utnyttja nån glitch utan för att jag blir förbannad
Antagligen. Jag ledde en match där motståndaren slutade spela, tänkte tom. att "nu rage-quittar han" sen fryser spelet till men så står det att MIN uppkoppling lagt av och blev utskickad från FUT, går in igen och har fått det som en förlust...

Bra ea. Släpper en patch som inte ens fungerade (man ser fortf. datum på när motståndarens klubb bildas t.ex.) och istället gör att det blir helt ospelbart på PS4. Samtidigt som man som vanligt inte rapporterar ett skit om detta via t.ex. sociala medier. Vi snackar om ett av de spel som drar in mest stålar i hela världen men inte ens ett "vi har sett glitchen och jobbar på det" kan man skriva på twitter... KATASTROF!

Ang. SBC: Tips på en CAM med perfekt länk till högerback med hög rating? Har Lallana och Clyne där nu men känns onödigt dyrt. Tänkte att det är mindre trafik på marknaden nu när spelet inte funkar som det ska? Eller ska man vänta med SBC kanske, den går ju ändå aldrig ut. Fast har gjort 2/4 och har nästan till de andra två.
Citera
2017-01-19, 16:46
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
varför dra ut nätverkskabeln? Avsluta matcherna på normalt sett...
Mest av ursinne eftersom det alltid är fel på spelet och inte mig själv sedan som jag skrev tidigare att fitness inte dras men det kanske är samma om man bara avslutar?
Citera
2017-01-19, 16:49
Medlem
Citat:
Mest av ursinne eftersom det alltid är fel på spelet och inte mig själv sedan som jag skrev tidigare att fitness inte dras men det kanske är samma om man bara avslutar?

då utnyttjar du ju glitchen också... även om det inte är exakt på samma sätt..
Citera
2017-01-19, 16:53
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
då utnyttjar du ju glitchen också... även om det inte är exakt på samma sätt..
Nja motståndaren får sin vinst och jag min förlust helt enligt spelets regler men visst lite orolig är man.
Citera
2017-01-19, 16:57
Medlem
Citat:
tror Aguero KDB är bättre än Kane Eriksen

Jo kanske de. Aguero ser ju bättre än TIF Kane men han har ju sina fördelar också med längd o styrka, bättre avslut med mera. TIF Eriksen ser ju bättre ut än De Bruyne. Förvisso kommit igång med mitt lag med KDB/Aguero så vore la dumt att byta ut nu. Blir lite annat spel med en stor ST istället för en kvick liten.

Får luska ut hur jag skall mjölka ur mest pris ur TIF Kane nu då. Gött med lite kapital inför helgen och IF-investera.
Citera
2017-01-19, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jo kanske de. Aguero ser ju bättre än TIF Kane men han har ju sina fördelar också med längd o styrka, bättre avslut med mera. TIF Eriksen ser ju bättre ut än De Bruyne. Förvisso kommit igång med mitt lag med KDB/Aguero så vore la dumt att byta ut nu. Blir lite annat spel med en stor ST istället för en kvick liten.

Får luska ut hur jag skall mjölka ur mest pris ur TIF Kane nu då. Gött med lite kapital inför helgen och IF-investera.

tror du ska sälja honom nu, lär sjunka i helgen om inte marknaden gått helt knas
Citera
2017-01-19, 16:58
Medlem
Under WL så avbryter jag matcher där jag uppenbart kommer förlora. Tidsbesparande för både mig och motståndaren. Han får sin förtjänta vinst, och jag min förlust. Det är väl fan inte att utnyttja en glitch?

Detta är ju att med uppsåt gå in och förstöra för motståndaren som vid ledning då plötsligt istället får en förlust. Jag rör heller inte spelet förrän detta är åtgärdat.

Jag som precis köpt Messi 98 rated inför helgens WL. Och satsade på monthly rewards... Där rök den för att EA inte kan göra ett spel. Det är fan otroligt. Man gör ett spel där några av spelarna ser identiska ut, och rör sig som de borde. Men inte fan klarar man på 24 timmar att släppa en nöd-patch som fixar ett så uppenbart problem, som förstör spelet för så många. Som har gett sin själ till EA och hela sin plånbok. Detta är tacken vi får.

SPY

EDIT: Är det någon som hört något om åtgärd? Hoppas nu att fler än jag rapporterat problemet. Men det antar jag väl.
Senast redigerad av Krismikk 2017-01-19 kl. 17:03.
Citera
2017-01-19, 16:59
Medlem
Qirrens avatar
Nu när spelet är ospelbart för många rekommenderar jag er att gå igenom era non-rare golds. Flera som är värda pengar nu pga de SBC som finns ute.
Citera
2017-01-19, 17:09
Medlem
RolfRolands avatar
Jag anar att det kommer smälla till ordentligt på diverse sociala medier om glitchen är kvar till i morgon. Tänker på de som snittar 38-40 vinster per helg de kommer skrika rakt ut om de får förluster. Borasledgend m.fl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in